به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

دانلود دانلود رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص

دانلود رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص تحقیق رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص مقاله رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص رابطة من و مشتریانم 12 نحوه برخورد با مشتری ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دانلود رابطة من و مشتریانم 12  نحوه برخورد با مشتری   ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 11 صفحه

رابطة من و مشتریانم چکیده این مقاله به نگرش و فنون برخورد با مشتری می‌پردازد و نکات سودمندی برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌کند.
منبع : روزنامه همشهری،‌ پنجشنبه 3 شهریور 1384، سال سیزدهم، شماره 3783 ، صفحه 10.
توضیح : این مقاله با عنوان «چگونه فروشنده موفقی شویم؟
» در منبع مذکور منتشر شده است.
کلیدواژه : مشتری؛ ارتباط با مشتری؛ جلب مشتری  مقدمه کسب و کارهای کوچک معمولاً با مشکلات زیادی روبه رو می‌شوند.
برای مثال، شخصی که کار دو، سه یا چهار نفر را به تنهایی انجام می‌دهد، مسلم است که در کارش با مشکلات زیادی روبه رو می‌شود چرا که همزمان باید مشتریان را ملاقات کند، محصولاتش را بفروشد و در سمینارهای مختلف شرکت کند.
جرالد کین درباره انجام دادن تجارت یک نفره به شوخی می‌گوید: «آقا بالاسر خود بودن خوب است، چرا که هم می‌توانید فقط نصف روز کار کنید و یا در روز دوازده ساعت سر کار باشید».
نکته‌ای که باید تمام کاسبان و تاجران به آن توجه کنند این است که باید در زمان بسیار محدودی کارها و وظایف بسیاری انجام دهند و البته باید از حداقل کار بهترین نتیجه لازم را بگیرند یعنی کارشان باید بیشترین بهره داشته باشد.
اما برای اینکه از کمترین زمان بهترین استفاده را برد چه باید کرد؟
اگر شما دوست دارید که برنامه‌ها و کارهایتان را به سریع‌ترین و بهترین نحو انجام دهید بهتر است که به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره می‌شود خوب توجه کنید و آنها را در رأس کارهایتان قرار دهید.
البته برای اینکه خواندن این مقاله خسته کننده نباشد این نکات به صورت پرسش و پاسخ آمده است و فایده دیگر آن این است که به خاطر سپردن نکات آسان‌تر می‌شود.
پرسش اول چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری بگیرم؟
پاسخ: گاهی اوقات برای جلب مشتریان بیشتر لازم است که کارهایی را که تاکنون برای این کار انجام داده‌ایم، متوقف کنیم.
گاهی اوقات باید از روشهای مؤثری برای این کار استفاده کرد.
البته روشهای استانداردی برای جلب مشتریان وجود دارد و نیز روشهای غیراستاندارد دیگر.
اما این نکته را به خاطر داشته باشید: یک روش را بارها و بارها امتحان کنید.
اگر انتظار داشته باشید که نتایج منفی به همراه داشته باشد پول و انرژی خود را از دست داده‌اید.
بنابراین آنچه که باید انجام دهید فقط کار کردن نیست.
ذهنتان را متوجه اهداف و کارهای دیگر کنید.
همان طور که پیشتر اشاره شد گاهی اوقات راه حل مشکل این نیست که چه کار دیگر باید انجام داد بلکه این است که برای گرفتن مشتریان بیشتر انجام چه کارهایی را باید متوقف کرد.
نکته مهمی که باید به ذهن بسپارید این است که قوانین و مقررات نامرئی در جهان وجود دارند.
حتی اگر شخصی با ذهنیت متافیزیکی نباشید، می‌توانید ببینید که نیروهای نامرئی بسیاری در زندگی‌های ما وجود دارد.
الکتریسیته، نور، گرما و غیره.
یک بذر را در نظر بگیرید: به محض آنکه در دل خاک کاشته می‌شود، نیروهای نامرئی دست به کار می‌شوند و آن را به یک گیاه، درخت یا بوته تبدیل می‌کنند.
تمام این نیازها چیزهای بسیار اساسی هستند که به بذر کمک می‌کند که قسمت‌های دیگری به آن اضافه شود و باصطلاح رشد و نمو کند.
اما بیشتر مردم ف


دانلود دانلود خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص

دانلود خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص تحقیق خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص مقاله خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
دانلود خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن 43 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 41 صفحه

خلاقیت و نوآوری تعریف مفاهیم و مدیریت آن چکیده این مقاله به تشریح مفاهیم و مبانی خلاقیت و نوآوری می‌پردازد.
تعاریف مختلفی از خلاقیت ارائه می‌شوند و از دیدگاه روانشناسی و سازمانی مورد بررسی قرار می گیرند.
سپس موضوع نوآوری و ارتباط آن با خلاقیت شرح داده می‌شود.
ارتباط خلاقیت و نوآوری، تأثیر ساختار بر نوآوری، تأثیر فرهنگ سازمانی بر نوآوری، تأثیر متغیرهای منابع انسانی بر نوآوری از دیگر مباحث این بخش هستند.
ویژگی‌های افراد خلاق، فرصت‌های خلاقیت، نقش و اهمیت خلاقیت و نوآوری از جنبه فردی و سازمانی، ویژگی‌های سازمان‌های خلاق، مدیریت خلاقیت، تکنیک‌های توسعه خلاقیت گروهی شامل طوفان فکری، شش کلاه تفکر، گردش تخیلی، تفکر موازی و ارتباط اجباری از دیگر مطالب این مقاله هستند.
منبع : روزنامه همشهری،‌ پنج‌شنبه 2 تیر 1384، سال سیزدهم، شماره 3730، صفحه 10 کلیدواژه : خلاقیت ؛ نوآوری ؛ مدیریت خلاقیت ؛ سازمان های خلاق ؛ افراد خلاق ؛ تکنیک های خلاقیت ؛ طوفان فکری ؛ شش کلاه تفکر ؛ تفکر موازی ؛ گردش تخیلی ؛ ارتباط اجباری  1- مقدمه با پیشرفت روز افزون دانش و تکنولوژی و جریان گسترده اطلاعات، امروزه جامعه ما نیازمند آموزش مهارت‌هایی است که با کمک آن بتواند همگام با توسعه علم و فناوری به پیش برود.
هدف باید پرورش انسان‌هایی باشد که بتوانند با مغزی خلاق با مشکلات روبرو شده و به حل آنها بپردازند.
به گونه‌ای که انسان‌ها بتوانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با بهره گیری از دانش جمعی و تولید افکار نو مشکلات را از میان بردارند.
امروزه مردم ما نیازمند آموزش خلاقیت هستند که با خلق افکار نو به سوی یک جامعه سعادتمند قدم بردارند.
رشد فزاینده اطلاعات، سبب شده است که هر انسانی از تجربه و علم و دانشی برخوردار باشد که دیگری فرصت کسب آنها را نداشته باشد، لذا به جریان انداختن اطلاعات حاوی علم و دانش و تجربه در بین انسان‌ها یکی از رموز موفقیت در دنیای امروز است.
هیچ کس قادر نیست به میزان اطلاعات واقعی هر کس که در گوشه ذهن او نهفته است پی ببرد.
این اطلاعات زمانی به حرکت در می‌آید که انگیزه‌ای قوی سبب رها شدن آن به بیرون ذهن می‌شود.
در این مرحله انسان‌ها به سرنوشت یکدیگر حساسند و در جهت رشد یکدیگر می‌کوشند و در نهایت سبب می‌شود جریانی از علم و دانش و تجربیات میان آنها جاری شود که همین امر زمینه‌ساز نوآوری و خلاقیت خواهد بود.
یکی از عوامل مؤثر در بروز خلاقیت در یک جامعه، زمینه‌سازی و بسترسازی در بین انسان‌ها جهت ایجاد فرهنگی است که در آن همگان در تلاش برای رشد دادن دیگری هستند و با تأثیر بر روی یکدیگر به پیشرفت جامعه کمک می‌کنند.
یکی از شرایط لازم برای پدیدار شدن افکار نو، وجود آرامش برای مغز است.
به همین خاطر لازم است انسان‌ها بکوشند در جامعه شرایطی پدید آید که در بستر آن مغز بیندیشد و تکامل یابد و سبب ساز افکار نو شده و شرایط برای سازندگی در جامعه مهیا شود.
با افزایش سپرده‌گذاری‌های اخلاقی می‌توان شرایط را برای شکل گیری یک محیط آرامبخش در جامعه فراهم کرد.
کاهش سپرده‌گذاری‌های اخلاقی در جامعه سبب می‌شود که زمینه برای گسسته شدن روابط اجتماعی گسترش یابد و با سست شدن پیوندهای اجتماعی، شرای


دانلود دانلود خلاقیت و نوآوری 13 ص

دانلود خلاقیت و نوآوری 13 ص تحقیق خلاقیت و نوآوری 13 ص مقاله خلاقیت و نوآوری 13 ص خلاقیت و نوآوری 13 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
دانلود خلاقیت و نوآوری 13 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

خلاقیت و نوآوری کلیدواژه : خلاقیت؛ نوآوری؛ هوش؛ خصوصیات افراد خلاق  1- مقدمه آرامش زندگی در گرو برآوردن نیازهاست.
نیازها به طور کلی به 5 گروه تقسیم می‌شوند: نیازهای فیزیولوژیکی نیاز به امنیت نیازهای اجتماعی نیاز به احترام نیاز به خودیابی که بترتیب نیازهای اولی نیازهای رده پایین و نیازهای آخری نیازهای رده بالا به حساب آمده و نیاز به خودیابی حد بالای نیازهاست.
برآورده شدن مناسب نیازها شرط لازم برای بوجود آمدن آمال و آرزوهاست.
به عنوان مثال یک فرد گرسنه و آواره هرگز به فکر پرواز بر فراز کوهها نخواهد افتاد.
بسیاری نیز معتقدند که خلاقیت در نیاز متولد می‌شود همانگونه که بسیاری از اختراعات بزرگ نه محصول تعریف مشکلی خاص بلکه برای برآورن نیازی خاص به وجود آمده‌اند.
2- اصول اولیه خلاقیت به طور کلی خلاقیت فرایندی است که طی زمان ادامه داشته و ابتکار، انطباق‌پذیری و تحقق از خصوصیات بارز آن به شمار می‌آیند و می‌تواند جوابگویی برای مشکلات باشد.
برخی از محققان اصولی برای مشخص شدن مرزهای خلاقیت تعریف نموده‌اند: اول اینکه خلاقیت متضمن پاسخ یا مفهومی نو باشد یا آنکه احتمال وقوع آن بسیار کم باشد.
اما باید توجه داشت که نو بودن و اصالت با آنکه شرط لازم خلاقیت است اما کافی نیست.
زمانی یک پاسخ را می‌توان بخشی از یک فرایند خلاقیت به شمار آورد که تا اندازه‌ای با واقعیت مطابقت داشته یا اصولاً واقعی باشد.
دوم خلاقیت باید گره‌ای را بگشاید یا با وضعیتی تناسب داشته و یا مقصود معینی را برآورد.
سوم، خلاقیت واقعی مشروط به دوام آن بینش ابتکاری، ارزیابی و تفسیر و رشد آن باشد.
در جمله‌ای کوتاه می‌توان اینگونه بیان کرد «خیلی‌ها ایده‌های خوب دارند اما عده کمی آنها را عملی می‌کنند».
همچنین یکی از عواملی که معمولاً با خلاقیت مربوط می‌دانند موضوع هوش است.
3- وجوه هوش یک مبنای طبقه‌بندی، نوع فرایند و یا نحوه عملکرد خاصی است که انجام می‌گیرد.
این نوع طبقه‌بندی شامل 5 گروه اصلی از توانشهای هوشی می‌باشد که عبارتند از عوامل شناخت حافظه تفکر همگرا تفکر واگرا و ارزشیابی.
شناخت، کشف و یا کشف دوباره و بازشناسی است.
حافظه عبارت از حفظ آن چیزی است که درک شده است.
در تفکر واگرا ما در جهات متفاوت تفکر می‌کنیم، گاهی به تفحص می‌پردازیم و گاهی در جستجوی تنوع هستیم در حالی که در تفکر همگرا اطلاعات به یک جواب درست و یا به بهترین جواب شناخته شده و قراردادی منتج می‌گردد.
واضح است که یکی از توانشهای تفکر واگرا گوناگونی پاسخهایی است که تولید می‌شود.
این نوع تولید تماماً زاده اطلاعات ارایه شده نیست.
در اینجاست که مبحث انعطاف‌پذیری در تفکر پیش می‌آید که از مباحث اصلی خلاقیت به شمار می‌آید.
با این حال در بررسی افراد خلاق این نتیجه به دست آمده است که اگر چه داشتن حد معینی از هوش لازم است ولی شرط کافی نیست و لزوماً افراد با هوش خلاق نبوده‌اند در حالی که افراد با هوش متوسط می‌توانند افراد خلاق برجسته‌ای باشند.
در واقع امور خلاقیت شاید بیشتر اکتسابی باشد تا فطری و می‌توان با آموزشهایی این توانایی را در خود افزایش داد.
4- خصوصیات افراد بسیار خلاق از مطالعه افراد بسیار


دانلود دانلود خلاقیت 20 ص

دانلود خلاقیت 20 ص تحقیق خلاقیت 20 ص مقاله خلاقیت 20 ص خلاقیت 20 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود خلاقیت 20 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 31 صفحه

خلاقیت چیست ؟
خلاقیت برحسب فرایندتولید،شخص ابتکارکیفیت بالا وتولیدی ناب (در فرایندی بین فردی ودرون فردی )نیز تعریف شده است در پرورش خلاقیت کودکان ، باید برمفهوم فرآیند ، که همان رشد وپرورش اندیشه های ابتکاری است ، تأکید کرد .
زیرا ابتکار اساس توان خلاق محسوب می شود .
وقتی می خواهیم بفهمیم که منظور ازفرآیند چیست ، بهتر این است که ابتدا همان طور که گیلفورد بیان کرده است ، بین تفکر همگرا وتفکر واگرا تفاوت قایل شویم .
مسائل مربوط به تفکر همگرا غالباً یک جواب درست دارند ؛درحالیکه مسائل مربوط به تفکر واگرا مستلزم ارائه راه حلهای متعدد به همت حل کننده است که البته باید خیلی نو وبدیع ،باکیفیت بالا وقابل اجرا باشد .
برای این که درک درستی ازخلاقیت کودکان به دست آوریم باید خلاقیت را ازهوش تمیز دهیم، وارد ،اظهارات نگران کننده ای درباره این که آیا باید خلاقیت کودکان را ازسایر توانایی های شناختی آنان تمیز داد ، بیان کرده است.
مطالعات اخیرنشان می دهد که عناصرخلاقیت،با هوش تفاوت واقعی دارند .
اصطلاح "سرآمد"غالبا برای نشان دادن افراد دارای هوش بهربالا بکار می رود .
اما والاچ اعتقاد دارد که هوش وخلاقیت مستقل ازهم اند وکودکان بسیار خلاق هم می توانند باهوش باشند وهم نباشند.
خلاقیت ازحدی که توصیف شد فراتر می رود وبا قریحه های موسیقیایی وهنری نیز ارتباط پیدا می کند.
ازاین منظر قریحه یعنی دارا بودن درجه عالی از مهارت های فنی فردی که دریک زمینه تخصص یافته است ، بنابراین یک هنرمند می تواند بطور شگفت انگیزی صاحب مهارت های فنی باشد ؛ اما ممکن است درایجاد هیجان ازطریق یک تابلو نقاشی موفق نباشد .
خوب است که بدانیم خلاقیت براساس شواهد موجود فقط درقالب موسیقی هنر ، یا نویسندگی ظاهر نمی شود ؛بلکه درتمام فضای آموزشی ، علمی ، اجتماعی وسایر حوزه ها قابل رؤیت است .
اکثر ابزارهای اندازه‌گیری خلاقیت به سنجش سیالی اندیشه می پردازند .
تکالیف مربوط به سیالی اندیشه نیازمند آن است که کودکان برای پاسخ به یک مسأله خاص ، پاسخ های زیادی بدهند ؛ نظیر آنچه درتکنیک یورش مغزی انجام می شود.
به طور کلی سیالی اندیشه شاخص مهمی در فرآیند خلاقیت تلقی می شود.
امکان دارد درتکالیف یورش مغزی پاسخ های کودکان عادی یا ابتکاری باشد ؛ ولی با ادامه کار ، توان خلاقه کودکان افزایش می یابد .
به این ترتیب وقتی ازکودک 4ساله ای می خواهیم که تمام چیزهای قرمز رنگ رانام ببرد،درمی یابیم که او نه تنها قادر است واگن‌ها ، ماشین هاومیوه ها رانام ببرد؛ بلکه به آبله مرغان ودست سرمازده نیز اشاره خواهد کرد.
درپرورش خلاقیت کودکان باید به فرآیند یعنی تولید اندیشه هاتوجه کرد.
فردبزرگسالی که اندیشه های متنوع کودکان رادرمحیطی فارغ از ارزشیابی می پذیرد به آنها کمک می‌کند افکار و اندیشه های بیشتری تولید کنند یا به سوی مرحله ای حرکت کنند که خودسنجی نامیده می شود همانطور که توانایی خودسنجی کودک رشد می کند موضوع کیفیت اندیشه ها وتولید بیشتر آنها اهمیت پیدا می کند.
درسنین کودکی باید برفرآیند خودسنجی کودکان تأکید کرد.
زیرا برای آنان کشف تواناییهای‌هایشان درتولید ،ارزشیابی ومرور انیدیشه ها وافکار،براساس ارزشیابی صورت گرفته شده ، اهمیت دار


دانلود دانلود جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص

دانلود جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص تحقیق جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص مقاله جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
دانلود جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع 25 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 25 صفحه

جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع چکیده یکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی می‌باشد.
در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل موثر برخرید اخلاقی، نقص‌های مدل‌های نام سازی، ارتباط آن با شهرت شرکت و دیدگاههای مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است.
کلیدواژه : نام و نشان تجاری؛ نام سازی؛ اخلاقیات؛ مسئولیت اجتماعی؛ تصویر نام و نشان؛ اعتبارشرکت؛ ارزش ویژه نام و نشان؛ brand; branding; ethics; social responsibility; image; corporate reputation; Brand equity  1- مقدمه در مدلهای مرسوم نام و نشان تجاری کالا، ارزش ویژه نام و نشان بوسیله عملکرد اقتصادی در دوره‌های مالی تعریف و ارزیابی می‌شود.
امروزه علاقه به تحقیق در زمینه اخلاقیات بازاریابی و مسائل اجتماعی و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌های تجاری در خیلی از جنبه‌های زندگی انسان مرسوم هستند.
نام‌های تجاری در سبک زندگی و فرهنگ تاثیر داشته و حتی معرف آن هستند نام‌های تجاری در حال نفوذ به زندگی شخصی افراد هستند و ممکن است ارزشها، اعتقادات، سیاستها و حتی روح افراد را تحت تاثیر قرار دهند.
ایجاد نام و نشان تجاری فراتر از زمینه بازاریابی و تبلیغات رفته است و به همان اندازه که ساختاری اقتصادی دارد ساختاری اجتماعی نیز دارد.
تبلیغات یک عامل نمایان بازاریابی است اما نام و نشان، مرکز ارتباطات بازاریابی است و اغلب چالشها در تبلیغات از استراتژی نام و نشان نشأت می‌گیرد.
2- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی1 معانی نام و نشان به نقش و ارزش آن در زندگی ذینفعان بستگی دارد و برای استفاده کنندگان از یک نام و نشان تجاری خاص یک قید اخلاقی ایجاد می‌شود.
گاهی ممکن است نام و نشان تجاری با نام شرکت پیوند خورده و مترادف با سیاست‌های شرکت شود و یا نشان دهنده وجه مشترک شرکت و مشتریانش شود.
همانند فعالیتهای روابط عمومی که وجهه شرکت را نشان می‌دهد وظیفه نام و نشان تجاری نیز نام آوری شرکت است و مدیریت ایجاد نام و نشان می‌تواند به خوبی روابط عمومی ارتباط میان سازمان و ذینفعان را تنظیم کند.
رعایت اخلاقیات و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی به صورت یکی از مهمترین پدیده هایی در آمده که در سازمان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.
اصول اخلاقی به صورت بخشی از سیاست‌های رسمی و فرهنگ غیر رسمی سازمان‌ها در آمده است.
بسیاری از سازمان‌ها به صورت رسمی کد‌های اخلاقی تعریف کرده اند و سیستم‌های آموزشی برای این امر ایجاد شده است (کرین و دیگران 1997).
آیا ایجاد نام و نشان باید اخلاقی باشد؟
جواب اکثر سازمان‌ها مثبت است.
تاکنون در مورد چیستی نام و نشان سازی اخلاقی به ندرت می‌توان به یک توافق جهانی دست یافت.
اخلاقیات موضوعی پیچیده است.
اخلاقیات به قوانین عقلی و اصول رفتاری برای تصمیم گیری در باره اینکه چه چیزی خوب است و چه چیزی بد گفته می‌شود.
این اصول همیشه به راحتی تعریف نمی‌شوند و اغلب تمایز بین اخلاقیات و قانون مشکل است.
ارزش‌های اخلاقی بین افراد، سازمان‌ها و حتی فرهنگ‌ها تفاوت دارند و در تمام زمان تغییر می‌کنند.
 اخلاقیات بازاریابی زیر


دانلود دانلود تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص

دانلود تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص تحقیق تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص مقاله تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود تهیه کیک اسفنجی و کلوچه 16 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 16 صفحه

مقدمه همان طور که می دانیم با پیشرفت علم و تکنولوژی تقریباً تمام نیازهای روزمره انسان تأمین شده است .
چه آنهایی که نیاز اولیه هستند مانند خوراک و چه آنهائیکه نیازهای ثانویه هستند مانند تفریح.
ولی چیزی که مهم است این است که بتوانیم در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه این نیازها را برطرف کنیم.
خوراک یک نیاز اصلی برای انسان است و از این رو تولیدکنندگان زیادی رو به تولید مواد غذایی و خوراکی آورده اند مانند کیک که تقریباً در میان تمام مردم جهان به علت دسترسی آسان ، ارزانی قیمت، سالم بودن آن و.
.
.
دارای مشتری است.
جامعه امروز ما با جمعیت جوان خود و دانش آموزان و کودکان فراوان یکی از پر مصرف کننده ترین جوامع این کالا می باشد.
امید است که با تولید مناسب چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت بتوانیم خدمتی به مردم جامعة ایران عرضه کرده باشیم.
مشخصه های طرح : عنوان محصولات تولیدی : کیک اسفنجی و کلوچه ظرفیت تولید : 240 تن در سال تعداد روز کاری : 270 روز تعداد شیفت 2 نوبت در هر روز و هر شیفت 8 ساعت کاری تهیه سرمایه شرکت : با توجه ریز هزینه ها، تجهیزات، ساختمان و زمین و .
.
.
که به شرح زیر برآورد گردیده است.
سرمایه ای معادل 4.
065.
500.
000 ریال جهت راه اندازی خط تولید لازم می باشد.
لازم به ذکر است با تأیید طرح توجیهی و اقتصادی از طرف وزارت صنایع و معادن می توان از بانک رخواست تأمین اعتبار و استقراض نمود.
و الباقی سرمایه را حداقل از طریق 3 شریک که از سهامداران شرکت می باشند تهیه نمود.
زمین 1000 متر 2.
000.
000.
000 ریال ساخت سالن تولید و ساختمان اداری 1.
021.
500.
000 ریال خرید ماشین آلات و تجهیزات تولید 1.
004.
000.
000 ریال خرید کامپیوتر ، میز و سایر اثاثیه 40.
000.
000 ریال جمع کل سرمایه مورد نیاز 4.
065.
500.
000ریال با توجه به قانون، شرکتهای سهامی خاص می بایست در هنگام تشکیل شرکت 35% سرمایه شرکت را سهامداران تعهد و حداقل 20% آنرا نقداً پرداخت کنند.
که این مبلغ 284.
585.
000 ریال می باشد.
ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز دو عدد فر برقی که هر کدام 80.
000.
000 ریال است.
دو عدد دستگاه کلوچه زن که هر کدام 90.
000.
000ریال است.
دو عدد ماشین خمیرگیر که هر کدام 22.
000.
000ریال است.
یک عدد اکسر میسکر و خمیر زن کلوچه و قالب جمعاً به مبلغ 100.
000.
000ریال است.
یک عدد ترازوی یک تنی دیجیتال که 15.
000.
000 ریال است.
دو عدد میکسر کیک که هر کدام 40.
000.
000 ریال است.
یک عدد وانت برای توزیع کالا 50.
000.
000 ریال .
یک عدد دستگاه دوخت سلفون و بسته بندی 60.
000.
000ریال است.
سه دستگاه کامپیوتر و سایر اثاثیه اداری 40.
000.
000ریال .
یک عدد کمپرسور هوا به مبلغ 70.
000.
000 ریال.
یک عدد دستگاه رطوبت سنج PH به مبلغ 5.
000.
000 ریال زمین و ساختمان : خرید 1000 متر مربع زمین جهت ساخت


دانلود دانلود تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص

دانلود تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص تحقیق تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص مقاله تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
دانلود تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی 10 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 11 صفحه

تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی : ارزش شرکت : در این تحقیق لگاریتم ارزش بازار سهام شرکت در پایان دوره مالی به عنوان ارزش شرکت در نظر گرفته شده است و از رابطه زیر محاسبه می شود.
MV = Log (P.
N) P: قیمت هر سهم در پایان دوره مالی N : تعداد سهام منتشر شده در پایان دوره مالی 2) سود تقسیم نشده : هر گونه منافع حاصل از سعام در یک دوره مالی که بین سهامداران توزیع و پرداخت نده باشد، سود تقسیم نشده گویند.
بنابراین سود تقسیم نشده، سود سهامی است که از شرکت خارج نشده است و در تحقیق حاضر از طریق رابطه زیر محاسبه می شود : سود تقسیمی هر سهم – سود هر سهم = RE=EPS – DPS 3) سود نقدی تقسیم شده : مبلغی از سود سهام عادی که بین سهامداران به صورت نقدی تقسیم شده است.
4) سود تقسیمی هر سهم : سود تقسیمی هر سهم میزان سودی را که واقعاً بین دارندگان هر سهم عادی توزیع گردیده است، بیان میکند.
اطلاع از سود تقسیم شده هر سهم طی چندین سال از علایق خاص سرمایه گذاران می باشد.
ارزش بازار سهام عادی تا حد زیادی تحت تأثیر سود سهام پرداخت شده و پیش بینی شده قرار می گیرد.
این نسبت بیان می کند که چه درصدی از عایدی شرکت به سهامداران در قالب سود سهام پرداخت می شود و چه درصدی برای نیاز مالی آینده مورد استفاده قرار می گیرد.
5) بدهی : بدهیهای یک شرکت شامل حق قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی بستانکار از شرکت بوده و متشکل از 2 گروه کوتاه مدت و بلند مدت می باشند.
به تعریفی دیگر بدهیها معرف تعهدات قانونی یا تعهدات ناشی از قراردادهای واحد تجاری است که در نتیجه معاملات و رویدادهای گذشته ایجاد شده و باید از طریق انتقال دارائیها، ارائه خدمات یا از محل عواید آتی تأدیه گردد.
در این تحقیق جمع بدهیهای کوتاه مدت و بلند مدت در محاسبات منظور گردیده است.
6) دارائیها : دارائیها معرف منابع اقتصادی است که در نتیجه فعالیتها و رویدادهای گذشته توسط یک واحد تجاری مشخص تحصیل شده و دارای منافع اقتصادی آتی است.
در این تحقیق جمع داراییهای جاری و غیر جاری در محاسبات لحاظ شده است.
7) نسبت سود تقسیم نشده به سود تقسیم شده (): تئوریهای ارائه شده در مورد سود یا عدم تقسیم سود مختلف است.
گروهی از پرداخت سود سهام بیشتر حمایت می کنند و معتقدند که تقسیم سود بیشتر موجب افزایش تقاضا برای سهام شرکت شده و باعث بالا رفتن قیمت سهام می شود.
در مقابل گروهی دیگر معتقدند با توجه به اینکه عدم تقسیم سود باعث سرمایه گذاری مجدد آن و افزایش ثروت سهامداران می گردد.
لذا موجب افزایش تقاضا برای سهام و در نتیجه افزایش سهام می گردد.
گروهی هم بر این باورند که ارزش شرکت مطلقاً به سیاست تقسیم سود بستگی ندارد.
این نسبت در واقع ترکیبی از نسبت سود تقسیم شده و سود نگهداری شده در شرکت است و بیان می دارد که در ازای هریک ریال سودی که بین سهامداران توزیع شده است چه مقدار سود در شرکت باقی مانده است.
با این نسبتا تأٍیر توأمان سود تقسیمی و سود انباشته بر ارزش بازار سهام شرکت سنجیده می شود.
به عبارت دیگر این نسبت نشان دهنده این است که مدیران و سهامداران کدام خط مشی را در بلندمدت بر افزایش ارزش شرکت بر


دانلود دانلود تعریف کسب و کار 36 ص

دانلود تعریف کسب و کار 36 ص تحقیق تعریف کسب و کار 36 ص مقاله تعریف کسب و کار 36 ص تعریف کسب و کار 36 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
دانلود تعریف کسب و کار 36 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 41 صفحه

تعریف کسب و کار مقدمه : نویسندگان مختلف، تعاریف متفاوتی از کسب و کار دارند.
در واژه نامه‌ی آکسفورد[1]، کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت آمده است.
در واژه نامه‌ی لانگ من[2]، کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته می‌شود.
به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیت‌هایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر می‌گیرد.
1.
بر طبق نظر (ارویک و هانت)[3] و کاری که در آن خدمات یا کارهایی که دیگر افراد جامعه به آن نیاز دارند و مایل به خرید آن هستند و توان پرداخت بهای آن را دارند، تولید، توزیع و عرضه می شود.
، کسب و کار عبارت است از هر نوع کسب 2.
(پترسن و پلومن)[4] بر این باورند که هر تبادلی که در آن خرید و فروش صورت گیرد، کسب و کار نیست، بلکه کسب و کار، هر نوع تبادل تکراری و تجدید شونده ی خرید و فروش است.
3.
پروفسور (اون)[5] ، کسب و کار را یک نوع کاسبی می داند که طی آن کالاها یا خدمات برای فروش در بازار تولید و توزیع می شوند.
بنابراین با توجه به تعاریف یاد شده می توان دریافت که کسب و کار با خرید و فروش کالاها، تولید کالاها یا عرضه ی خدمات، به منظور به دست آوردن سود، سر و کار دارد.
با توجه به تعاریف یاد شده، ویژگیهای کسب و کار، عبارتند از: 1.
فروش یا انتقال کالاها و خدمات برای کسب ارزش 2.
معامله ی کالاها و خدمات 3.
تکرا رمعاملات 4.
انگیزه ی سود (مهمترین و قدرتمندترین محرک اداره ی امور کسب و کار) 5.
فعالیت توأم با ریسک، کسب و کار، همیشه بر آینده متمرکز است و عدم اطمینان، ویژگی آینده است.
از این رو، همواره کسب و کار توأم با ریسک است.
کسب و کار روستایی اکنون توسعه‌ی روستایی بیش از گذشته با پدیده‌ی کارآفرینی سرو کار دارد.
مؤسسات و شخصیت‌های رواج دهنده‌ی توسعه‌ی روستایی، کارآفرینی را به منزله‌ی یک مداخله‌ی راه‌بردی می‌دانند که می تواند فرایند توسعه‌ی روستایی را تسریع بخشد اما به نظر می‌رسد که همگی آنها بر نیاز به گسترش بنگاه‌های اقتصادی روستایی نیز توافق دارند.
آژانس‌های توسعه، کارآفرینی روستا را به عنوان یک نیروی اشتغال‌زای بزرگ، سیاست‌مداران آن را همچون یک راه‌برد کلیدی برای جلوگیری از ناآرامی در مناطق روستایی، و کشاورزان، آن را وسیله‌ای برای بهبود درآمد خویش می‌دانند.
به این ترتیب، کارآفرینی از نقطه نظر تمام این گروه‌ها به عنوان وسیله‌ای برای بهبود کیفیت زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی و ابزاری برای تثبیت اقتصاد و محیطی سالم تلقی می‌گردد.
در شرایط وجود یک سمت‌گیری کارآفرینانه در قبال توسعه‌ی روستایی، این موضوع پذیرفته می‌گردد که کارآفرینی، یک نیروی مرکزی برای نیل به رشد و توسعه اقتصادی است.
بدون آن، دیگر عوامل توسعه به هدر رفته و تلف می‌شود؛ با این حال، پذیرش این نکته نمی‌تواند به تنهایی به توسعه‌ی روستایی و پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی بیانجامد.
کارآفرینی در نواحی روستایی در جستجوی ترکیب واحدی از منابع، هم در درون و هم در خارج از فعالیت‌های کشاورزی است.
مثال‌های متنوعی از کاربردهای غیرکشاورزی منابع موجود ه


دانلود دانلود تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص

دانلود تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص تحقیق تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص مقاله تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات 20 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 30 صفحه

باسمه تعالی تحولات تکنولوژی و ماهیت مشاغل در عصر اطلاعات و ارتباطات چکیده ایجاد مشاغل جدید و متنوع در عصر اطلاعات و ارتباطات، با توجه به تحولات تکنولوژی و بخصوص تکنولوژی اطلاعات، مستلزم شناخت ماهیت این مشاغل است.
آگاهی از تأثیرپذیری مشاغل از تکنولوژی یا اثرگذاری بر توسعة آن، نتیجة درک ماهیت مشاغل خواهدبود.
برای رسیدن به این مهم، می‌بایست به چند سؤال اساسی پاسخ داد.
اصولاًً تأثیر تکنولوژی بر مشاغل چه ابعادی دارد؟
آیا توسعة تکنولوژی باعث حذف برخی از مشاغل نخواهد شد؟
در این صورت چه مشاغل جدیدی بوجود می‌آورد؟
آیا این مشاغل جدید پایدارند یا خود نیز روز به ‌روز درحال تحول می‌باشند؟
این سؤالات و بسیاری از سؤالات دیگر دغدغه اصلی جوامعی است که تحت تأثیر تکنولوژی قرار گرفته و زندگی متداولشان را که سالیان دراز بصورت یکنواخت برقرار بوده تحت‌الشعاع قرار داده است.
پاسخ به این سؤالات می‌تواند دید مناسبی از مشاغل جدید را ارائه کند و به تصمیم‌گیری‌های بهتر بیانجامد.
این مقاله سرآغاز بحثی پیرامون ماهیت مشاغل جدید می‌باشد، که سعی نموده برای سؤالات اساسی فوق، پاسخ مناسب بیابد.
مقدمه روز به روز شاهد رشد و توسعة بیشتر تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در گوشه ‌وکنار دنیا هستیم؛ سرعت پردازنده‌ها زیاد می‌شود؛ هزینة انتقال اطلاعات کاهش و حجم آن افزایش می‌یابد و شبکه‌های اطلاعاتی(اینترنت) گسترده‌تر می‌شوند؛ وسایل و ابزار کوچکتر و کاراتر به بازار می‌آیند، نرم‌افزار‌ها حوزة نفوذ خود را در زندگی مردم توسعه می‌دهند و بطور کل فرهنگ‌ها و شکل زندگی اجتماعی دستخوش تحولات اساسی قرار می‌گیرد.
تحولات تکنولوژی همه‌چیز را متحول کرده است و حتی اشتغال نیز از این تحولات مصون نمانده‌ است.
در حالیکه یک معضل اساسی کشورهای در حال توسعه ازجمله ایران بیکاری است، کشورهای پیشرفته بطور فزاینده‌ا‌ی نیروی کار فنی از سایر کشورها جذب می‌کنند.
چه دلیلی در فراوانی کار و کمبود نیروی کار در کشورهای پیشرفته و در مقابل بیکاری در کشورهای درحال توسعه وجود دارد؟
مسلماًً مهمترین دلیل در ماهیت کار است.
نیروی کاری که در آمریکا مورد نیاز است، یک نیروی مجرب تحصیل کرده است، در حالیکه خیل بیکاران کشور ما از تحصیلات عالیه برخوردار نیستند.
همچنین آن‌ها نیاز خود را بحدی رسانده‌اند که نیروی کارشان برای پاسخگویی آن کافی نباشد، در حالیکه نیاز به تکنولوژی‌های نو در بازار داخل کشور ما ضعیف است.
بنابراین حل معضل بیکاری در شرایط دنیای روز، به دو مؤلفة بازار و آموزش وابسته است.
تأثیر تکنولوژی اطلاعات بر اشتغال از دو بعد بکارگیری و توسعه قابل بررسی است.
صنعت اطلاعات یک صنعت بزرگ است که تکنولوژی اطلاعات را بکار می‌گیرد؛ در مقابل توسعة IT در صنعت IT انجام می‌شود.
جذب گستردة نیروی متخصص در صنعت IT توسط کشورهای غربی نشان از میزان بزرگی صنعت اطلاعات آنان دارد.
توسعة صنعت اطلاعات در واقع نتیجة توسعة بازار IT است.
صنعت اطلاعات نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارد.
علاوه بر بسیاری از مشاغل که خود ایجاد می‌کند، به صنعت IT نیز رونق می‌دهد و در آنجا نیز باعث اشتغال فراوان می‌گردد.
مشاغلی چون مدیریت، مش

دانلود دانلود تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص

دانلود تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص تحقیق تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص مقاله تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
دانلود تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی 32 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 40 صفحه

تامین مالی طرحهای تامین اجتماعی اهداف و وسایل هیچ طرح تامین اجتماعی شایسته نام خود نخواهد بودجزدرصورت وجود این اطمینان خاطرکه حمیتهای تعهد شده درآن درموعد مقررپرداخت شود.
روشهای تامین الی حمایتهای پیش بینی شده باید دقیقا بررسی شوند وپیش ازاعلام رسمی طرح راه حلی پایدار پیدارشود.
این موضع کاملا درمورد طرحهای قانونی وغیررسمی صادر است .
مقام مسئول هرطرح که خواهان هدف مذکوراست باید شیوه ها ووسایل لازم راپیش بینی کند.
هزینه هرطرح تامین اجتماعی مبلغ مورد نیازبرای پرداخت حمایتها وهزینه های اداری است.
این مبلغ باتوجه به عواملی گوناگونی که بعدا دراین فصل تجزیه وتحلیل خواهند شدازسالی به سال دیگرتفاوت خواهد داشت .
مشکل اساسی تامین مالی فراهم کردن منابع لازم به منورجبران هزینه یادشده درهنگامی است ک این هزینه باید پرداخت شود.
بااین حال این مشکلی دارای جنبه ها مختلفی است .
یکی ازاین جنبه ها فراهم کردن منابع مذکوربه روشی منظم وسیستماتیک است ولو اینکه پرداخت حمایتها درفواصل نامنظم درکوتاه مدت وبلند مدت ضرورت پیدا کند.
همین طور مسئله چگونگی تامین منابع لازم نیزمطرح است خواه ازطریق وصول مالیات یا حق بیمه های مقرر برای افراد زیرپوشش ودرجایی که افرادشاغل مدنظرند وصول آنها ازکارفرمایان ذی ربط.
راه حل مشکل تامین مالی درانواع خاصی ازطرحها روشن است.
طرحهای همگانی دربرگیرنده تمام ساکنان وطرحهای مساعدت اجتماعی طبعا ازمحل مالیات تامین می شوند ومنابعی به منظورجبران هزینه ها باید فراهم گردند.
طرحهای مبتنی برمشاغل که محدود به گروهای خاصی ازکارکنان اند باید ازمحل حق بیمه ها تامین و پیش ازایجاد هزینه ها منابعی تهیه شوند تادرزمینه حمایتهایی که باید به کارکنان واجد شرایط پرداخت شوند اقدام لازم صورت گیرد.
بدیهی ست که صندوقهای احتیاط ازمحل حق بیمه ها تاین می شوند وهریک ازاعضا ازکل حق بیمه های جمع آوری شده پرداختی توسط خودیاتوسط کارفرمایان به نیابت ازطرف ها بهره مند می گردد.
بااین حال درطرحها بیمه های اجتماعی اجرای گسترده متنوعی ازروشها امکان پذیر است وهرروش می تواند براساس زمینه های گوناگون توجیه پذیر باشد.
بنابراین آنچه که درپی خواهد آمد عمدتا به راههای بیمه های اجتماعی مربوط می شود.
عوامل موثر برهزینه وروند آن حمایتهای مشابه درکشورهای مختلف درارتباط باسطح مربوط به دستمزدها لزوما هزینه یکسانی رابه همراه نخواهند داشت .
وجوه تمایزلاینفک همانند توزیع سنی وجنسی وفعالیت اقتصادی گوناگون جمعیت بروقوع بسامد ومدت تقاضا تاثیر خواهد گذاشت ونگرشهای مربو به حمایت مورد درخواست ممکن است تفاوت داشته باشند .
ماهیت محیط کارخطرات خاصی راایجاب خواد کرد.
سخت ری یاملایمت نسبی که طرحی با آن به اجرادرمی آید درهزینه اداری ودرهزینه مربوط به حمایتها منعکس خواهد شد.
حمایتهای کوتاه مدت حمایتهای کوتاه مدت پس ازیک دوره احراز شرایط نسبتا کوتاه وبه درمدت فواصل محدودی اززمان معمولا به مدت یکسال یاکمترقابل پرداخت اند.
این حمایتها شایل حمایتها نقدی بیماری وبارداری ،حمایت مراقبت پزشکی وحمایت مربو ط به ناتوانی موقت پس ازحادثه ناشی ازکارند.
حمایتهای خواه وحمایت ایام بیکاری نیزدراین گروه قرارمی گیرند.
آمار


دانلود دانلود تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس

دانلود تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس تحقیق تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس مقاله تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 69 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68
دانلود تاسیس کارخانه سوسیس و کالباس

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 68 صفحه

فهرست مطالب شرح صفحه فصل اول جدول نتایج چکیده طرح 3 فصل دوم کلیات در راستای شناسائی محصول و 6 مقدمه 1-2 تعریف ، ویژگیها و مشخصات فنی محصول از نظر شکل ظاهری ، طبقه بندی و 7 2-2 چگونگی و میزان بکارگیری بعنوان کالای نهایی یا واسطه ای 10 3-2 ارائه دیدگاههای کلی در مورد قیمت و امکان فروش 11 فصل سوم بررسی و برآوردهای فنی 12 1-3 ارزیابی روشهای مختلف تولیدی وگزینش روش بهینه 12 2-3 تشریح دقیق و جامع فرآیند تولید 12 3-3 مسیر فرآیند و نمودار گردش مواد 17 4-3 بررسی مناطق و مراحل و شیوه های کنترل کیفیت 20 5-3 تعیین و محاسبه ظرفیت برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد 25 6-3 ذکر نام اصلی و تجاری همراه با مشخصات فنی منابع تامین و .
.
.
26 7-3 بررسی و تحقیق در خصوص تعداد و مشخصات فن دستگاهها و تجهیزات خط تولید 33 8-3 تعیین مشخصات خدمات مورد نیاز و تاسیسات عمومی 37 9-3 تجزیه و تحلیل و محاسبه تعداد نیروی انسانی 40 10-3 محاسبه کلیه سطح زیربنای لازم برای سالن تولید انبارها تاسیسات و .
.
.
41 فصل چهارم بررسی های مالی و اقتصادی 43 1-4 تدوین و تشریح و جداول هزینه های اصلی واحد 44 2-4 تدوین و تشریح و جداول هزینه های سرمایه ای واحد 46 3-4 برآورد دارائیهای ثابت سرمایه در گردش کل سرمایه گذاری 50 4-4 هزینه های استهلاک و تعمیر و نگهداری عملیاتی و غیر عملیاتی 53 5-4 برآورد کل هزینه های ثابت تولید و هزینه های متغیر تولید 54 6-4 محاسبه قیمت فروش بر اساس سود منطقی و قابل انتظار 56 7-4 تعیین شاخص های اقتصادی ازجمله ارزش افزوده سهم منابع داخلی و .
.
.
56 جدول نتایج چکیده طرح ردیف موضوعات  1-1 مشخصه طرح : عنوان : طرح تولید سوسیس و کالباس تعریف : سوسیس و کالباس فرآورده های گوشتی حاوی نمک و چاشنی می باشد که در یک لفاف استوانه ای بسته بندی شده اند .
ظرفیت تولید : 2700 تن در سال انواع سوسیس و کالباس  2-1 فرآیند تولید :بعد از آماده سازی مواد اولیه عمل اختلاط طبق فرمولاسیون صورت گرفته سپس به قسمت پرکن و بعد از آن به بخش پخت یا دود خواهد رفت سپس سرد شده وبسته بندی میگردد.
 3-1 شرایط عملیاتی : تعداد روز کاری : 270 روز تعداد شیفت : یک شیفت ساعت کارکرد روزانه : 8 ساعت درصد تامین مواد اولیه داخلی : 95% خارجی : 5%  4-1 تعداد کارکنان : مدیریت : 1 نفر مهندس : 2 نفر پرسنل


دانلود دانلود تأسیس دفتر بیمه 18 ص

دانلود تأسیس دفتر بیمه 18 ص تحقیق تأسیس دفتر بیمه 18 ص مقاله تأسیس دفتر بیمه 18 ص تأسیس دفتر بیمه 18 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود تأسیس دفتر بیمه 18 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 18 صفحه

نام دانشگاه: علمی کاربردی عنوان پرو‍‍‍ژه: تأسیس دفتر بیمه نام کار آفرین: فاطمه سادات ازغدی استاد ارجمند:جناب آقای عرفانیان سال: تابستان 1387 بسم الله الرحمن الرحیم نظریه استاد محترم: نام دانشگاه: علمی کاربردی عنوان پرو‍‍‍ژه: تأسیس دفتر بیمه نام کار آفرین: فاطمه سادات ازغدی استاد ارجمند:جناب آقای عرفانیان سال: تابستان 1387 تقدیر و تشکر: خلاصه ای از پروژه: دلایل: کسب درآمد و سود و تأمین نیازهای مالی وخدمت به همنوعان.
اجرا:باز کردن دفتر و داشتن مدیریتی کارآمد بر مسائل مربوط به مراحل صدور وتنظیم بیمه نامه ودر اختیار گذاشتن اطلاعات به بیمه گذارن.
انگیزه:داشتن کار مناسبی در جامعه با درآمد زیاد وفعالیت در اجتماع ،به امید رسیدن به روزی که چندین شعبه تأسیس کنم و با گرفتن همکار درصدی از بیکاری را کاهش دهم.
هدف: روزی به قله موفقیت برسم و خلاقیتی در رشته خویش داشته باشم تا دراین دنیای بزرگ نامم زنده بماند.
سعدیا مرد نیکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نیکوئی نبرند فهرست مقدمه بیمه------------------------------------------------------------1 ارکان بیمه------------------------------------------------------------2 صدوربیمه اشیاء -----------------------------------------------------3 بیمه نامه اتومبیل-----------------------------------------------------4 بیمه بدنه-------------------------------------------------------------5 بیمه شخص ثالث------------------------------------------------------6 بیمه سرنشین---------------------------------------------------------7 بیمه آتش سوزی------------------------------------------------------8 بیمه حمل ونقل -------------------------------------------------------9 بیمه مهندسی---------------------------------------------------------10 بیمه کشتی-----------------------------------------------------------11 بیمه کامپیوتر--------------------------------------------------------12 بیمه هواپیما---------------------------------------------------------13 بیمه سفینه های فضایی----------------------------------------------14 صدوربیمه اشخاص--------------------------------------------------


دانلود دانلود تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص

دانلود تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص تحقیق تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص مقاله تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 104 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
دانلود تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون 23 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 22 صفحه

پروژه : تأسیس آموزشگاه آشپزی نازخاتون فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه 4 توصیف پروژه 5 توجیه پروژه با منطق 5 امکان سنجی 6 محل تأسیس و شرایط ساختمان 7 بیمه و دریافت مجوز 8 چارت 9 برآورد نیروی انسانی و حقوق و دستمزد 10 برآورد تجهیزات و برآورد قیمت 11 محاسبات مالی 14 برآورد استهلاک 14 توجیه اقتصادی 15 جدول هزینه ها 16 نحوه جذب سرمایه 16 برنامه های خلاق تبلیغاتی 17 زمان بندی پروژه 19 گزارش بازدید 20 ضمایم 21 مقدمه : بدون شک قویترین غریزه ای ازابتدای تولد انسان اجرا به جنب وجوش وتلاش وادار ساخت ونظام تلاش خود را درراه سیدن وارضای این غریزه به کارگرفت .
احساس گرسنگی وبرطرف کردن آن بود که این امری اجتناب ناپذیراست .
درراه اصطلاح وبهترکردن وضعیت غذا وتغذیه ، انسان ها درطول تاریخ ، بایکسری اکتشافات بزرگ توانستند ازریشه ها ، گیاه ها ، میوه های جنگلی وشکار حیوانات استفاده نمایند ویرای بهبود این امر ازوسایل کشاورزی مکانیزه امروزی ، امرازعلمی ، پرورش طیور وصیدهای دریایی ووسایل پیشرفته ، استفاده نماید ازمهمترین افتخارات انسان درپیشبرد امرتغذیه می توان کشف آتش رانام برد که مصادف است با پختن مواد خوراکی ودرحقیقت ازآن زمان درامر تغذیه ، تحولی عظیم وشگرف پدیدار شد واندک اندک هنرآشپزی ، تاریخ خودراآغازکرد .
تا کمترین امکانات ، بهترین نتیجه رابدست آورد .
نکته حائز اهمیت این است که علاقمندان به هنرآشپزی درهرسن ودرهرشرایطی باتوجه به خلاقیت وتلاش به بهترین نتایج دست خواهند یافت .
هدف : انتخاب این کار، علاقمندی به این هنر مکانی برای خود شکوفاشدن خلاقیت ها ازمهمترین مسائل درهر زمینه ای ، داشتن علاقه ونوآوری وخلاقیت است که می تواند مارادررسیدن هرچه بهتر، به هدفمان کمک کنیم .
ازمهمترین نکات قابل توجه دراین امراین است که عملی کردن این پروژه کاری غیرممکن ومشکل نیست وشخصاً نیازبه پشتکار دارد.
یکی ازاهداف ما ازراه اندازی وتأسیس آموزشگاه آشپزی ، آموزش دادن غذاها مختلف اعم ازسنتی ومدرن می باشد وهمچنین تحویل دادن مربیان وکارآفرینان به جامعه است .
توصیف پروژه : پروژه مایک آموزشگاه آشپزی است که دریک محل 75 متری واقع درعلی آباد دایر خواهد شد (مخصوص بانوان ) می باشد ظرفیت آموزشگاه 30 نفرهنرجو می باشد که دردوشیفت 15 نفر صبح ازساعت 30/8 تا 30/11 ودرشیفت بعدازظهر 15 نفر ازساعت 4تا7 وبرای هرگروه سه روزدر هفته می باشد که معمولاً ازهنرجویان علاقمند بالای 15 سال ثبت نام به عمل خواهد آمد وکسانی که می خواهند ازمدرک ومربیگری فنی وحرفه ای استفاده کنند باید حتماً مدرک فوق دیپلم به بالا داشته وکسانی که می خواهند گواهینامه مهارت دریافت نمایند حتماً مدرک دیپلم داشته باشند هرهنرجو برای گرفتن دیپلم درجه یک باید 54 جلسه درطی دوره آموزشی بگذرانند .
توجیه پروژه با منطق علت انتخاب این پروژه دلایل مختلفی دارد.
علاقه وافر گروه به این رشته این پروژه نسبت به پروژه های دیگر قابل اجراتر است.
راه اندازی این پروژه نیاز به سرمایه زیادی ندارد.
آشپزی هنری است که هر خانم دو

دانلود دانلود به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 ص.DOC

دانلود به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC تحقیق به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC مقاله به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 صDOC
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
دانلود به عنوان یک کارآفرین هنر فروش را یاد بگیرید 11 ص.DOC

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

به عنوان یک کارآفرین ،هنر فروش را یاد بگیرید جوامع امروز، به‌ویژه اقتصادهای در حال رشد، نیاز شدیدی به کارآفرینان توانمند احساس می‌کنند.
در بسیاری از کشورها کارآفرینان موفق به‌عنوان قهرمانان ملی شناخته می‌شوند.
همه‌ی کارآفرینان موفق، چه بدانند و چه ندانند، از اصولی پیروی می‌کنند که در کتاب "کارآفرینی: 21 قانون طلایی برای مدیران شرکت‌‌های جهانی" به خوبی تشریح شده‌اند.
این کتاب را نویسندگان همین مقاله نوشته‌اند.
تا جایی که به فروش ایده‌ها، فرآورده‌ها و خدمات مربوط می‌شود، کارآفرینان در هر سطحی که باشند باید بر تکنیک‌های فروش در عالی‌ترین سطوح آن مسلط باشند.
این مقاله شما را با زوایای پنهان هروش آشنا می‌کند.
مادرم داستان اولین تجربه فروش مرا بارها برایم بازگو کرده است؛ زمانی‌که دو و نیم ساله بودم و جلوی منزلمان در کالیفرنیا، مثل مردهای بزرگ، یک دکه کوچک لیمونادفروشی سر پا کردم.
اکنون که سال‌ها از آن ماجرا می‌گذرد نمی‌توانم ترازنامه مالی دقیقی از آن فعالیت ارائه دهم، ولی مادرم مطمئن است که من کاملا" اتفاقی و بدون نقشه قبلی این کار را انجام دادم.
می‌خواهم بگویم فرد کارآفرین در هر سنی و در هر کسب‌وکاری که باشد باید چگونگی فروختن را بداند.
به جرأت می‌توانم بگویم هیچ کارآفرین موفقی را ندیده‌ام که از فروش ایده‌هایش ناتوان باشد.
روند رو به‌ رشد کنونی این است که مدیران عامل شرکت‌ها در واقع مدیران فروش نیز هستند.
به‌طور کلی هر کس که تنها بتواند لیموناد، بستنی و پیتزا بفروشد یا اتاق‌های یک هتل را کرایه دهد، موفق نمی‌شود.
سر منشأ موفقیت، فروش ایده به شرکاء ، همکاران، صاحبان سرمایه و عموم مردم است.
فروش یک توانایی است که مردم را وا می‌دارد تا از دیدگاه شما به قضایا نگاه کنند.
نمی‌دانم اگر نمی‌توانستم مردم را متقاعد کنم که مانند من بیاندیشند، امروز در چه موقعیتی بودم.
شعار همیشگی من این است: "بیا اول روش مرا امتحان کنیم؛ اگر عملی نبود روش تو را امتحان می‌کنیم".
برای مردمی که می‌خواهند ایده شما را بخرند و راه مورد نظر شما را امتحان کنند، باید منافعی وجود داشته باشد تا این کار را با رضایت‌خاطر انجام دهند.
فروش یک هنر است که افراد را متقاعد می‌کند تا از یک موقعیت به نفع موقعیت دیگر صرفنظر کنند؛ این افراد ممکن است بانکداران، سهامداران و یا مشتریان یک رستوران باشند.
چطور می‌توانید به یک مشتری بقبولانید که تبلیغات تجاری‌اش را به شرکت شما بسپارد، در حالی‌که شرکت‌های مشهور دیگری وجود دارند که اسم‌های معروفی را یدک می‌کشند؟
چطور یک رئیس بانک را متقاعد می‌کنید تا صدها میلیون تومان برای ساختن یک هتل در ساحل فلان رودخانه به شما وام بدهد؟
چطور یک جوان پرتلاش و زیرک را مجاب می‌کنید به جای اینکه به استخدام یک شرکت بزرگ بین‌المللی در آید، کارمندی شرکت کوچک شما را با حقوق کمتر بپذیرد و دنبال کارهای اجرایی شما بدود؟
و بالاخره، چطور فرد خسیسی را که می‌خواهد برای شام پیتزا بخرد، وامی‌دارید تا آگاهانه 1000 تومان برای خرید مقداری سبزی و از این قبیل هزینه کند؟
افراد مهارت‌های فروش بسیار متفاوت دارند.
بعضی از مردم با این مهارت‌ها به‌دنیا می‌آیند، و دیگرا


دانلود دانلود بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص

دانلود بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص تحقیق بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص مقاله بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 951 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
دانلود بافندگی حلقوی پودی و تاری 38 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 51 صفحه

بافندگی حلقوی پودی و تاری مقدمه بافندگی حلقوی روشی از تهیه‎ی پارچه است.
که در این روش، با خمیده کردن طولی از نخ به شکل حلقه، و عبور حلقه‎ها از داخل یکدیگر با شیوه‎های مختلف، پارچه تولید می‎شود.
هنر بافتنی دستی و اتصال و درگیری نخ‎ها با یکدیگر از هنرهای بسیار قدیمی است که به قرن‎ها قبل از میلاد مسیح باز می‎گردد.
آثار به دست آمده در مصر که متعلق به قرن پنجم قبل از میلاد می‎باشد، پیشرفته بودن این هنر دستی را، در آن زمان، نشان می‎دهد.
اولین دستگاه بافندگی حلقوی پودی را در سال 1589، شخصی به نام ویلیام‎لی در انگلستان اختراع کرد.
سرعت این دستگاه ده برابر بیش‎تر از سرعت تولید بافت با روش بافتنی دستی بود.
اختراع این دستگاه باعث پیشرفت و تکامل بافندگی حلقوی شد.
ساخت اولین دستگاه بافندگی حلقوی تاری نیز در سال 1775 انجام گرفت.
صنعت بافندگی حلقوی به دو قسمت مجزای بافندگی حلقوی تاری و بافندگی حلقوی پودی تقسیم شده است.
سازندگان ماشین‎آلات نیز هر یک، فناوری خاص خود را دارند و غالباً خصوصیات بافت‎ها و موارد مصرف تولیدات آن‎ها نیز با هم متفاوت است.
در بخش بافندگی حلقوی پودی، در این کتاب، سعی شده است هنرجویان عزیز با اصول اولیه‎ی بافندگی حلقوی پودی آشنا شوند.
لذا در مورد هر یک،‌ توضیحات مختصری به شرح زیر داده شده است.
در فصل اول: تعاریف بافندگی حلقوی پودی و تاری، تفاوت و مصارف هر یک، تعاریف اصطلاحات متداول، انواع سوزن، انواع حلقه و چگونگی تشکیل هر یک توسط سوزن‎ زبانه‎دار در ماشین‎های حلقوی ارائه شده است.
و فصل دوم به معرفی انواع ماشین‎های بافندگی حلقوی پودی و توضیح مختصری راجع به هر یک، عوامل اصلی بافت، عملیات بافندگی، بافت‎های پایه و محاسبه‎ی تولید و وزن اختصاص یافته است.
بافندگی حلقوی پودی در بافندگی حلقوی پودی حلقه‎ها در جهت افقی (یک رج) تشکیل می‎شوند به طوری که اتصال یک حلقه به حلقه‎ی بعدی در یک سطر افقی انجام می‎شود (شکل 9-1).
همچنین امکان تولید پارچه با استفاده از یک بسته نخ وجود دارد، اگرچه روی پاره‎ای از ماشین‎ها امروزه تا 192 بسته نخ، برای تولید پارچه، به کار می‎رود.
صنعت بافندگی حلقوی پودی در ایران به نام‎های «کش‎بافی» و «تریکوبافی» مصطلح است.
شکل (9-1)‎- ساختمان بافت ساده‎ی حلقوی پودی بافندگی حلقوی تاری به روشی از تولید پارچه که اتصال یک حلقه به حلقه‎ی بعدی در دو رج متفاوت و در جهت طولی انجام می‎شود، بافندگی حلقوی تاری می‎گویند.
شکل (9-2) ‎- ساختمان بافت ساده‎ی حلقوی تاری مقایسه‎ی بافندگی حلقوی پودی و تاری و مصارف هر یک در بافندگی حلقوی پودی امکان تولید پارچه حتی با یک بسته نخ وجود دارد، بنابراین روش ساده‎تری برای تبدیل نخ به پارچه است.
1- در بافندگی حلقوی تاری، برای هر سوزن حداقل یک نخ در هر رج وجود دارد.
بنابراین به دلیل وجود تعداد سوزن بسیار روی ماشین‎ها، به چله پیچی نخ‎ها بر روی قرقره‎ها نیاز است که این باعث افزایش عملیات مقدماتی برای تولید پارچه، در مقایسه با بافندگی حلقوی پودی، می‎شود.
2- در بافندگی حلقوی، پودی، امکان تولید بافت‎های متنوع‎تر و استفاده از انواع نخ‎ها، نسبت به حلقوی تاری، بیش