به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

دانلود طراحی دریل سی ان سی

طراحی دریل سی ان سی CNC Drill
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 9896 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طراحی دریل سی ان سی

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طراحی دریل سی ان سی می باشد که تصویر آن را مشاهده می کنید

این محصول خروجی STEP و Sat از محصول سالیدورکس است که جهت ارائه این طرح برای شما عزیزان ارائه شده است
همانطور که گفته شد، این فرمت ها خروجی قفل شده از سالید هستند که شما نمیتوانید طرح را تغییر دهید و فقط می توانید ابعاد و اندازه های دستگاه را مشاهده نمایید و طرح تان را خودتان اجرا کنید. چرا که تمامی موارد هندسی را با استفاده از نرم افزارهایی مانند سالید و کتیا می توانید بگیرید
همچنین می توانید طرح کامل این محصولات را در همین فروشگاه بیابید و در صورت نبودن و یا نیاز شما به محصولات مشابه می توانید سفارش خود را ثبت کنید

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی است که به نسبت حجم پروژه قیمت بسیار ناچیز دارند
این پروژه برای عزیزانی که پروژه صنعتی مرتبط، ساخت دستگاه سی ان سی و ... دارند مناسب می باشد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت STP می باشد، لذا دسترسی کامل و امکان تغییرات در طرح ندارید، اما به طور کامل ابعاد، هندسه و ... را دارید و به راحتی با توجه به این مدل می توانید خودتان نیز مدل سازی تان را انجام دهید

چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


دانلود طرح کامل سی ان سی سه محوره در سالیدورک

طرح کامل دستگاه سی ان سی سه محوره
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 28707 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
طرح کامل سی ان سی سه محوره در سالیدورک

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح کامل دستگاه CNC سه محوره در سالیدورک است که تصویر آن را مشاهده می نمایید

این محصول به طور کامل در سالیدورک مدل شده و در تصاویر طرح ساخته شده آن نیز مشاهده می شود
این محصول یک پروژه کاملا صنعتی است که پتانسیل ساخت آن وجود دارد و برای عزیزانی مناسب است که در زمینه ساخت این چنین دستگاههایی فعالیت دارند
لازم به ذکر است برای دوستانی که فقط ابعاد دستگاه را میخواهند خروجی استپ از این پروژه در همین فروشگاه ارائه شده است که میتوانید آن را با قیمت پایین تر انتخاب نمایید
اما این محصول کلیه فایل های سالیدورک مربوط به این پروژه می باشد که شما میتوانید آن را اجرا نموده تغییرات مورد نظرتان را بدهید و یا پروسه کامل مدل سازی را مشاهده نمایید و در نهایت نقشه ساخت ارائه دهید.
همچنین می توانید برای سفارش محصولات مشابه و نقشه ساخت نیز درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود، همچنین به دلیل بالا بودن قیمت پروژه های صنعتی نیز می توانید جهت اطمینان از خریدتان ارتباط برقرار کرده سوالات موردنظرتان رو بپرسید و ابهامات را بیان کنید تا با اطمینان کامل به خرید اقدام نمایید



دانلود طراحی دستگاه CNC سه محوره

دانلود پروژه طراحی سی ان سی سه محوره در فرمت STEP
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 1469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طراحی دستگاه CNC سه محوره

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح دستگاه سی ان سی سه محوره در فرمت STEP می باشد

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی است که به نسبت حجم پروژه قیمت بسیار ناچیز دارند

به امید لبخند رضایت بر لبان شما:)در صورت سفارش محصولات مشابه و سوالات احتمالی میتوانید با ایمیل diamond.kknn@yahoo.com ارتباط برقرار کنید

این پروژه برای عزیزانی که پروژه صنعتی مرتبط، ساخت دستگاه سی ان سی و ... دارند مناسب می باشد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت STP می باشد، لذا دسترسی کامل و امکان تغییرات در طرح ندارید، اما به طور کامل ابعاد، هندسه و ... را دارید و به راحتی با توجه به این مدل می توانید خودتان نیز مدل سازی تان را انجام دهید
چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید و یا در صورت نبود پروژه و یا انجام پروژه هایی از این دست سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت پروژه شما انجام شود.
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


دانلود سازهای بادی

ساز بادی سازی است که دارای تشدیدکننده‌ای معمولاً لوله یا مجرای توخالی است که در آن ستونی از هوا یا در اثر دمیدن نوازنده در دهنی مانند نی و یا توسط دستان او مانند آکاردئون به ارتعاش در می‌آید
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 1554 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 77
سازهای بادی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

انواع مختلفی از سازهای به کار رفته در موسیقی های ملل مختلف جهان از جمله ایران و انواع متنوع تر آنها که در موسیقی غربی و بیشتر به صورت دسته جمعی در ارکستراسیونهای غربی به کار گرفته می شوند دارای ساختار مختلف و مواد به کار رفته متفاوتی می باشد، اما تمامی سازها را می توان به طور کلی به چهار دسته یا گروه اصلی تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

1-سازهای زهی

2-سازهای بادی: سازهای بادی چوبی،سازهای بادی برنجی

3-سازهای ضربی: سازهای ضربی پوستی، سازهای ضربی سنجی یا فلزی

4-سازهای کلاویه ای (پدال دارد)

این مجموعه به معرفی و بررسی متداول ترین سازهای کلاسیک و بومی ایران و ارکستر سمفونیک جمع آوری شده است.که بطور برجسته به بررسی سازهای بادی ایرانی مانند نی، سرنا، کرنا، دوزله، بالابان و ... / سازهای بادی چوبی مانند فلوت، پیکولو، ابوا، کلارینت، فاگوت و ... / سازهای بادی برنجی مانند ترومپت، ترومبون، هورن، توبا و ... از لحاظ تاریخچه، ساختمان، ساختار و قسمتهای مختلف ساز، رنج صوتی و میدان صوتی، نحوه قرارگیری در ارکستر، رنگ صدا، کاربرد آنها و ... سخن گفته ایم.

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 2

فصل اول سازهای بادی ایرانی

بُرغو 5

شاخ آبنوسی 5

بوق 5

نی 6

بیشه 8

ساز دونای 9

دی دی 9

سُرنا 9

خالو 12

جوری زورنا 12

کرنا 12

نفیر 14

دو زله 14

قوشمه 18

نی انبان 18

چبچیق 21

بالابان 22

پیک 22

دودک 23

کرمیل 25

شمشال 25

ارغنون بوقی 27

شوفار 28

فصل دوم سازهای بادی چوبی کلاسیک

سازهای بادی چوبی 30

پیکولو31

فلوت31

زامپونیا 33

ابوا 34

کر آنگله 35

کلارینت 36

کلارینت باس 37

ساکسفون 37

فاگوت 38

کنتر فاگوت 41

آکاردئون بایان42

آکاردئون44

فصل سوم سازهای بادی برنجی کلاسیک

سازهای بادی برنجی 50

شیپور51

کرنه51

فلوگل هورن 52

کرنت 53

ترومپت 54

ترومبون 59

هورن 60

توبای واگنر62

توبا 63

نتیجه گیری 67

منابع و مأخذ 68


دانلود پاور پوینت "چالش ها و موانع برنامه ریزی توسعه منطقه ای در ایران" نویسنده:فرانک سیف الدینی

پاورپوینت حرفه ای و بسیار کامل مقاله چالش ها و موانع برنامه ریزی شهری از فرانک سیف الدینی
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2074 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاور پوینت

فروشنده فایل

کد کاربری 4299

این پاور پوینت در رابطه با برنامه ریزی شهری و منطقه ای هست که به صورت کاملا جامع و دقیق به صورت پاور پوینت ساخته شده است.این مقاله مشکلات و مونانع برنامه ریزی را به دو مرحله قبل و بعد از انقلاب تقسیم نموده است . همان طور که اشاره شد در این پاورپوینت به تمامی این موضوعات به صورت بسیار دقیق اشاره شده است.تضمین حداکثری نمره ی کلاسی.


دانلود طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورکس

طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورک
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 56108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح کامل خودرو بوگاتی ویرون در سالیدورکس

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول مدل کامل خودروی بوگاتی ویرون در نرم افزار سالیدورک می باشد

تمامی قسمت های ساخت این خودرو به صورت لایه باز و جود دارد و درخت طراحی کاملا در دسترس شماست
به راحتی می توانید از مراحل اول کار مدل را بررسی کنید و سعی کنید آن را پیاده سازی کنید
این محصول برای عزیزانی که بدنبال پروژه سالیدورکس، طراحی خودرو و ... می باشند مناسب است
این پروژه بخش های مختلف سطوح پیشرفته سالیدورک را در بر می گیرد


دانلود مقاله امپرسیونیسم

بشر جویا و آرزومند کمال و جمال است و می کوشد که در همه شئون زندگی مادی و اجتماعی خود از آنچه هست در گذر دو نقص هایی را که می بیند رفع کند و به کمال نزدیک شود این شوق در انسان به حدی قوی است که پس از رفع حاجات نخستین زندگی احتیاج به زیبایی را احساس می کند هنر مامور است
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 85 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
مقاله امپرسیونیسم

فروشنده فایل

کد کاربری 15

بشر جویا و آرزومند کمال و جمال است و می کوشد که در همه شئون زندگی مادی و اجتماعی خود از آنچه هست در گذر دو نقص هایی را که می بیند رفع کند و به کمال نزدیک شود این شوق در انسان به حدی قوی است که پس از رفع حاجات نخستین زندگی احتیاج به زیبایی را احساس می کند هنر مامور است که این وظیفه را انجام دهد و این حاجت فطری بشر را بر آورد آثار هنری مفید است زیرا شوق طلب کمال و جمال را در دل مردمان بر می انگیزد و بشر را به سوی هدفی عالی و جهانی دیگر که در آن همه چیز زیباست دعوت و هدایت می کند .

هنرمند کسی است که با اندیشه ها و احساسات خود جهانی پدید می آورد جهانی که خاص او ، آفریده ، ذهن او ، وزنده به جان اوست هر یک از امور و عناصر طبیعت یکی از مظاهر روان هنر مند است این جهان برای دیگری وجود ندارد مگر آنکه از دریچه چشم آفریننده ان بنگرد ، خود را به او بسپارد و با او در این عالم پهناور سیر کند . [1]

با این تعریف مختصر، به دنیای نوین نقاشی و گرافیک ، گام می نهیم و در زمینه یکی از شیوه های معروف نقاشی و گرافیک، امپرسیونیسم و شرح حال از یکی از اساتید این فن و معرفی قسمتی از آثار این نابغه ی عالم نقاشی و گرافیک به عنوان نمونه به بحث می پردازیم

فهرست مطالب

مقدمه ...................................................................................................................... 1

هنرو هنرمند ........................................................................................................... 1

مبنای هنر ................................................................................................................ 4

تقلید طبیعت ............................................................................................................. 4

وظیفه هنرمند .......................................................................................................... 5

هنر لازم و سودمندات ............................................................................................ 6

فصل اول ................................................................................................................ 7

نقاشی قدیم و جدید ................................................................................................. 8

امپرسیونیسم ........................................................................................................ 12

شیوه های جدید نقاشی ........................................................................................ 17

اساس شیوه امپرسیوسیت ................................................................................... 19

تاثیر جو در رنگ ها ............................................................................................. 21

تاثیر تغییرات نور در رنگ ها ............................................................................... 22

تاثیر رنگ های مجاور .......................................................................................... 23

رنگ های مکمل ..................................................................................................... 24

روش رنگ آمیزی ................................................................................................. 25

شیوه های جدید نقاشی ........................................................................................ 28

فصل دوم ............................................................................................................. 37

مارسل دوشان وان گوگ ..................................................................................... 38

گوگن .................................................................................................................... 59

سزان .................................................................................................................... 80

منابع


دانلود مدل آماده سنباده صنعتی

دانلود طرح آماده سنگ سنباده صنعتی
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 1590 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مدل آماده سنباده صنعتی

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول مدل آماده سمباده های صنعتی با دو سنگ در طرفین می باشد که کاربرد فراوانی در کارگاههای صنعتی و کارخانه ها دارند

این محصول خروجی IGS این دستگاه است که تمامی قسمت های آن مدل شده است
شما با داشتن این محصول میتوانید این دستگاه را بسازید و یا دوباره طرح ریزی کنید و تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید
از آنجا که این محصول خروجی IGS فایل می باشد امکان تغییرات وجود ندارد
در صورتی که فایل کامل طرح را می خواهید می توانید در همین فروشگاه آن را بیابید و یا در صورت نبود این محصول، سفارش دهید تا در اسرع وقت پروژه شما اماده شود


دانلود مدل آماده پروژه صنعتی نوار نقاله

دانلود مدل آماده نوار نقاله
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 8045 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
مدل آماده پروژه صنعتی نوار نقاله

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح کاملی از یک نوار نقاله صنعتی می باشد که در فرمت STEP ذخیره شده است

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی بوده که کاربرد فراوانی دارد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت استپ بوده و با نرم افزارهای همچون سالیدورکس، کتیا، تری دی مکس و ... اجرا می شود
دقت داشته باشید که با خرید این چنین فرمت هایی از محصولات شما به طرح به صورت کامل دسترسی ندارید، هندسه و ابعاد را به صورت قفل شده خواهید داشت و امکان دخل و تصرف در طرح ندارید، اما به راحتی هندسه و ابعاد را دارید و می توانید آن را سریعا خودتان طراحی کنید.
چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


دانلود طرح نوارنقاله صنعتی با فرمت استپ

دانلود طرح صنعتی نوار نقاله در فرمت استپ
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل rar
حجم فایل 1915 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح نوارنقاله صنعتی با فرمت استپ

فروشنده فایل

کد کاربری 9

این محصول طرح کاملی از یک نوار نقاله صنعتی می باشد که در فرمت STEP ذخیره شده است

این محصول یک پروژه کاملا صنعتی بوده که کاربرد فراوانی دارد
همانطور که گفته شد این محصول در فرمت استپ بوده و با نرم افزارهای همچون سالیدورکس، کتیا، تری دی مکس و ... اجرا می شود
دقت داشته باشید که با خرید این چنین فرمت هایی از محصولات شما به طرح به صورت کامل دسترسی ندارید، هندسه و ابعاد را به صورت قفل شده خواهید داشت و امکان دخل و تصرف در طرح ندارید، اما به راحتی هندسه و ابعاد را دارید و می توانید آن را سریعا خودتان طراحی کنید.
چرا پروژه را در این فرمت قرار دادیم؟
اکثر محصولات که بدین صورت در فروشگاه ارائه شده اند، فایل کامل طراحی آن ها نیز در همین فروشگاه ارائه شده است که طبیعتا قیمت آن بالاتر است، ما این خروجی را نیز به صورت جدا برای شما کاربران و با قیمت بسیار مناسب تر ارائه داده ایم تا اگر فقط نیاز به شمای طرح دارید و خودتان میخواهید طرحتان را بزنید از روی این مدل ها این کار را انجام دهید، چرا که این گونه پیشنهادهایی نیز شده و برخی از طراحان و دانشجویان عزیز فقط ابعاد و اندازه ها را می خواهند که در این خروجی ها شما دسترسی دارید.
پس این محصول برای عزیزانی مناسب است که ابعاد و هندسه طرح را نیاز دارند و می خواهند مدل سازی را خودشان انجام دهند
اگر بدنبال طرح کامل این محصولات نیز هستید می توانید در همین فروشگاه آن ها را بیابید و یا در صورت نبود پروژه سفارش دهید تا در اسرع وقت آماده شود
قابل ذکر است این پروژه دارای 72 پارت و 17 اسمبلی در محصیط سالید بوده است
نماهای مختلف این طرح را در زیر مشاهده میکنید


دانلود هنر غرفه آرایی

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
هنر غرفه آرایی

فروشنده فایل

کد کاربری 15

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با توجه به جامعه کنونی و وارد شدن آن به عرصه تکنولوژی و نوآوری شاهد این امر هستیم که هر روز محصول جدیدی در گوشه‌ای از دنیا به جهانیان معرفی می‌شود و در این بازار و رقابت تنگاتنگ، ضرورت تبلیغات امری غیر قابل انکار است. یکی از این گزینه‌ها برگزاری نمایشگاههای متعدد در سرتاسر این کره خاکی برای عرضه تکنولوژی نو و محصولات جدید و ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است. از طرفی برگزاری بسیار زیاد این گونه نمایشگاهها به امری عادی و تکراری در زندگی روزمره درآمده، نکته‌ای که قابل اهمیت که به این فعالیتها تنوع و فضایی تازه می‌بخشد عرصه تبلیغات بالاخص تبلیغات محیطی است که به نام غرفه آرایی در فرهنگ نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده است و توجه به آن هر چند هم مختصر اما بدیهی است.

فهرست مطالب

چکیده.........................................................................................................................

مقدمه ........................................................................................................................

کارلایل.......................................................................................................................

غرفه آرایی.................................................................................................................

مشاور بازرگانی (بازاریابی)......................................................................................

طراحی........................................................................................................................

انتقال اطلاعات لازم به واحد طراحی..........................................................................

گذری بر طراحی داخلی..............................................................................................

مختصری بر نقش رنگ در معماری..........................................................................

دیوارها و پیش زمینه‌های روشن...............................................................................

پنجره‌ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط.......................................................

ملحقات تیره................................................................................................................

گرافیک محیطی چیست...............................................................................................

گرافیک فضای باز......................................................................................................

گرافیک محیطی فضای بسته.......................................................................................

گرافیک محیطی و تاثیر آن بر جامعه..........................................................................

هدف از گرافیک محیطی.............................................................................................

اصطلاحات.................................................................................................................

انواع غرفه..................................................................................................................

Vip.............................................................................................................................

Cip.............................................................................................................................

انباری.........................................................................................................................

طراحی یک نمونه........................................................................................................

نحوه چیدمان نوشته‌ها (font).....................................................................................

رنگ بندی...................................................................................................................

متریال.........................................................................................................................

نور پردازی................................................................................................................

برنامه‌های کاربردی...................................................................................................

علی کوره چیان..........................................................................................................

اجرای یک غرفه..........................................................................................................

مجموعه مقررات و استانداردهای واحد غرفه آرایی.................................................

لوازم کرایه.................................................................................................................

مبلمان و میز و صندلی...............................................................................................

LCD و سیستم‌های صوتی و تصویری.....................................................................

ویترینهای ثابت و چرخان..........................................................................................

گزارش کار................................................................................................................

نتیجه گیری.................................................................................................................

منابع...........................................................................................................................


دانلود خیالواره (ما- زمان- رویا)

مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است مولانا در غزلیات شمس می سراید
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
خیالواره (ما- زمان- رویا)

فروشنده فایل

کد کاربری 15

مرکب، گـِل دو ماده ای هستند که من برای رنگ گذاری نقاشی هایم آنها را انتخاب کردم. و اینکه چرا گـِل را انتخاب کردم به این دلیل است که «گل و خاک» در ادبیات ما جایگاه ویژه دارد. در گوشه و کنار فرهنگ مکتوب ما نشانه های بارزی یافت می‎شود که حاکی از اصالت این عنصر، و منزلت بالای آن است. مولانا در غزلیات شمس می سراید.

گویند اصل آدمی خاک است و خاکی می‎شود کی خاک گردد آن کسی کوخاک آن درگاه‎شد

در این جا خاک نماد معنی و مفهوم ویژه ای است. جنبه معنوی دارد. در این بیت با اینکه کلمه خاک چندین بار به کار گرفته شده است ولی بر سامعه آدمی ثقیل نمی افتد و به تعبیری توی ذوق نمی زند. مولانا ترکیب هنرمندانه ای ساخته است؛ ترکیبی لطیف و زیبا.

نکته ای در معارف اسلامی ما وجود دارد که شایسته توجّه و تامل بسیار است.

در قرآن کریم، هنگام بحث از آفرینش آدمی، سخن از گل می رود که خمیرمایه آفرینش انسان است.

فهرست مطالب

شرح دست یابی به پروژه علمی................................................................................. 1

خیالواره...................................................................................................................... 38

سفری به خیالواره...................................................................................................... 40

منابع و مآخذ.............................................................................................................. 47


دانلود بررسی شاخص های اقتصادی مسکن در منطقه 11 تهران

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی منطقه 11 تهران) بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1535 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
بررسی شاخص های اقتصادی مسکن در منطقه 11 تهران

فروشنده فایل

کد کاربری 4299

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی :منطقه 11 تهران).
بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی.

فایل پاورپوینت بررسی شاخص های اقتصادی مسکن(حوزه مطالعاتی :منطقه 11 تهران).بسیار مناسب جهت ارائه های کلاسی.

در این پاور پوینت جداول آماری(برگرفته شده از سایت آمار) بهمراه تحلیل آن ها نیز آورده شده است.همچنین تمامی اطلاعات آماری مربوط به آخرین دوره آمار گیری کشور می باشد.


دانلود رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس

رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 428 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 78
رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطالب

عنوان

چکیده.................................................................................................................................................................. 1

فصل اول :مقدمه تحقیق................................................................................................................................. 3

1-1 بیان مساله.................................................................................................................................................. 6

1-2 ضرورت و اهمیت تحقیق........................................................................................................................ 9

1-3 اهداف تحقیق............................................................................................................................................ 12

1-4 فرضیه هاُی تحقیق................................................................................................................................... 13

1-5 تعرُیف متغیرهای اصلی تحقیق............................................................................................................. 13

فصل دوم: بررسُی مطالعات پیشین............................................................................................................... 15

2-1 خود............................................................................................................................................................. 17

2-2 خودپنداره................................................................................................................................................. 22

2-3 عزت نفس................................................................................................................................................. 26

2-4 عزت نفس و جنسیت............................................................................................................................. 30

2-5 اثر بخشی ................................................................................................................................................. 32

2-6 نقش مدیر در اثر بخشی مدارس......................................................................................................... 34

2-7 معُیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران..................................................................................................... 35

2-8 ویژگی هاُی مدیران اثر بخش ............................................................................................................. 43

فصل سوم :روش اجرای تحقیق..................................................................................................................... 48

3-1روش تحقیق ............................................................................................................................................. 49

3-2جامعه آماری.............................................................................................................................................. 49

3-3 حجم نمونه................................................................................................................................................ 49

3-4روش نمونه گیری..................................................................................................................................... 50

3-5 ابزار تحقیق............................................................................................................................................... 50

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها............................................................................................................ 53

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها........................................................................................................ 60

5-1 نتایج مربوط به فرضیه اول.................................................................................................................... 61

5-2 نتایج مربوط به فرضیه دوم................................................................................................................... 62

5-3 نتایج مربوط به فرضیه سوم.................................................................................................................. 62

5-4 نتایج مربوط به فرضیه چهارم.............................................................................................................. 63

5-5 نتیجه گیری کلی.................................................................................................................................... 64

5-6 محدودیت ها............................................................................................................................................. 64

5-7 پیشنهادها.................................................................................................................................................. 65

منابع فارسی....................................................................................................................................................... 66

ضمائم................................................................................................................................................................... 68

ضمیمه 1: تست آُیزنک................................................................................................................................... 69

ضمیمه 2: پرسشنامه اثربخشی


دانلود بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 795 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 111
بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه

فروشنده فایل

کد کاربری 4269

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده .............................................................................................................................................. 1

فصل اول : طرح تحقیق

1-1 مقدمه ...................................................................................................................................... 3

2-1 موضوع تحقیق ........................................................................................................................ 3

3-1 بیان مساله................................................................................................................................. 4

4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق ........................................................................................................ 4

5-1 اهداف تحقیق .......................................................................................................................... 5

6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق.................................................................................................. 5

7-1پیشینه تحقیق............................................................................................................................. 5

1-7-1 تحقیقات داخلی .................................................................................................................. 5

2-7-1تحقیقات خارجی ................................................................................................................. 8

3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات .................................................................................................... 10

8-1 تعاریف مربوط به هویت........................................................................................................... 11

9-1 موانع و تنگناهای تحقیق .......................................................................................................... 14

فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ............................................................................................... 16

1-2 مقدمه ...................................................................................................................................... 17

2-2 مباحث نظری .......................................................................................................................... 17

1-2-2 دورکیم ................................................................................................................................ 17

2-2-2 پارسونز ................................................................................................................................. 18

3-2-2 ماکس وبر ............................................................................................................................. 20

4-2-2 کنش متقابل نمادی................................................................................................................ 22

5-2-2 کولی ..................................................................................................................................... 23

6-2-2 مید ........................................................................................................................................ 24

7-2-2 گافمن.................................................................................................................................... 26

8-2-2 نظریه هویت (بورک) ............................................................................................................. 27

عنوان صفحه

3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق ...................................................................................... 30

4-2 پرسشهای تحقیق .................................................................................................................... 31

5-2 فرضیات تحقیق ...................................................................................................................... 31

6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق.................................................................................................... 32

فصل سوم : روش تحقیق .............................................................................................................. 34

1-3 مقدمه .................................................................................................................................... 35

2-3 نوع تحقیق.............................................................................................................................. 35

3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق................................................................................... 35

1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق .......................................................................................... 35

2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق............................................................................................ 38

4-3 متغیرهای مستقل و وابسته ....................................................................................................... 42

5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق ............................................................................................. 43

1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل .......................................................................................... 43

2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته .......................................................................................... 45

6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ) .................................................................................. 46

7-3 اعتبار تحقیق ............................................................................................................................. 47

8-3 جامعه آماری................................................................................................................................ 47

9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری....................................................................................... 48

1-9-3 تعیین حجم نمونه .................................................................................................................. 48

2-9-3 شیوه نمونه گیری ................................................................................................................... 49

10-3 واحد تحلیل.............................................................................................................................. 50

11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات .............................................................. 50

12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................................................... 50

فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق...................................................................................... 51

1-4 مقدمه........................................................................................................................................ 52

2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق ..................................................................................................... 52

1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس ..................................................................... 52

عنوان صفحه

2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی ........................................................ 53

3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی....................................................... 53

4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر...................................................... 54

5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر...................................................... 54

6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده............................................. 55

7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان ......................................................................... 57

8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران .................................................................................................... 58

9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها ....................................................................................... 59

10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی ........................................................................ 60

11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان ......................................................... 61

12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان ............................................................................ 62

13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان ..................................................................... 63

14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان ............................................................................... 64

15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان ....................................................................... 65

فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق................................................................................ 66

1-5 مقدمه........................................................................................................................................ 67

2-5 آزمون فرضیات......................................................................................................................... 67

1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان ..................... 67

1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان ........................ 68

2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان.................. 68

3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان ......................... 69

2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی اجتماعی» و« هویت اجتماعی».... 69

1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی» ............. 70

2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی» ..... 70

3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی» ............... 71

3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی» ........................ 71

1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی» ............................. 71

عنوان صفحه

2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»...................... 72

3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»................................ 72

4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»................................. 73

1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی» ................................... 73

2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» ..................................... 74

3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» .................................... 74

5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی» .................. 74

1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی» ....................... 75

2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی» ................ 75

3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی» ......................... 76

6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»........ 76

1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»............. 77

2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»..... 77

3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»............. 78

3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) .................................................................................. 78

1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی ........................................................................................... 78

2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی ....................................................................................... 80

3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی............................................................................................... 82

4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی..................................................................................... 84

4-5 تحلیل مسیر............................................................................................................................... 86

فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها .............................................................................................. 92

1-6 خلاصه تحقیق ............................................................................................................................ 93

2-6 جمع بندی و نتیجه گیری .......................................................................................................... 94

3-6 پیشنهادها..................................................................................................................................... 99

فهرست منابع و ماخذ ........................................................................................................................ 102

پیوست

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ ........................................................................................................ 47

جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،

رشته و پایه تحصیلی............................................................................................................................ 48

جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس......................................................... 49

جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی............................................ 50

جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس ............................................................................. 52