به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی 15 اسلاید

دانلود اصول بازاریابی 15 اسلاید تحقیق اصول بازاریابی 15 اسلاید مقاله اصول بازاریابی 15 اسلاید اصول بازاریابی 15 اسلاید
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی 15 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 15 صفحه

فصل 12 کانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics) اصول بازاریابی کانالهای توزیع یک مجموعه از سازمانهای وابسته به یکدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.
تصمیمات کانال نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی در بر گیرنده الزامات بلند مدت نقش واسطه ها کارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف فراهم کردن واسطه ها تماسها تجربه ها تخصص متناسب با عملیات تناسب موجودی و تقاضا وظایف کانال اطلاعات ترویج تماس تناسب (عرضه و تقاضا) مذاکره توزیع فیزیکی تامین منابع مالی ریسک کردن سطوح کانال سازنده(تولید کننده) عمده فروش خرده فروش مصرف کننده تعارض و رفتار کانال کانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت که: هر یک از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع کانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همکاری نمایند.
تمرکز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود تعارض افقی میان شرکتهایی که در یک سطح از کانال هستند رخ می دهد.
تعارض عمودی بین سطوح مختلف یک کانال رخ می دهد.
سیستمهای بازاریابی عمودی بنگاهی مالکیت یکسان در سطوح مختلف کانال قراردادی توافقنامه های قراردادی در بین اعضای کانال اداری بعهده گرفتن رهبری توسط اعضای مسلط و مافوق نوآوری ها در سیستم بازاریابی سیستم بازاریابی افقی سیستم بازاریابی هیبریدی(مخلوط) دو یا چند شرکت در یک سطح از کانال برای افزایش پوشش به یکدیگر می پیوندند.
به طور مثال: بانکها در مغازه های خواروبار فروشی یک شرکت به تنهایی برای افزایش پوشش از دو یا چند کانال بازاریابی استفاده میکند.
به طور مثال: خرده فروشی، بروشورها و نیروهای فروش(همزمان) تصمیمات طراحی کانال تجزیه و تحلیل نیازهای خدمات دهی به مشتریان تعیین اهداف و محدودیتهای کانال توزیع انحصاری توزیع انتخابی توزیع فشرده و گسترده شناسایی گزینه های اصلی ارزیابی گزینه های اصلی انتخاب انگیزه بخشی ارزیابی بازخورد تصمیمات مدیریت کانال پشتیبانی(Logistics) کل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
اهمیت لجستیک در حال افزایش است.
لجستیکهای اثربخش کلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.
لجستیک برای بیشتر شرکتها یک عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.
انفجار در تنوع محصول یک نیاز برای بهبود مدیریت لجستیک را ایجاد نموده است.
تکنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در کارایی توزیع ایجاد نموده است.
اهداف سیستم لجستیک فراهم نمودن سطح هدفمندی از خدمت به مشتری با کمترین هزینه حداکثر نمودن سود، نه فروش هزینه های بالای توزیع/ سطوح بالای خدمات دهی به مشتریان هزینه های پایین توزیع/ سطوح پایین خدمات دهی به مشتریان وظایف لجستیک پردازش سفارش انبارداری مدیریت موجودی حمل و نقل طراحی سیستم به منظور حداقل نمدن هزینه های دستیابی به هدف روشهای حمل و نقل ریلی بزرگترین حامل ملتها، هزینه موثر برای ارسال محصولات حجیم، واگنهای مسطح حمل اتومبیل و.
.
.
کامیونی برنامه زمانی و مسیریابی انعطاف پذیر، کارامد برای اموال با ارزش در مسیرهای کوتاه آبی کم هزینه برای مرسولات حجیم، اموال کم ارزش، کن

دانلود پاورپوینت اصول آموزش هند بال 200 اسلاید PPT

دانلود اصول آموزش هند بال 200 اسلایدPPT تحقیق اصول آموزش هند بال 200 اسلایدPPT مقاله اصول آموزش هند بال 200 اسلایدPPT اصول آموزش هند بال 200 اسلایدPPT
دسته بندی تربیت بدنی
فرمت فایل zip
حجم فایل 5265 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 200
دانلود پاورپوینت اصول آموزش هند بال 200 اسلاید PPT

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 200 صفحه

1 بسم الله الرحمن الرحیم 2 3 اصول آموزش هند بال2 نویسنده : محمد پورکیانی انتشارات :پیام نور تهیه کننده : شهرزاد شجاع حیدری نام استاد: سرکار خانم لیلا باهوش نام درس : آمادگی جسمانی 2 HAND BALL 4 بخش اول مهارتها ی پیشرفته در ورزش هندبال هدف کلی:آشنایی با قابلیتهای ورزشی،توانایی های حرکتی ومهارتهای پیشرفته در هندبال وارائه چند نمونه تمرین .
5 هدفهای رفتاری انتظار می رود که پس از مطالعه این موارد را توضیح دهید : 1.
عوامل مختلف تشکیل دهنده قابلیت ورزشی 2.
آمادگی جسمانی عمومی و ویژه 3.
انواع پرتابها 6 4.
انواع شوتها 5.
انواع دریافتها 6.
انواع پاسها 7.
انواع دریبلها 7 فصل اول قابلیتهای ورزشی در هندبال مربی با آگاهی از شرایط جسمانی وروانی بازیکنان،میتواند با خصوصیات فردی بازیکنان آشنا شود ونقاط قوت و ضعف برنامه های خود را شناسایی کند 8 نمودار قابلیتهای ورزشی 9 برنامه ریزی آموزشی وتمرینی ورزش هندبال الف) عوامل آمادگی جسمانی: آمادگی جسمانی عمومی آمادگی جسمانی ویژه 10 ب)خصوصیات فردی خصوصیات اخلاقی خصوصیات روانی 11 ج)تواناییهای تکنیکی وتاکتیکی انواع پرتاب انواع شوت انواع دریافت انواع پاس انواع دریبل انواع فریب زدن 12 انواع پرتاب 13 انواع شوت گل 14 15 16 انواع دریافت 17 انواع پاس 18 انواع دریبل 19 انواع فریب دادن 20 21 فصل دوم تمرینهای مربوط به افزایش قابلیتهای ورزشی در هندبال 22 تمرین برای افزایش قدرت وسرعت تمرین اول تعداد حرکت :چهار تکرار 23 تمرین دوم تعداد حرکت :چهار مرتبه در 30 ثانیه 24 تمرین سوم تعداد حرکت:2مرتبه 25 تمرینهای ترکیبی برای افزایش تواناییهای تکنیکی در هندبال تقریبا تمام اعضا در حال انجام مهارتهای مختلف هندبال هستند، زمین به چهار منطقه تقسیم می شود وهر منطقه تمرین خاصی انجام می دهند .
26 27 تمرین برای افزایش قدرت شوت وگرم کردن دروازه بان این گونه تمرینات با توپ مدیسین بال انجام می شود.
28 29 بخش دوم تکنیکها و تاکتیکهای انفرادی و تیمی در ورزش هندبال 30 31 هدف کلی آشنایی با تکنیکها وتاکتیکهای انفرادی وتیمی در دفاع وحمله و مهارتهای دروازه بانی 32 هدفهای رفتاری 1.
تعریف کامل از دفاع در هندبال 2.
مراحل چهار گانه دفاع 3.
تاکتیکهای دفاع 4.
اهداف کار دفاعی 5.
عوامل موفقیت در کار دفاعی 6.
مزایا ونقاط ضعف آریشهای دفاعی 7.
تعریف کامل از از حمله در هندبال 8.
مراحل پنجگانه حمله 33 9.
تاکتیکهای حمله 10.
چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته دفاع 11.
چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته حمله 12.
چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته ضد حمله 13.
یکی از شرایط برتری یا کم شدن بازیکنان دردفاع وحمله 14.
الگوی عمومی خصوصیات و تواناییهای دروازه بان 34 فصل سوم تکنیکها و تاکتیکهای دفاع درهندبال 35 تعریف دفاع دفاع عبارت است از جلو گیری از به ثمر رسیدن حملات حریف وبر هم زدن نقشه تهاجمی آنها .
36 مراحل چهار گانه دفاع 1.
عقب کشیدن 2.
دفاع منطقه ای موقتی 3.
سازماندهی دفاع 4.
دفاع در یک سیستم :که به سه گونه تقسیم می گردد 37 دفاع در یک سیستم تمرکز بر روی توپ دفاع یارگیری دفاع ترک


پاورپوینت کاربرد طب فشاری در بارداری و زایمان

پاورپوینت کاربرد طب فشاری در بارداری و زایمان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1686 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت کاربرد طب فشاری در بارداری و زایمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت کاربرد طب فشاری در بارداری و زایمان

قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 36 صفحه

بسم اله الرحمن الرحیم کاربرد طب فشاری و ماساژ درمانی در بارداری و زایمان و نوزادان The role of being with women in labour هنر چگونه مادر را در طی لیبر و زایمان همراهی و حمایت نمودن کلید اساسی حفظ پروسه زایمان طبیعی وحفظ حرمت مادر و نوزاد The art of keeping birth normal To enable women to feel more powerful A ‘ good start’ to new motherhood Strategies needed for situations where we are swimming against the tide ‘Endorphin’ theory Michel Odent: endorphins allow a state of consciousness that helps women cope with pain – a ‘virtually ecstatic state’ Also promote the effective neuro-hormonal cascades of normal labour Drew on work of Newton in looking at non-disturbance Endorphins/dynorphins/enkephalins? مکانیسم عمل ماساژ تراپی :تحریک سیستم عصبی پوست همزمان ایجاد آرامش عصبی کمک به کاهش استرس روانی و فیزیکی اغلب به عنوان قسمتی از برنامه یک روش منظم و علمی اداره و درمان استرس پیشنهاد می شود. در مراکز درمانی به عنوان درمان که کار می رود..
عوامل باز دارنده در اجرا ی روشهای حمایتی در لیبر: کمبود نیروی انسانی عدم شناخت نیاز های زنان در طی بارداری و زایمان تجربه های ناخوشایند قبلی مادران امکانات فیزیکی روشهای طب مکمل : ماساژ درمانی Swedish Massage Techniques?Swedish massage techniques include: long strokes, kneading, friction, tapping, percussion, vibration, effleurage, and shaking motions.
The usually sequence of techniques are: Effleurage: Gliding strokes with the palms, thumbs and/or fingertips Petrissage: Kneading movements with the hands, thumbs and/or fingers Friction: Circular pressures with the palms of hands, thumbs and/or fingers Vibration: Oscillatory movements that shake or vibrate the body Passive and active movements: Bending and stretching Swedish Massage Therapy ماساژ درمانی یک هنر علمی و در عین حال اعمال تکنیکهای دستی و نظام مند روی بافت نرم سطحی پوست ـ عضله ها ـ تاندوها ـ لیگامانها ـ فاشیا و همچنین روی ساختار میانی بافت سطحی، با بکارگیری دست ـ پا ـ زانو،آرنج و ساعد است.
کاربرد ماساژ در بارداری : ماساژ تراپی هم در طی لیبر و هم پس از زایمان با افزایش ترشح آندورفینها روشی مفید در کاهش ترس واضطراب،در کلیه مراحل بارداری و زایمان است.مادر را قادر می سازد تا بر بدن خود مسلط بوده و آگاهانه کلیه مراحل لیبر و زایمان را طی نماید.
** درطی حاملگی به دلیل بزرگ شدن شکم کشش زیادی به .ناحیه کمر و پشت وارد می شود **حاملگی ازنظر روحی و روانی بسیار استرس زاست.
ماساژ درمانی در طی بارداری،زایمان و پس از زایمان می تواند ضمن کاهش اثر کششی بر ارگانها ایجاد احساس راحتی و آرامش نماید در مقابل روشهای نوین و حمایتی کاهش درد زایمان، عمدتاً بر فراهم نمودن پروسة زایمان به یک اتفاق خوشایند و لذت بخش استوار است و یک روش غیر تهاجمی، ارزان و ساده، و بدون عوارض جانبی می‌باشد.
درد زایمان.
***قبل از زایمان ناحیه مفاصل کاهش اضطراب،احساس آرامش،رف


دانلود پاورپوینت اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید

دانلود اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید تحقیق اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید مقاله اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 3511 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63
دانلود پاورپوینت اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها 63 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 63 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم اصلاح وضعیت در بارداری و دیس فانکشن ها شهناز زهرانی Lamaze International Certified Childbirth Educator (LICC) مربی آمادگیهای زایمانی از امریکا اصلاح وضعیت در بارداری و زایمان اهداف آموزشی: آشنایی با لگن در بارداری آناتومی لگن بیومکانیک لگن آناتومی عضلات لگن و شکم آشنایی با تغییرات بدن در بارداری مشکلات ماهیچه ایی استخوانی در بارداری و زایمان اصلاح وضعیت در بارداری اصلاح قرارگیری بدن مادر اصلاح وضعیت جنین مروری بر بیومکانیک لگن با توجه به تغییرات دوران بارداری استخوان لگن: نیروها را ازستون فقرات به اندام تحتانی منتقل می کند به طوریکه نیروی وزن بدن ازطریق مفاصل ساکروایلیاک بطور مساوی تقسیم شده و به طرف اندام تحتانی منتقل می شود تئوری کلاسیک در مورد حرکات Nutation & Counter nutation Nutation Counter-Nutation Counter-Nutation Nutation & Counter-Nutation تاثیر وزن بدن بر روی لگن وزن تنه (فلشP) تمایل دارد که ساکروم را در جهت حرکت نوتیشن (N1) بچرخاند وباعث تیلت قدامی لگن شود این حرکت توسط لیگامانهای ساکرو ایلیاک قدامی و مخصوصا” ساکرو اسپاینوس و ساکروتوبروس محدود میشود.
در همین زمان عکس العمل زمین (فلشR) توسط استخوان ران ومفصل ران منتقل شده و موجب تیلت خلفی لگن (N2) می شود این مکانیسم یکی از عوامل ایجاد تعادل لگن می باشد آناتومی عضلات ابدومینال آناتومی عضلات ابدومینال نقش عضلات شکم به هنگام بلند کردن اجسام سنگین از طریق انقباض عضلات شکمی حفره توراکوابدومینال تبدیل به یک سلیندر محکم شده وباعث توزیع نیروهای وارده بر ستون فقرات در نتیجه کاهش فشار وارد بر دیسکهای بین مهره ای می شود ایجاد وضعیت طبیعی لگن نسبت به تنه واندام تحتانی و حفظ پوسچر صحیح ساپورت احشای شکمی و محافظت از جنین انجام حرکات فلکشن ، فلکشن جانبی و چرخش تنه عمل بازدم اجباری و عمیق جهت تخلیه مدفوع، ادرار،استفراغ و تسهیل زایمان در مرحله دوم حمایت از ناحیه اینگوینال در مقابل فتق احتمالی در اثر کشیدگی یا تحمل فشارهای اوبلیک pelvic floor muscle 40% of women have some degree of leaking and increased by parity.
1 in every 9 women will undergo surgery for a pelvic floor disorder.
50% of primigravidae and nearly all multiparous have SI in late pregnancy.
More than 50% of women age 55 and older suffer one or more of the problems caused by pelvic floor dysfunction.
Women who suffer from pelvic floor disorders underreport their condition due to embarrassment.
عملکرد عضلات کف لگن عضلات اصلی در خروجی لگن را تشکیل می دهند.
با کمک ترانسورس شکمی در استحکام لگن نقش بسار مهم بعهده دارد.
ارگانهای لگنی را حمایت می کنند.
تغییرات ناشی از افزایش فشار لگنی نظیر عطسه و بلند کردن اشیاء سنگین را تحمل می کنند.
کمک به حفظ اختیار ادرار و مدفوع و همچنین دفع آن می کند.
کمک به چرخش داخلی سر جنین در طی لیبر ایفای نقش اساسی در فعالیت های جنسی Musculoskeletal system Relaxin, esterogen Changing of center of gravity Increasing bodyweight Enlarging uterus Posture Low back pain Poste


پاورپوینت روشهای دارویی و غیردارویی کاهش درد زایمان

پاورپوینت روشهای دارویی و غیردارویی کاهش درد زایمان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 674 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت روشهای دارویی و غیردارویی کاهش درد زایمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت روشهای دارویی و غیردارویی کاهش درد زایمان

تعداد اسلاید : 27 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم روشهای دارویی و غیردارویی کاهش درد زایمان .
انواع روش ها روش های دارویی روش های غیر دارویی روش های دارویی داروهای موضعی - بیحسی ناحیه ای و بیهوشی - روش اپی دورال سایر روشهای بیحسی ناحیه ای داروهای سیستمیک - اپوئیدها مسکن ها و آرام بخش ها داروهای ضد درد تنفسی - انتونوکس روش های غیر دارویی روشهایی که گیرنده های حسی محیطی را فعال می سازند: حرارت و سرمای سطحی غوطه خوردن درآب هنگام لیبر و زایمان لمس و ماساژ طب سوزنی و طب فشاری تحریک الکتریکی اعصاب عبور کننده از پوست تزریق داخل جلدی آب استریل آروماتراپی ادامه روش های غیر دارویی روشهایی که فیدبک محیطی به درد را کاهش می دهند: تمرکز و منحرف کردن حواس، تجسم خلاق هیپنوتیز موسیقی وآوا ازطریق شنوایی بیوفیدبک ادامه روش های غیر دارویی روشهایی که محرکهای دردآور را کاهش می دهند: حرکت مادر وتغییر وضعیت فشار متقابل حرارت سطحی استفاده از یک وسیله گرم (حوله مرطوب داغ، بالشتک گرمایی، کیسه سیلیکونی حاوی ژل گرم شده، بسته برنج گرم شده و کیسه آب گرم) روی قسمت تحتانی شکم، قله رحم، کشاله ران، کمر، شانه ها و پرینه استفاده از پتوی گرم کننده برای پوشاندن تمام بدن استفاده از پد مرطوب گرم در ناحیه پرینه در صورت تمایل مادر استفاده از دوش آب گرم به طور موضعی در ناحیه دردناک استفاده از وان آب گرم برای کاهش درد و افزایش سرعت زایمان نکته: این روش می تواند به طور متناوب در طول زایمان(مراحل اول و دوم و سوم زایمان)، بعد از زایمان به جز در ناحیه پرینه و رحم و به درخواست مادر انجام شود.
سرمای سطحی استفاده از یک وسیله سرد (کیسه یخ، بسته ژل، دستکش پلاستیکی پر از قطعات خرد شده یخ، کیسه برنج و بطری پلاستیکی حاوی یخ) در ناحیه سر، گلو، شکم و یا هر قسمتی که مادر تمایل دارد گذاردن بسته ژل یخ زده در پارچه دو لایه و یا ظرف پلاستیکی دارای یخ روی مقعد برای کاهش دردهای بواسیر دردناک در مرحله دوم زایمان نکته: استفاده از یک یا دو لایه پارچه یک بار مصرف بین پوست و جسم سرماده برای جلوگیری از ناراحتی ناگهانی که در اثر تماس مستقیم سرما با پوست ایجاد می شود. این روش می تواند به طور متناوب با روش گرمادرمانی در طول لیبر، مراحل زایمان ر(مراحل اول و دوم زایمان)، بعد از زایمان (در محل رحم و پرینه برای پیشگیری از خونریزی ) و به درخواست مادر انجام شود.
غوطه خوردن درآب هنگام لیبر و زایمان استفاده از دوش های دستی برای ریختن آب روی شکم و کمر پاشویه دوش گرفتن استفاده از وان زایمان در آب گذراندن طول لیبر در آب(مرحله اول) انجام زایمان درآب (مرحله دوم ) طب سوزنی در مرحله قبل از زایمان، زایمان و پس از زایمان قابل انجام است. سوزن هایی از جنس فولاد و ضد زنگ به طول 25/1 تا 5/12 سانتیمتر و شماره های 26 تا 34 ( به تازگی قطر سوزن ها به باریکی تار مو45/0 سانتیمتر تهیه شده است) در نقاط اکوپانچر (200 نقطه) وارد می شوند.
بعد از ورود سوزنها با چرخاندن هر پایه و بیان مادر در مورد احساس جزجز و یا برق گرفتگی، موقعیت درمانی هدایت می شود.
در این روش احساس آرامش عمیق و حتی خواب ایجاد می شود.
تأثیر آن ممکن است تا چند ساعت باقی بماند.


دانلود پاورپوینت استرس 16 اسلاید

دانلود استرس 16 اسلاید تحقیق استرس 16 اسلاید مقاله استرس 16 اسلاید استرس 16 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت استرس 16 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 16 صفحه

رفتار سازمانی – استرس تهیه کننده: امین معصومی 25 سال مطالعه و بررسی بر روی کارکنان نشان داد که بزرگترین دلیل استرس در محل کار ؟
مدیریت نا شایست و ضعیف است.
هنگامی که مدیران استرس را تجربه می کنند تمایل دارند که .
.
.
.
.
.
.
.
.
1-به گونه ای گزینشی اطلاعات را درک کنند و تنها آن بخشی از اطلاعات را مشاهده کنند که خطاها و انحراف های قبلی آنان را تصدیق کند.
2- سرعت گذشت زمان را زیاد برآورد کرده ،بنابر این عجله دارند که کارها را سریع انجام دهند.
3- در رابطه به وجود بحران دیدگاهی کوتاه مدت پیدا می کنند و به مفاهیم بلند مدت توجهی نمی کنند.
4-پیچیدگی ها و اختلاف های جزئی را متوجه نمی شوند.
5-برای موفقیت در موقعیت های جاری به عادت های قدیم خود متوسل می شوند.
6- با توجه به وجود استرس کمتر می توانند برای حل مشکلات ،فکرهای خلاق و راه حل های منحصر به فرد ابداع کنند و.
.
.
.
عوامل استرس زا کدامند؟
1- عوامل استرس زای زمان.
(ازنظر نداشتن زمان کافی و از نظر نداشتن کنترل بر زمان خود) 2-عوامل استرس زای رویارویی ( که در اثر مراودات و ارتباطات بین فردی حاصل می شود) که این عامل از سوی پژوهشگران به عنوان کانون اغلب اختلاف های سازمانی شناخته شده است.
روابط سست و ضعیف با دیگران سطح بالایی از استرس را موجب می شود.
3- عوامل استرس زای موقعیتی (از محیط زندگی فرد و شرایط شخصی نشأت می گیرد) مانند ساعات طولانی کار،جدا بودن از همکاران،کوچک کردن یا سازماندهی مجدد.
4- عوامل استرس زای ناشی از انتظار(مانند انتظار نامطلوب و ترس) تصور رویدادهای نامطلوبی که تا کنون روی نداده اما ممکن است اتفاق بیفتد مثل نگرانی از بازنشستگی.
میزان آسیب پذیری افراد در مقابل عوامل استرس زا متفاوت است و به شرایط جسمانی،ویژگی های شخصیتی و سازو کار های حمایت اجتماعی بستگی دارد.
5نوع ساز و کار دفاعی در مقابل استرس پرخاشگری (مثل ضربه زدن به کامپیوتر) بازگشت به گذشته (این مکانیسم در واقع پذیرش یک واکنشی است که در گذشته موفقیت آمیز بوده است) سرکوبی یا واپس زنی (انکار یا فراموش نمودن منبع استرس) گریز (فرو رفتن افراد در وهم و بی توجهی و یا فراموش عمدی) تثبیت (پافشاری در یک واکنش بدون توجه به اثر بخشی آن) تذکر :اگر افراد نتوانند از این 5 ساز و کار برای غلبه بر استرس استفاده کنند ممکن است به تحلیل رفتگی (فرو ماندگی) که خطرناک ترین مرحله است وارد شوند که آسیبهای فیزیولوژیکی ،روانشناختی و آسیبهای بین فردی (مانند قطع رابطه با نزدیکان) را به دنبال خواهد داشت.
برای حذف هر کدام از عوامل استرس زا چه استراتژی به کار می بریم؟
مدیریت موثر زمان: 1-مهارت استفاده کارآمد ازاوقات روز 2-مهارت استفاده اثر بخش از زمان در بلند مدت حذف عوامل استرس زای زمان از دیدگاه کارایی (یعنی اتلاف وقت نداشته باشیم) استفاده ازگاه شمارها(فهرست های زمانی طبقه بندی شده) استفاده از طراحان و برنامه نویسان.
تدوین فهرست های انجام کار.
آموختن “نه” گفتن.
حذف عوامل استرس زای زمان از دیدگاه اثر بخشی (یعنی از وقت خود همانگونه استفاده کنیم که می خواهیم) صر


دانلود پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید

دانلود استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید تحقیق استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید مقاله استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 5665 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
دانلود پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 40 صفحه

ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی استاد: جناب آقای دکتر نجات بخش دانشجو: بهار 1388 شکل 3-1 اصول سازمان استراتژی محور اصل1- توجه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی نقشه های استراتژی زیربنای برپایی روش ارزیابی متوازن مرتبط با استراتژی یک سازمان را فراهم میکند.
-ساختن نقشه های استراتژی -نقشه استراتژی عبارت است از یک ساختار عمومی برای توصیف استراتژی -نقشه های استراتژی به سازمان ها کمک میکنند تا استراتژی خود را به شکلی منسجم یا یکپارچه سیستماتیک مشاهده کنند.
استراتژی گامی است در یک پیوستار -استراتژی گامی است در یک پیوستار منطقی که یک سازمان را از رسالتی سطح بالا (ماموریت) به کارهای انجام شده توسط کارکنان خط مقدم آن می رساند.
-استراتژی در طول زمان شکل می گیرد و توسعه می یابد.
تا شرایط متحول تحصیلی بوسیله دنیای واقعی را پاسخ گوید.
شکل 2-3 توجه یک ماموریت به نتایج مورد انتظار استراتژی یک فرضیه است -مایکل پورتر زیربنای استراتژی را به عنوان فعالیت هایی توصیف میکند که یک سازمان انتخاب میکند تا در آنها برتری یابد.
-جوهره ی استراتژی عبارت است از گزینش اجرای متفاوت فعالیت ها نسبت به رقبا، به طوری که موجب موقعیت ارزشی منحصر به فرد گردد.
-روش ارزیابی متوازن به این پیش فرض استوار است که استراتژیک یک فرضیه است.
-استراتژی به حرکت یک سازمان از جایگاه فعلی آن به جایگاهی مطلوب ولی نامطمئن در آینده دلالت دارد.
-کلید پیاده سازی استراتژی: هر فردی در سازمان فرضیه های اتخاذ شده را بفهمد، منابع را با فرضیه ها همسو کنیم، فرضیه ها را به طور مستمر مورد آزمایش قرار دهیم، در زمان مقتضی سازمان را با آنها سازگار گردانیم.
شکل 4-3 تعریف روابط علت و معلولی استراتژی استراتژی از مضامین استراتژیک مکمل تشکیل میشود -مدیران ارشد تقریباً همیشه، استراتژی هایشان را به مضامین محوری متعددی تفکیک میکنند.
-مضامین استراتژیک روشی جهت بخش بندی استراتژی به چند مقوله عمومی فراهم میسازد: 1-ایجاد امتیاز 2-افزایش ارزش های مورد نظر مشتری 3-کسب برتری عملیاتی 4-شهروند خوب بودن هر یک از مضامین استراتژیک یک ستون برای استراتژی می سازد.
شکل 5-3 معماری یک نقشه استراتژی استراتژی بین نیروهای متضاد توازن ایجاد میکند منظر مالی یک شرکت معمولاً هدف غالب واحدی را به عنوان شاخص بلند مدت موفقیت انتخاب میکند.
بعضی از هدف های غالب مالی مورد استفاده عبارتند از: -بازگشت سرمایه ROI (Return on investment) کسب بازده مالی ROCE (Return on Capital Employed) ارزش افزوده اقتصادی EVA (Economic value added) -EVA معادل سود خالص حسابداری پس از کسر هزینه است.
-کسب و کارهایی با درآمدی بالاتر از هزینه سرمایه، برای سهامداران خود ارزش آفرینی میکنند.
-کسب و کارهایی که دارای درآمدی پایین تر از هزینه سرمایه خود هستند، به ارزش مورد نظر سهامداران لطمه می زنند.
-شرکت ها دو استراتژی اساسی رشد و بهره وری را به عنوان محرکه عملکرد مالی خود دارند.
-استراتژی رشد دارای 2 جز است: 1-ایجاد امتیاز: توسعه منابع جدید درآمد از بازارهای جدید، محصولات جدید یا مشتریان جدید 2-افزایش ارزش در رابطه با مشتری: تعمیق و توسعه روابط با مشتریان -استراتژی بهره وری دارای 2 ج


پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

قسمتی از اسلاید :

تعداد اسلاید : 40 صفحه

به نام خالق هستی بخش پویایی گروه و روش مربیگری تعریف مربیگری: مایه گذاشتن ازانرژی دانش مهارتها و تجربیات ومعرفت درجهت کمک به توسعه ابعاد جسمی روانی وتوانایی های اجتماعی متربی .
مربیگری:( نانسی استین) مربیگری یک رهبری رودرروست که افراد با تجربه های قبلی واکتسابی استعدادها وعلایق مختلف به هم نزدیک شده وتشویق به قبول مسئولیت می کردند.
ا مربیگری:(مارتز) شغلی متفاوت با سایرمشاغل است و آنچه که از مربی انتظارمی رود این است که انسان های خوب به جامعه تحویل دهد.
فلسفه ی مربیگری: در فلسفه ی مربیگری یک اصل اساسی به نام ارتباط وجود دارد.
یکی از دلایل ناکارآمدی یا کم کارآمدی خدمات نظام سلامت در بیشتر سیستم های مدرن بهداشتی معاصر ، تاثیر گذاری نامطلوب ماشینیزم ، مدرنیزاسیون بر فضای ارتباطی اعضای تیم سلامت با بیماران است.
در ادبیات کهن پارسی ما نمونه های فراوانی از تاثیرات درمانی حاصل از ارتباط انسانی و ممتاز درمان گران با بیماران به چشم می خورد : گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم به دو عالم ندهم لذت بیماری را جهانی که در آن زندگی می کنیم را جهان ارتباطات می نامند، اما بدیهی است که در میان شبکه بسیار عظیم و نامتناهی ارتباطات این جهان، ارتباط انسانی یعنی ارتباط انسانها با یکدیگر متعالی ترین ، متکاملترین ، پیچیده ترین و بالقوه ارزشمند ترین شکل ارتباط است.
اکنون باید پرسید : مفهوم ارتباط چیست؟
به فرایندی گفته میشود که به دو ارگانیسم امکان می دهد که با یکدیگر به تبادل معلومات بپردازند. عملی که طی آن چند نفر باهم خبر رسانی یا تبادل نظر کنند. البته شایدموثرترین ، شریف ترین و والا ترین ارتباطات انسانی ارایه خدمات سلامت به مادر باردار است.
اصول پویایی گروه و روش مربیگری:هدف گذاریارتباط موثر رهبری درست هدف گذاری: تنها گنجی که ارزش جستجو کردن دارد هدف است . مراحل مختلف هدف گذاری: تشخیص هدف و آگاهی به آن پرهیز از تقلید کورکورانهتمرکز و تفکر : فکر خوب معمار و آفریننده است.
” دیل کارینگی ” مطالعه : همچون اسفنج که آب را جذب میکند، با مطالع افکار خوب را جذب کرده و آن را در خدمت خویش میگیریم ”ادیسون“مشاوره : کاش دانسته بودم چگونه زندگی کنم یا کسی را یافته بودم که روش زندگی را به من تعلیم دهد.
” پارکر“ راههای موفقییت در ارتباط با دیگران نظر متعادلی نسبت به دیگران و خودمان پیدا کنیم. نگرش عاقلانه ای نسبت به دیگران اتخاذ کنیم.
ایجاد ارتباط موثر با دیگران می دانیم که :هر کس دیگران رابا معیارهاو دیدگاههای خود قضاوت کند. ارتباط موثر: برخورد متفاوت با اشخاص متقاوت . ارتباط موثر با دیگران نیاز به خلاقیت دارد.
ارتباط موثر با دیگران :یعنیبا دیگران در سطح خود آنها ظاهر شدن عناصر اصلی و تعیین کننده ارتباط موثر :شناخت مخاطب خود


دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 - 27 اسلاید

دانلود استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید تحقیق استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید مقاله استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید
دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 - 27 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 27 صفحه

2 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ 3 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائـه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ 4 فهرست‌ مندرجات‌ 5 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ این‌ استاندارد باید با توجه‌ به‌ ”مقدمه‌ای‌ بر استانداردهای‌ حسابداری‌“ مطالعه‌ و بکارگرفته‌ شود.
6 مقدمه‌ از جمله‌ اطلاعات‌ مفیدی‌ که‌ می‌تواند در تحلیل‌ وضعیت‌ مالی‌ واحدتجاری‌ برای‌ استفاده‌کنندگان‌ صورتهای‌ مالی‌ مفید واقع‌ شود، ارائـه‌ جداگانه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ است‌.
معمولاً به‌ مـازاد داراییهـای‌ جاری‌ بر بدهیهای‌جاری‌،” خالص‌داراییهـای‌جـاری‌“یا ” سرمایه‌ در گردش“ و به‌ مازاد بدهیهای‌ جاری‌ بر داراییهای‌ جاری‌ ” خالص‌ بدهیهای‌ جاری“ اطلاق‌ می‌شود.
7 دامنه‌ کاربرد این‌ استاندارد باید برای‌ ارائـه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ بکار گرفته‌ شود.
8 دیدگاههای‌ موجود در مورد داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ از نظر برخی‌، هدف‌ از طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ ” جاری“ و ” غیر جاری“ ، ارائـه‌ معیاری‌ تقریبی‌ از نقدینگی‌ واحد تجاری‌، یعنی‌ توانایی‌ آن‌ در انجام‌ فعالیتهای‌ روزمره‌، بدون‌ مواجهه‌ با مشکلات‌ مالی‌ است‌.
برخی‌ دیگر، به‌ این‌ طبقه‌ بندی‌ به عنوان‌ ابزاری‌ برای‌ تشخیص‌ آن‌ حصه‌ از منابع‌ و تعهدات‌ واحد تجاری‌ می‌نگرند که‌ گردش‌ مستمر دارد.
9 اهداف‌ مزبور تاحدی‌ با یکدیگر ناسازگار است‌، زیرا در سنجش‌ نقدینگی‌، ملاک‌ طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ جاری‌ یا غیرجاری‌، امکان‌ نقد شدن‌ و یا تسویه‌ آنها در آینده‌ نزدیک‌ است‌، ولی‌ معیار تشخیص‌ داراییها و بدهیها به عنوان‌ ” اقلام‌ در گردش“ عمدتاً معطوف‌ به‌ مصرف‌ یا تسویه‌ آنها در راه‌ ایجاد درآمد طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ است‌.
چرخه‌ عملیاتی‌ یک‌ واحد تجاری‌، معمولاً متوسط‌ فاصله‌ زمانی‌ بین‌ ” تحصیل‌ موادی‌ که‌ وارد فرایند عملیات‌ می‌شود“ و ” تبدیل‌ نهایی‌ آنها به‌ وجه‌ نقد “ است‌.
10 باتوجه‌ به‌ نظرات‌ متفاوت‌ بالا، معمولاً اقلامی‌ جزء داراییهای‌ جاری‌ منظور می‌شود که‌ انتظار رود ظرف‌ یک‌ سال‌ یا طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌، هر کدام‌ طولانی‌تر است‌، به‌ وجه‌ نقد یا دارایی‌ دیگری‌ که‌ نقد شدن‌ آن‌ قریب‌ به‌ یقین‌ است‌ تبدیل‌ شود و اقلامی‌ در عداد بدهیهای‌ جاری‌ محسوب‌ می‌شود که‌ انتظار رود طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ یا ظرف‌ یک‌ سال‌ از تاریخ‌ ترازنامه‌، هر کدام‌ طولانی‌تر است‌، تسویه‌ گردد.
هرگاه‌ چرخه‌ عملیاتی‌ واحد تجاری‌ نا مشخص‌ یا خیلی‌ طولانی‌ باشد، تفکیک‌ داراییها و بدهیها در صورتهای‌ مالی‌ تحت‌ عناوین‌ جاری‌ و غیرجاری‌ به‌ ترتیب‌ یاد شده‌ مناسب‌ نخواهد بود.
نحوه‌ عمل‌ بالا یک‌ قاعده‌ کلی‌ است‌ که‌ بیشتر جنبه‌ قراردادی‌ دارد و لذا در مواردی‌ ممکن‌ است‌ انعکاس‌ یا عدم‌ انعکاس‌ اقلامی‌ خاص‌ به عنوان‌ داراییهای‌ جاری‌ یا بدهیهای‌ جاری‌ لزوماً با معیارهای‌ فوق‌ تطبیق‌ نداشته‌ باشد.
11 محدودیتهای‌ تفکیک‌ اقلام‌ جاری‌ و غیرجاری‌ کلیه‌ واحدهای‌ تجاری‌، به‌ استثنای‌ موارد مذکور


دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - 25 اسلاید

دانلود استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید تحقیق استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید مقاله استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید
دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - 25 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 25 صفحه

1/24 اسلایدهای آموزشی استانداردهای حسابداری ایران مدیریت تدوین استانداردهای حسابداری تهیه کننده: حلیمه رحمانی استفاده کننده گرامی: جهت بهبود کیفیت اسلایدهای آموزشی، لطفا نظرات خود را از طریق فرم نظرخواهی ارائه شده در آدرس ذیل برای ما ارسال نمایید.
(http://www.
audit.
org.
ir/standardfeedback_fa.
html) شماره تلفن: 88503742 ، 10 – 88502601 – 021 2/24 استاندارد حسابداری شماره 8 حسابداری موجودی مواد و کالا 3/24 این استاندارد نحوه ارزشیابی وانعکاس موجودی مواد و کالا در صورتهای مالی را تشریح می کند وموارد زیر را در بر نمی گیرد: کار در جریان پیشرفت پیمانهای بلند مدت ابزارهای مالی پیچیده موجودی گله های دام، محصولات کشاورزی، جنگلی ومعدنی در مواردی که این اقلام در صنایع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گیری می شود.
دامنه کاربرد 4/24 موجودی مواد وکالا به داراییهایی اطلاق می شود که: برای فروش در روال عادی عملیات واحد تجاری نگهداری می شود، به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات در فرآیند تولید قرار دارد، به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات، خریداری شده و نگهداری می شود، ماهیت مصرفی دارد و بطور غیر مستقیم در جهت فعالیت واحد تجاری مصرف می شود.
5/24 طبقات مختلف موجودیها شامل موارد زیر می باشد: مواد اولیه، کار در جریان پیشرفت (شامل کالای در جریان ساخت وکارهای خدماتی در جریان تکمیل)، کالای ساخته شده و کالای خریداری شده برای فروش، مواد و کالای در راه (با توجه به مقطع زمانی انتقال مالکیت)، سایر اقلام مصرفی (از قبیل قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات، ملزومات و مواد غیر مستقیم)، و اقلامی که به طور معمول و با توجه به شرایط ایجاد شده به منظور فروش نگهداری می شود (از قبیل ضایعات تولید، داراییهای ثابت برکنار شده و اقلام اسقاطی).
6/24 اندازه گیری موجودی مواد و کالا موجودی مواد وکالا باید بر مبنای “اقل بهای تمام شده وخالص ارزش فروش” تک تک اقلام یا گروههای مشابه اندازه گیری شود.
خالص ارزش فروش: عبارت است از بهای فروش (بعد از کسر تخفیفات مربوط به تسویه حساب) پس از کسر: مخارج برآوردی تکمیل، و مخارج برآوردی بازاریابی، فروش و توزیع.
ارزش قابل انعکاس موجودی در صورتهای مالی اقل بهای تمام شده خالص ارزش فروش 7/24 نکاتی در مورد خالص ارزش فروش موارد به کار گیری خالص ارزش فروش: افزایش هزینه ها یا کاهش قیمت فروش، خراب شدن موجودی، ناباب شدن محصولات، تصمیم شرکت مبنی بر ساخت محصولات به زیان (به عنوان بخشی از استراتژی شرکت)، و وقوع اشتباهاتی در تولید یا خرید.
8/24 نکاتی در مورد خالص ارزش فروش مقایسه خالص ارزش فروش موجودیها با جمع کل بهای تمام شده آنها باعث: تهاتر زیانها و سودها می شود لذا اقلام باید جداگانه با هم مقایسه شوند چنانچه این کار عملی نباشد: باید گروههای کالا و یا کالاهای مشابه را جمعا” در نظر گرفت.
9/24 اقلامی از موجودیهایی که به صورت گروهی ارزیابی می شوند باید ویژگیهای زیر را دارا باشند: مربوط به خط تولید یکسانی باشند، اهداف یا کاربرد مشابهی داشته باشند، در ناحیه جغرافیایی واحدی تولید و فروخته شوند، و نتوان آنها را عملا جدا از سایر اقلام خ


دانلود پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

دانلود ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید تحقیق ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید مقاله ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 329 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 188
دانلود پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 188 صفحه

ارزشیابی آموزشی کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است.
فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکید بر استفاده عملی از نتایج ارزشیابی ارزشیابی آموزشی بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد.
منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
منظور از تفسیر شواهد: اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
منظور از داوری ارزشی: ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین میزان رسیدگی به اهداف.
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بلوم(1971) ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند.
بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
آزمون : وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،1990) اندازه گیری: تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی ( نمره صفر تا بیست) تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش تعریف گیج و بر لاینر از آزمون: توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون برای تصمیم‌گیری است.
سنجش سنجش تکوینی فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها چرخه سنجش تکوینی روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری: علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.
سنجش آغازین سنجش تکوینی سنجش تشخیصی سنجش تراکمی دسته بندی روش های سنجش ( زمان اجرا و هدف) سنجش و پاسخگویی مجموعه وسیعی از مفاهیم و انتظارات گوناگون را در بر می گیرد.
1.
سنجش باید پاسخگوی نیازهای فراگیران باشد.
2.
نتایج به والدین و مسئولین و عموم مردم و دولت و .
.
.
گزارش می شود.
دولت به اطلاعاتی در خصوص نظام آموزش نیاز دارد تا بتواند سیاست های خود را شکل دهد وابسته به ملاک: ملاک از قبل انتخاب می شود.
(سطح چیرگی مشخص می شود).
وابسته به هنجار: ملاک نسبی است.
افراد با یکدیگر مقایسه می شود.
دسته بندی روش های سنجش ( ملاک مورد استفاده) سنجش توانایی: آموخته ها و مهارت ها و استعداد را می سنجد.
فراگیر باید تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نمره بکند.
استعداد  پیشرفت تحصیلی 2 .
سنجش عاطفی: دسته بندی رو


پاورپوینت پوزیشن و زایمان

پاورپوینت پوزیشن و زایمان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2065 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پاورپوینت پوزیشن و زایمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت پوزیشن و زایمان

قسمتی از اسلاید :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم پوزیشن و زایمان.
Lamaze International Certified Childbirth Educator (LICC) مربی آمادگیهای زایمانی از امریکا عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی .
Benefits of different positions Increased comfort Reduced pain, distraction Enhanced sense of control. Change the shape and size of the pelvis Helps the baby’s head move to the optimal position during first stage labor Helps the baby with rotation and descent during the second stage help with the frequency, length, and efficiency of contractions The effects of gravity can help the baby move down more quickly Changing positions helps to ensure a continuous oxygen supply to the fetus Benefits of different positions Benefits of different positions Changing position can reduce the length of labor.
Mendez-Bauer and Newton state: duration of labor from 3 to 10 cm cervical dilation was about 50% shorter in patients who alternated supine and standing, standing and sitting positions.
OA position recommendation: Position with the belly lower than the spine (like in the all-fours position) Position with the hips higher than their knees.
Swimming (belly down) Pelvic rocks on all fours (several sets a day) Sitting on a birthing ball Kneeling and leaning forward on a bean bag chair while watching TV ‘Tailor sitting Sleeping or lying predominantly on your left side Scrubbing the floor, crawling, or doing other tasks that require being on all-fours a lot in the week or two prior to labor (not just for a few minutes, for 20-30 minutes at a time at least) Having mothers maintain upright or forward-leaning positions as much as possible Posture Avoid sitting with the hips lower than the knees Avoid lying back with the feet up Avoid slouching back in a chair Avoid sitting with the legs crossed During Labor -Avoid Breaking the Waters -Making more room in the pelvis can be done by: altering the level of the mother’s hips rocking from side to side kneeling on one knee, raising one foot an exaggerated ‘marching’ step marching up and down stairs going up and down the stairs sideways stepping on and off a stool asymmetric labor positions double hip squeeze’ برای قرار گیری در تنگه میانی در این تنگه جنین تغییر مسیر داده و به سمت مهره های پایین کمری و خاجی نزول می کند در این مرحله که طولانی ترین مرحله محسوب می شود: از هر فشاری به پشت به خصوص مهره های پایین کمری و خاجی امتناع کرد هر وضعیتی که باعث نزول جنین به سمت عقب می شود امتناع کرد مانند: به پشت خوابیدن ، نشستن وتکیه دادن به تخت یا صندلی قرار گیری در تنگه میانی در عوض هر وضعیتی که باعث ایجاد فاصله بین استخوان های نشیمنگاه و آزاد شدن مهره های کمری گردد زمان این مرحله را کوتاهتر می کند و جنین با مانع کمتری این مسیر را طی می کند قرار گیری در تنگه میانی قرار گیری در تنگه پای


دانلود پاورپوینت اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید

دانلود اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید تحقیق اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید مقاله اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 30 صفحه

اختلالات هویت جنسی Gender Identity Disorders استاد محترم : جناب آقای صارمی تهیه کننده : زهرا مالدار مقدمه می خواهیم در مورد یک ناهماهنگی روان جسمانی که از حدود هشتاد یا نود سال پیش شناخته شده صحبت کنیم .
این بیماری در سال 1962 توسط دو دانشمند به نام آقایان بنجامن و کولور شناخته شد و ترانس نامیده شد و نام ملموس تر و ساده تر آن روان دگر جنسی است .
مهمترین مسئله ای که در همه جوامع باید مد نظر قرار گیرد این است که با بیمارانی مواجه هستیم که مغزشان و افکارشان ، روح و روانشان با جسمشان مغایرت دارد .
خودشان نمی دانند که مرد هستند یا زن ، دختر هستند یا پسر .
روان و فکر این افراد در یک مسیر مشخص و هدفدار حرکت نمی کند یعنی اختلال هویت جنسی برایشان به وجود آمده .
هویت جنسیGender Identity این اصطلاح به احساس مردانگی یا زنانگی هر فرد از خود اطلاق نی شود.
تا سن 2 تا 3 سالگی هر بچه با قاطعیت می تواند بگوید (من یک پسر )یا (من یک دختر) هستم.
حتی در صورت رشد طبیعی نرینگی و مادینگی باز هم هر کس تکلیف انطباقی پیدا کردن را دارد.
به عقیده رابرت استوار هویت جنسی اشاره ضمنی بر جنبه های روانی مربوط به مردانگی و زنانگی دارد.
به عقیده او جنس اجتماعی و سکس بیولوژیک است.
غالبا این دو هماهنگ هستند یعنی مردها مردانه و زن ها زنانه رفتار می کنند.
اما جنس و سکس ممکن است بصورت متعارض یا متضاد رشد کنند.
نقش جنسیGender Role رفتارنقش جنسی مربوط به (وتا حدودی )مشتق از هویت جنسی است.
این مفهوم را جان مانی با این کلمات توصیف کرده است.
(هر آنچه یک فرد برای شناساندن خود به عنوان یک پسر یا مرد و یا یک دختر یا زن می گوید یا می کند.
نقش جنسی هنگام تولدبرقرار نمی گردد بلکه به تدریج از طریق تجاربی که شخص در برخورد و تعامل اتفاقی و پیش بینی نشده بدست می آورد از طریق دستورات و تلفیقات آشکار و از طریق روی هم گذاشتن دو و دو برای به وجود آوردن چهار .
گاهی هم اشتباها پنج.
بدست می آیند) .
حاصل استاندارد سالم .
هماهنگی هویت جنسی و نقش جنسی است.
هر چند صفات بیولوژیک حائز اهمیت است .
عامل عمده در کسب نقش مناسب با جنس یادگیری است.
نقش جنسی ممکن است متضاد با هویت جنسی در آید.
شخص ممکن است با همجنس همانند سازی گروه ولی در عین حال لباس.
آرایش مو.
یا سایر خصوصیات جنس مقابل همانند سازی کرده و به اقتصاد موقعیت خصوصیات رفتاری همجنس را انتخاب نماید.
ناسازگاری جنسیGender Nonconformity ناتوانی شخص برای سازش با خصوصیاتی که جامعه برای نقش جنسی انتخاب کرده است.
این اصطلاح معمولا در مورد کودکانی که به اسباب بازی ها و بازی های جنس مقابل علاقه بیشتری نشان می دهند و قرائن بارز نقش جنسی را نشان نمی دهد بکار می رود.
معهذا این حالت در سطحی بسیار پائینتر از اختلال هویت جنسی کودکی قرار دارد.
اختلال هویت جنسی Gender Identity Disorder بر چسبی کلی برای اختلالاتی که با احساس نا متناسب بودن خصوصیات تشریحی و فیزیولوژیکی جسمی و نیز نقش جنس مشخص هستند .
این اصطلاح بطور عمده ترانس و سیستم _ترانس سکسوآلیسم و اختلات هویت جنسی کودکی را شامل می گردد.
یا


دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی 16 اسلاید

دانلود اختلالات شخصیتی 16 اسلاید تحقیق اختلالات شخصیتی 16 اسلاید مقاله اختلالات شخصیتی 16 اسلاید اختلالات شخصیتی 16 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 627 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی 16 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : اختلالات شخصیتی ارائه دهندگان : رحیمه نیرومند – مریم محمد زاده استاد راهنما: دکتر ناصری بهار 87 2 3 اختلالهای شخصیتی یا اختلال های رفتاری جای تردید وجود ندارد که هر دستگاهی اختلال پیدا می کند؛ مثلاً موتور اتومبیل ،هواپیما،کامپوتر و .
.
.
همیشه اختلال پیدا می کنند و لازم می شود که دوباره تعمیر شوند.
دستگاه عصبی مرکزی (مخ، نخاع و اعصاب) نیز اختلال پیدا می کند و این اختلال در رفتار منعکس می شود.
4 طبقه بندی اختلال های رفتاری 1- اختلالهایی که معمولاً در دوره های اول و دوم کودکی یا در دوره ی نوجوانی ظاهر می شوند.
2- اختلالهای زوال عقل 3- اختلالهایی که در اثر سوء استفاده از الکل و مواد مخدر به وجود می آید 4- اختلالهای اضطرابی 5- اختلالهای جسمانی 6- اختلالهای غذایی 5 7-اختلال های خُلقی 8- اختلال های جنسی 9- اسکیزوفرنی و سایر اختلالهای سایکوتیک 10– اختلال های خواب 11- اختلال های سازگاری 12- اختلالهای شخصیت 6 اختلال های اضطرابی اختلال های اضطرابی نشانه های ذهنی و جسمی دارند.
در میان نشانه های ذهنی می توان به ترس از بدبختی ، ترس از کنترل نداشتن بر خود ، ناتوانی در راحت بودن و رفع خستگی اشاره کرد.
نشانه ی جسمی اضطراب عبارت است از فعالیت شدید شاخه ی سمپاتیک دستگاه عصبی خودکار که با لرزش ، عرق ، سرعت و شدت تپشهای قلبی ، بالا رفتن فشار خون (سرخ شدن چهره) و سرگیجه همراه است.
7 اختلالهای جسمانی شکل اختلال های جسمانی شکل به مواردی گفته می شود که در آنها فرد ناراحتیهای جسمی نشان می دهد ، مثل فلج شدن و احساس درد ، یا عمیقاً اعتقاد پیدا می کند که به بیماری وحشتناکی مبتلا شده است ، اما عملاً هیچ نوع نابهنجاری جسمی نشان نمی دهد.
دو نمونه از این اختلالها عبارت اند از : 1- اختلال تبدیلی 2- اختلال هیپوکندری 8 اختلالهای غذایی اختلالهای غذایی عبارت اند از : 1- بی اشتهایی عصبی 2- روانی و پر اشتهایی بی اشتهایی عصبی اختلالی است که زندگی را با خطر مرگ رو به رو می کند و با افت شدید وزن بدن همراه است.
افرادی که به بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند ، از جسم خود تصویر بسیار غلطی دارند و خیال می کنند که خیلی چاق هستند.
9 اختلالهای خُلقی اختلال های خُلقی به اختلالهایی گفته می شود که با آشوبها و دگرگونیهای شدید هیجانی همراه هستند.
آشوبهای هیجانی معمولاً از طریق افسردگی یا برانگیختگی بیش از اندازه منعکس می شوند.
10 اسکیزوفرنی ویژگی اصل اختلال اسکیزوفرنی در افکار است که از طریق زبان و سایر رفتارهای آشکار تجلی می کند.
تداعیهای اسکیزوفرنها اغلب سست است.
به این معنی که ارتباط بین رویدادها را از دست می دهد اسکیزوفرنها اغلب به شیوه ی غیر منطقی و سازمان نیافته فکر می کنند.
11 اختلالهای شخصیت اختلالهای شخصیت ، مثل صفات شخصیت ، از روی الگوهای رفتاری پایدار تمیز داده می شوند ؛ با این تفاوت که اختلالهای شخصیت ، انعطاف ناپذیر و ناسازگارند.
آنها عملکردهای شخصی و اجتماعی را مختل می کنند و برای فرد و اطرافیانش استرس می آفرینند.
مشهور ترین اختلالهای شخصیت عبارت اند از : 1- اختلالهای پارانویای


دانلود پاورپوینت اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید

دانلود اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید تحقیق اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید مقاله اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 28 صفحه

وابستگی به مواد توصیفات رفتاری 1-تغییر مشهود در رفتار؛یعنی دوری گزینی از خانواده ودوستان نزدیک،فقدان علاقه به انجام فعالیتهای معمول،انرژی پایین،خواب زیاد،افت نمره های تحصیلی.
2-مسمومیت ویااستفاده از داروبرای دو یا چند موقعیت.
3-نوسان خلقی.
4-عدم حضوریاتاخیرمتوالی برای حضوردرمدرسه.
5-تغییرگروه همتاها به گروهی که به طورقابل توجهی در کار مصرف موادهستند.
6-((تصویرخود))ضعیف،توصیف خودبه عنوان یک فردشکست خورده،هنگام گفتگوبادیگران تماس چشمی بسیارکمی دارد.
7-دیدگاه خصومت آمیزیا منفی نسبت به زندگی و افراددیگر.
8-داشتن وسایل مربوط به مصرف مواد.
9-تشویش درمورددزدیدن مشروبات الکلی ازیک مغازه،منزل، دوستان یاوالدین.
10-دستگیری به خاطرخلافهای کوچک یاجریمه شدن به خاطر رفتارهای نابجاناشی از مستی ومصرف مشروبات الکلی.
11-داشتن سابقه خانوادگی درخصوص وابستگی به مواد.
12-گزارش شخصی ازمصرف روزانه یک ماده تغییردهنده خلق یا مصرف ماده به صورت منظم تا به حالت خوشی برسد.
هدفهای بلند مدت 1-وجود اعتیاد و وابستگی به مواد تایید یا رد شود.
2-خویشتن داری کلی فردنسبت به مواد تغییردهنده خلق هنگام اجرای برنامه بازپروری.
3-هنگام اجرای طرح درمان،درخصوص مسایل مربوط به عود مجدد،هشداری لازم داده شودتافرد نسبت به فرایندبازپروری کاملامطلع وهشیارشود.
4-وابستگی به مواد به عنوان یک موضوع خانودگی شناخته شده ودرخانواده مطرح شود.
5-مهارتهای لازم برای حفظ یک زندگی بدون دارووالکل ایجادشود.
6-سطح تنیدگی خانواده درارتباط باوابستگی به مواد کاهش یابد.
7-پیوندورابطه بافامیل وگروههایی که بهبودی را حمایت کرده وبازپروری راپیش میبرند،تثبیت شود.
8-درک وفهم درست ازالگوی عودمجددوراهبردهای مقابله موثر برای حفظ بهبودی بلندمدت ایجادشود.
هدفهای کوتاه مدت ومداخلات درمانی آن 1- یک ارزشیابی کلی از وابستگی به مواد به عمل آورید.
(1،2،6) الف:یک ارزشیابی کامل وابستگی به مواد از مراجع به عمل آورید.
ب:الگوی سوءمصرف موادرا بامراجع موردبررسی قراردهید.
ج:برای ارزشیابی وابستگی به موادبه مراجع وخانواده آنهاتوصیه های لازم رانموده وآنهارابه متابعت ازآن تشویق نمایند.
2-الگوی استفاده ازموادراصادقانه(بدون انکار)تائیدکند.
(2،3،8،12) الف:الگوی سوءمصرف موادرابامراجع موردبررسی قراردهید.
ب:ازمراجع بخواهیدتاالگوی سوءمصرف مواد رادرجلسات گروه درمانی موردبحث قراردهد.
ج:مراجع راموظف کنیدکه فرم درخواست ترک مشروبات الکلی رابه عنوان اولین گام پرکندوسپس آن را درجلسه گروه درمانی به درمانگرارائه نمایدتابازخوردلازم رادریافت نماید.
د:باافکارمراجع مقابله کنیدوبرای پذیرفتن وابستگی اش به مواد در جلسات گروهی وانفرادی به وی کمک کنید.
3-باهرگونه درخواست برای سنجش اولیه(مصرف)موادموافقت کند.
(4،6،10،11) الف: تمام ارزیابیهای دارویی رابرای مراجع انجام داده وموردبررسی قراردهید.
ب:برای ارزشیابی وابستگی به مواد به مراجع و خانواده آنها توصیه های لازم را نموده و آنها را به متابعت از آن تشویق نمائید.
ج:در نگارش و امضای یک موافقت نامه برای خودداری از مصرف مواد به مراجع کمک کنید.<