ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
هدف: مهمترین هدف آزمون ، تعیین درجه هوشمندی سن عقلی و بهره هوشی
کودک است . همچنین این آزمون را زمانی به کار می بریم که آزمونهای هوشی
دیگر مقدور نیست و می خواهیم هر چه سریعتر درباره درجه هوشی کودک به نتیجه
برسیم . علاوه بر این ، اطفالی که زبان نمی دانند و قادر به سخن گفتن
نیستند بهترین ابزار سنجش این آزمون می باشند . دستور اجرا: اجرای آزمون
ساده است . به کودک گفته می شود : " یک آدم ترسیم کن و هر چه می توانی
آنرا زیبا و خوب بکِش " ، اضافه می نمائیم زمان این کار هر چقدر طول بکشد
اشک ...
|