به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

به روز داک

دانلود تحقیقات علمی و پژوهشی , آموزشی , تمامی رشته ها

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید

دانلود استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید تحقیق استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید مقاله استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 5665 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
دانلود پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 40 صفحه

ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی استاد: جناب آقای دکتر نجات بخش دانشجو: بهار 1388 شکل 3-1 اصول سازمان استراتژی محور اصل1- توجه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی نقشه های استراتژی زیربنای برپایی روش ارزیابی متوازن مرتبط با استراتژی یک سازمان را فراهم میکند.
-ساختن نقشه های استراتژی -نقشه استراتژی عبارت است از یک ساختار عمومی برای توصیف استراتژی -نقشه های استراتژی به سازمان ها کمک میکنند تا استراتژی خود را به شکلی منسجم یا یکپارچه سیستماتیک مشاهده کنند.
استراتژی گامی است در یک پیوستار -استراتژی گامی است در یک پیوستار منطقی که یک سازمان را از رسالتی سطح بالا (ماموریت) به کارهای انجام شده توسط کارکنان خط مقدم آن می رساند.
-استراتژی در طول زمان شکل می گیرد و توسعه می یابد.
تا شرایط متحول تحصیلی بوسیله دنیای واقعی را پاسخ گوید.
شکل 2-3 توجه یک ماموریت به نتایج مورد انتظار استراتژی یک فرضیه است -مایکل پورتر زیربنای استراتژی را به عنوان فعالیت هایی توصیف میکند که یک سازمان انتخاب میکند تا در آنها برتری یابد.
-جوهره ی استراتژی عبارت است از گزینش اجرای متفاوت فعالیت ها نسبت به رقبا، به طوری که موجب موقعیت ارزشی منحصر به فرد گردد.
-روش ارزیابی متوازن به این پیش فرض استوار است که استراتژیک یک فرضیه است.
-استراتژی به حرکت یک سازمان از جایگاه فعلی آن به جایگاهی مطلوب ولی نامطمئن در آینده دلالت دارد.
-کلید پیاده سازی استراتژی: هر فردی در سازمان فرضیه های اتخاذ شده را بفهمد، منابع را با فرضیه ها همسو کنیم، فرضیه ها را به طور مستمر مورد آزمایش قرار دهیم، در زمان مقتضی سازمان را با آنها سازگار گردانیم.
شکل 4-3 تعریف روابط علت و معلولی استراتژی استراتژی از مضامین استراتژیک مکمل تشکیل میشود -مدیران ارشد تقریباً همیشه، استراتژی هایشان را به مضامین محوری متعددی تفکیک میکنند.
-مضامین استراتژیک روشی جهت بخش بندی استراتژی به چند مقوله عمومی فراهم میسازد: 1-ایجاد امتیاز 2-افزایش ارزش های مورد نظر مشتری 3-کسب برتری عملیاتی 4-شهروند خوب بودن هر یک از مضامین استراتژیک یک ستون برای استراتژی می سازد.
شکل 5-3 معماری یک نقشه استراتژی استراتژی بین نیروهای متضاد توازن ایجاد میکند منظر مالی یک شرکت معمولاً هدف غالب واحدی را به عنوان شاخص بلند مدت موفقیت انتخاب میکند.
بعضی از هدف های غالب مالی مورد استفاده عبارتند از: -بازگشت سرمایه ROI (Return on investment) کسب بازده مالی ROCE (Return on Capital Employed) ارزش افزوده اقتصادی EVA (Economic value added) -EVA معادل سود خالص حسابداری پس از کسر هزینه است.
-کسب و کارهایی با درآمدی بالاتر از هزینه سرمایه، برای سهامداران خود ارزش آفرینی میکنند.
-کسب و کارهایی که دارای درآمدی پایین تر از هزینه سرمایه خود هستند، به ارزش مورد نظر سهامداران لطمه می زنند.
-شرکت ها دو استراتژی اساسی رشد و بهره وری را به عنوان محرکه عملکرد مالی خود دارند.
-استراتژی رشد دارای 2 جز است: 1-ایجاد امتیاز: توسعه منابع جدید درآمد از بازارهای جدید، محصولات جدید یا مشتریان جدید 2-افزایش ارزش در رابطه با مشتری: تعمیق و توسعه روابط با مشتریان -استراتژی بهره وری دارای 2 ج


دانلود پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2171 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت پویایی گروه و روش مربیگری

قسمتی از اسلاید :

تعداد اسلاید : 40 صفحه

به نام خالق هستی بخش پویایی گروه و روش مربیگری تعریف مربیگری: مایه گذاشتن ازانرژی دانش مهارتها و تجربیات ومعرفت درجهت کمک به توسعه ابعاد جسمی روانی وتوانایی های اجتماعی متربی .
مربیگری:( نانسی استین) مربیگری یک رهبری رودرروست که افراد با تجربه های قبلی واکتسابی استعدادها وعلایق مختلف به هم نزدیک شده وتشویق به قبول مسئولیت می کردند.
ا مربیگری:(مارتز) شغلی متفاوت با سایرمشاغل است و آنچه که از مربی انتظارمی رود این است که انسان های خوب به جامعه تحویل دهد.
فلسفه ی مربیگری: در فلسفه ی مربیگری یک اصل اساسی به نام ارتباط وجود دارد.
یکی از دلایل ناکارآمدی یا کم کارآمدی خدمات نظام سلامت در بیشتر سیستم های مدرن بهداشتی معاصر ، تاثیر گذاری نامطلوب ماشینیزم ، مدرنیزاسیون بر فضای ارتباطی اعضای تیم سلامت با بیماران است.
در ادبیات کهن پارسی ما نمونه های فراوانی از تاثیرات درمانی حاصل از ارتباط انسانی و ممتاز درمان گران با بیماران به چشم می خورد : گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم به دو عالم ندهم لذت بیماری را جهانی که در آن زندگی می کنیم را جهان ارتباطات می نامند، اما بدیهی است که در میان شبکه بسیار عظیم و نامتناهی ارتباطات این جهان، ارتباط انسانی یعنی ارتباط انسانها با یکدیگر متعالی ترین ، متکاملترین ، پیچیده ترین و بالقوه ارزشمند ترین شکل ارتباط است.
اکنون باید پرسید : مفهوم ارتباط چیست؟
به فرایندی گفته میشود که به دو ارگانیسم امکان می دهد که با یکدیگر به تبادل معلومات بپردازند. عملی که طی آن چند نفر باهم خبر رسانی یا تبادل نظر کنند. البته شایدموثرترین ، شریف ترین و والا ترین ارتباطات انسانی ارایه خدمات سلامت به مادر باردار است.
اصول پویایی گروه و روش مربیگری:هدف گذاریارتباط موثر رهبری درست هدف گذاری: تنها گنجی که ارزش جستجو کردن دارد هدف است . مراحل مختلف هدف گذاری: تشخیص هدف و آگاهی به آن پرهیز از تقلید کورکورانهتمرکز و تفکر : فکر خوب معمار و آفریننده است.
” دیل کارینگی ” مطالعه : همچون اسفنج که آب را جذب میکند، با مطالع افکار خوب را جذب کرده و آن را در خدمت خویش میگیریم ”ادیسون“مشاوره : کاش دانسته بودم چگونه زندگی کنم یا کسی را یافته بودم که روش زندگی را به من تعلیم دهد.
” پارکر“ راههای موفقییت در ارتباط با دیگران نظر متعادلی نسبت به دیگران و خودمان پیدا کنیم. نگرش عاقلانه ای نسبت به دیگران اتخاذ کنیم.
ایجاد ارتباط موثر با دیگران می دانیم که :هر کس دیگران رابا معیارهاو دیدگاههای خود قضاوت کند. ارتباط موثر: برخورد متفاوت با اشخاص متقاوت . ارتباط موثر با دیگران نیاز به خلاقیت دارد.
ارتباط موثر با دیگران :یعنیبا دیگران در سطح خود آنها ظاهر شدن عناصر اصلی و تعیین کننده ارتباط موثر :شناخت مخاطب خود


دانلود دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 - 27 اسلاید

دانلود استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید تحقیق استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید مقاله استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 27 اسلاید
دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 - 27 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 27 صفحه

2 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ 3 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائـه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ 4 فهرست‌ مندرجات‌ 5 استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 14 نحوه‌ ارائه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ این‌ استاندارد باید با توجه‌ به‌ ”مقدمه‌ای‌ بر استانداردهای‌ حسابداری‌“ مطالعه‌ و بکارگرفته‌ شود.
6 مقدمه‌ از جمله‌ اطلاعات‌ مفیدی‌ که‌ می‌تواند در تحلیل‌ وضعیت‌ مالی‌ واحدتجاری‌ برای‌ استفاده‌کنندگان‌ صورتهای‌ مالی‌ مفید واقع‌ شود، ارائـه‌ جداگانه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ است‌.
معمولاً به‌ مـازاد داراییهـای‌ جاری‌ بر بدهیهای‌جاری‌،” خالص‌داراییهـای‌جـاری‌“یا ” سرمایه‌ در گردش“ و به‌ مازاد بدهیهای‌ جاری‌ بر داراییهای‌ جاری‌ ” خالص‌ بدهیهای‌ جاری“ اطلاق‌ می‌شود.
7 دامنه‌ کاربرد این‌ استاندارد باید برای‌ ارائـه‌ داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ در ترازنامه‌ بکار گرفته‌ شود.
8 دیدگاههای‌ موجود در مورد داراییهای‌ جاری‌ و بدهیهای‌ جاری‌ از نظر برخی‌، هدف‌ از طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ ” جاری“ و ” غیر جاری“ ، ارائـه‌ معیاری‌ تقریبی‌ از نقدینگی‌ واحد تجاری‌، یعنی‌ توانایی‌ آن‌ در انجام‌ فعالیتهای‌ روزمره‌، بدون‌ مواجهه‌ با مشکلات‌ مالی‌ است‌.
برخی‌ دیگر، به‌ این‌ طبقه‌ بندی‌ به عنوان‌ ابزاری‌ برای‌ تشخیص‌ آن‌ حصه‌ از منابع‌ و تعهدات‌ واحد تجاری‌ می‌نگرند که‌ گردش‌ مستمر دارد.
9 اهداف‌ مزبور تاحدی‌ با یکدیگر ناسازگار است‌، زیرا در سنجش‌ نقدینگی‌، ملاک‌ طبقه‌بندی‌ داراییها و بدهیها به‌ جاری‌ یا غیرجاری‌، امکان‌ نقد شدن‌ و یا تسویه‌ آنها در آینده‌ نزدیک‌ است‌، ولی‌ معیار تشخیص‌ داراییها و بدهیها به عنوان‌ ” اقلام‌ در گردش“ عمدتاً معطوف‌ به‌ مصرف‌ یا تسویه‌ آنها در راه‌ ایجاد درآمد طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ است‌.
چرخه‌ عملیاتی‌ یک‌ واحد تجاری‌، معمولاً متوسط‌ فاصله‌ زمانی‌ بین‌ ” تحصیل‌ موادی‌ که‌ وارد فرایند عملیات‌ می‌شود“ و ” تبدیل‌ نهایی‌ آنها به‌ وجه‌ نقد “ است‌.
10 باتوجه‌ به‌ نظرات‌ متفاوت‌ بالا، معمولاً اقلامی‌ جزء داراییهای‌ جاری‌ منظور می‌شود که‌ انتظار رود ظرف‌ یک‌ سال‌ یا طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌، هر کدام‌ طولانی‌تر است‌، به‌ وجه‌ نقد یا دارایی‌ دیگری‌ که‌ نقد شدن‌ آن‌ قریب‌ به‌ یقین‌ است‌ تبدیل‌ شود و اقلامی‌ در عداد بدهیهای‌ جاری‌ محسوب‌ می‌شود که‌ انتظار رود طی‌ چرخه‌ عملیاتی‌ معمول‌ واحد تجاری‌ یا ظرف‌ یک‌ سال‌ از تاریخ‌ ترازنامه‌، هر کدام‌ طولانی‌تر است‌، تسویه‌ گردد.
هرگاه‌ چرخه‌ عملیاتی‌ واحد تجاری‌ نا مشخص‌ یا خیلی‌ طولانی‌ باشد، تفکیک‌ داراییها و بدهیها در صورتهای‌ مالی‌ تحت‌ عناوین‌ جاری‌ و غیرجاری‌ به‌ ترتیب‌ یاد شده‌ مناسب‌ نخواهد بود.
نحوه‌ عمل‌ بالا یک‌ قاعده‌ کلی‌ است‌ که‌ بیشتر جنبه‌ قراردادی‌ دارد و لذا در مواردی‌ ممکن‌ است‌ انعکاس‌ یا عدم‌ انعکاس‌ اقلامی‌ خاص‌ به عنوان‌ داراییهای‌ جاری‌ یا بدهیهای‌ جاری‌ لزوماً با معیارهای‌ فوق‌ تطبیق‌ نداشته‌ باشد.
11 محدودیتهای‌ تفکیک‌ اقلام‌ جاری‌ و غیرجاری‌ کلیه‌ واحدهای‌ تجاری‌، به‌ استثنای‌ موارد مذکور


دانلود دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - 25 اسلاید

دانلود استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید تحقیق استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید مقاله استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید استاندارد حسابداری شماره 8 25 اسلاید
دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 - 25 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 25 صفحه

1/24 اسلایدهای آموزشی استانداردهای حسابداری ایران مدیریت تدوین استانداردهای حسابداری تهیه کننده: حلیمه رحمانی استفاده کننده گرامی: جهت بهبود کیفیت اسلایدهای آموزشی، لطفا نظرات خود را از طریق فرم نظرخواهی ارائه شده در آدرس ذیل برای ما ارسال نمایید.
(http://www.
audit.
org.
ir/standardfeedback_fa.
html) شماره تلفن: 88503742 ، 10 – 88502601 – 021 2/24 استاندارد حسابداری شماره 8 حسابداری موجودی مواد و کالا 3/24 این استاندارد نحوه ارزشیابی وانعکاس موجودی مواد و کالا در صورتهای مالی را تشریح می کند وموارد زیر را در بر نمی گیرد: کار در جریان پیشرفت پیمانهای بلند مدت ابزارهای مالی پیچیده موجودی گله های دام، محصولات کشاورزی، جنگلی ومعدنی در مواردی که این اقلام در صنایع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گیری می شود.
دامنه کاربرد 4/24 موجودی مواد وکالا به داراییهایی اطلاق می شود که: برای فروش در روال عادی عملیات واحد تجاری نگهداری می شود، به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات در فرآیند تولید قرار دارد، به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات، خریداری شده و نگهداری می شود، ماهیت مصرفی دارد و بطور غیر مستقیم در جهت فعالیت واحد تجاری مصرف می شود.
5/24 طبقات مختلف موجودیها شامل موارد زیر می باشد: مواد اولیه، کار در جریان پیشرفت (شامل کالای در جریان ساخت وکارهای خدماتی در جریان تکمیل)، کالای ساخته شده و کالای خریداری شده برای فروش، مواد و کالای در راه (با توجه به مقطع زمانی انتقال مالکیت)، سایر اقلام مصرفی (از قبیل قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات، ملزومات و مواد غیر مستقیم)، و اقلامی که به طور معمول و با توجه به شرایط ایجاد شده به منظور فروش نگهداری می شود (از قبیل ضایعات تولید، داراییهای ثابت برکنار شده و اقلام اسقاطی).
6/24 اندازه گیری موجودی مواد و کالا موجودی مواد وکالا باید بر مبنای “اقل بهای تمام شده وخالص ارزش فروش” تک تک اقلام یا گروههای مشابه اندازه گیری شود.
خالص ارزش فروش: عبارت است از بهای فروش (بعد از کسر تخفیفات مربوط به تسویه حساب) پس از کسر: مخارج برآوردی تکمیل، و مخارج برآوردی بازاریابی، فروش و توزیع.
ارزش قابل انعکاس موجودی در صورتهای مالی اقل بهای تمام شده خالص ارزش فروش 7/24 نکاتی در مورد خالص ارزش فروش موارد به کار گیری خالص ارزش فروش: افزایش هزینه ها یا کاهش قیمت فروش، خراب شدن موجودی، ناباب شدن محصولات، تصمیم شرکت مبنی بر ساخت محصولات به زیان (به عنوان بخشی از استراتژی شرکت)، و وقوع اشتباهاتی در تولید یا خرید.
8/24 نکاتی در مورد خالص ارزش فروش مقایسه خالص ارزش فروش موجودیها با جمع کل بهای تمام شده آنها باعث: تهاتر زیانها و سودها می شود لذا اقلام باید جداگانه با هم مقایسه شوند چنانچه این کار عملی نباشد: باید گروههای کالا و یا کالاهای مشابه را جمعا” در نظر گرفت.
9/24 اقلامی از موجودیهایی که به صورت گروهی ارزیابی می شوند باید ویژگیهای زیر را دارا باشند: مربوط به خط تولید یکسانی باشند، اهداف یا کاربرد مشابهی داشته باشند، در ناحیه جغرافیایی واحدی تولید و فروخته شوند، و نتوان آنها را عملا جدا از سایر اقلام خ


دانلود دانلود پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

دانلود ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید تحقیق ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید مقاله ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 329 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 188
دانلود پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 188 صفحه

ارزشیابی آموزشی کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است.
فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکید بر استفاده عملی از نتایج ارزشیابی ارزشیابی آموزشی بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد.
منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
منظور از تفسیر شواهد: اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
منظور از داوری ارزشی: ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین میزان رسیدگی به اهداف.
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بلوم(1971) ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند.
بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
آزمون : وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،1990) اندازه گیری: تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی ( نمره صفر تا بیست) تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش تعریف گیج و بر لاینر از آزمون: توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون برای تصمیم‌گیری است.
سنجش سنجش تکوینی فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها چرخه سنجش تکوینی روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری: علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.
سنجش آغازین سنجش تکوینی سنجش تشخیصی سنجش تراکمی دسته بندی روش های سنجش ( زمان اجرا و هدف) سنجش و پاسخگویی مجموعه وسیعی از مفاهیم و انتظارات گوناگون را در بر می گیرد.
1.
سنجش باید پاسخگوی نیازهای فراگیران باشد.
2.
نتایج به والدین و مسئولین و عموم مردم و دولت و .
.
.
گزارش می شود.
دولت به اطلاعاتی در خصوص نظام آموزش نیاز دارد تا بتواند سیاست های خود را شکل دهد وابسته به ملاک: ملاک از قبل انتخاب می شود.
(سطح چیرگی مشخص می شود).
وابسته به هنجار: ملاک نسبی است.
افراد با یکدیگر مقایسه می شود.
دسته بندی روش های سنجش ( ملاک مورد استفاده) سنجش توانایی: آموخته ها و مهارت ها و استعداد را می سنجد.
فراگیر باید تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نمره بکند.
استعداد  پیشرفت تحصیلی 2 .
سنجش عاطفی: دسته بندی رو


دانلود پاورپوینت پوزیشن و زایمان

پاورپوینت پوزیشن و زایمان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2065 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پاورپوینت پوزیشن و زایمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت پوزیشن و زایمان

قسمتی از اسلاید :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم پوزیشن و زایمان.
Lamaze International Certified Childbirth Educator (LICC) مربی آمادگیهای زایمانی از امریکا عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی .
Benefits of different positions Increased comfort Reduced pain, distraction Enhanced sense of control. Change the shape and size of the pelvis Helps the baby’s head move to the optimal position during first stage labor Helps the baby with rotation and descent during the second stage help with the frequency, length, and efficiency of contractions The effects of gravity can help the baby move down more quickly Changing positions helps to ensure a continuous oxygen supply to the fetus Benefits of different positions Benefits of different positions Changing position can reduce the length of labor.
Mendez-Bauer and Newton state: duration of labor from 3 to 10 cm cervical dilation was about 50% shorter in patients who alternated supine and standing, standing and sitting positions.
OA position recommendation: Position with the belly lower than the spine (like in the all-fours position) Position with the hips higher than their knees.
Swimming (belly down) Pelvic rocks on all fours (several sets a day) Sitting on a birthing ball Kneeling and leaning forward on a bean bag chair while watching TV ‘Tailor sitting Sleeping or lying predominantly on your left side Scrubbing the floor, crawling, or doing other tasks that require being on all-fours a lot in the week or two prior to labor (not just for a few minutes, for 20-30 minutes at a time at least) Having mothers maintain upright or forward-leaning positions as much as possible Posture Avoid sitting with the hips lower than the knees Avoid lying back with the feet up Avoid slouching back in a chair Avoid sitting with the legs crossed During Labor -Avoid Breaking the Waters -Making more room in the pelvis can be done by: altering the level of the mother’s hips rocking from side to side kneeling on one knee, raising one foot an exaggerated ‘marching’ step marching up and down stairs going up and down the stairs sideways stepping on and off a stool asymmetric labor positions double hip squeeze’ برای قرار گیری در تنگه میانی در این تنگه جنین تغییر مسیر داده و به سمت مهره های پایین کمری و خاجی نزول می کند در این مرحله که طولانی ترین مرحله محسوب می شود: از هر فشاری به پشت به خصوص مهره های پایین کمری و خاجی امتناع کرد هر وضعیتی که باعث نزول جنین به سمت عقب می شود امتناع کرد مانند: به پشت خوابیدن ، نشستن وتکیه دادن به تخت یا صندلی قرار گیری در تنگه میانی در عوض هر وضعیتی که باعث ایجاد فاصله بین استخوان های نشیمنگاه و آزاد شدن مهره های کمری گردد زمان این مرحله را کوتاهتر می کند و جنین با مانع کمتری این مسیر را طی می کند قرار گیری در تنگه میانی قرار گیری در تنگه پای


دانلود دانلود پاورپوینت اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید

دانلود اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید تحقیق اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید مقاله اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت اختلالات هویت جنسی 30 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 30 صفحه

اختلالات هویت جنسی Gender Identity Disorders استاد محترم : جناب آقای صارمی تهیه کننده : زهرا مالدار مقدمه می خواهیم در مورد یک ناهماهنگی روان جسمانی که از حدود هشتاد یا نود سال پیش شناخته شده صحبت کنیم .
این بیماری در سال 1962 توسط دو دانشمند به نام آقایان بنجامن و کولور شناخته شد و ترانس نامیده شد و نام ملموس تر و ساده تر آن روان دگر جنسی است .
مهمترین مسئله ای که در همه جوامع باید مد نظر قرار گیرد این است که با بیمارانی مواجه هستیم که مغزشان و افکارشان ، روح و روانشان با جسمشان مغایرت دارد .
خودشان نمی دانند که مرد هستند یا زن ، دختر هستند یا پسر .
روان و فکر این افراد در یک مسیر مشخص و هدفدار حرکت نمی کند یعنی اختلال هویت جنسی برایشان به وجود آمده .
هویت جنسیGender Identity این اصطلاح به احساس مردانگی یا زنانگی هر فرد از خود اطلاق نی شود.
تا سن 2 تا 3 سالگی هر بچه با قاطعیت می تواند بگوید (من یک پسر )یا (من یک دختر) هستم.
حتی در صورت رشد طبیعی نرینگی و مادینگی باز هم هر کس تکلیف انطباقی پیدا کردن را دارد.
به عقیده رابرت استوار هویت جنسی اشاره ضمنی بر جنبه های روانی مربوط به مردانگی و زنانگی دارد.
به عقیده او جنس اجتماعی و سکس بیولوژیک است.
غالبا این دو هماهنگ هستند یعنی مردها مردانه و زن ها زنانه رفتار می کنند.
اما جنس و سکس ممکن است بصورت متعارض یا متضاد رشد کنند.
نقش جنسیGender Role رفتارنقش جنسی مربوط به (وتا حدودی )مشتق از هویت جنسی است.
این مفهوم را جان مانی با این کلمات توصیف کرده است.
(هر آنچه یک فرد برای شناساندن خود به عنوان یک پسر یا مرد و یا یک دختر یا زن می گوید یا می کند.
نقش جنسی هنگام تولدبرقرار نمی گردد بلکه به تدریج از طریق تجاربی که شخص در برخورد و تعامل اتفاقی و پیش بینی نشده بدست می آورد از طریق دستورات و تلفیقات آشکار و از طریق روی هم گذاشتن دو و دو برای به وجود آوردن چهار .
گاهی هم اشتباها پنج.
بدست می آیند) .
حاصل استاندارد سالم .
هماهنگی هویت جنسی و نقش جنسی است.
هر چند صفات بیولوژیک حائز اهمیت است .
عامل عمده در کسب نقش مناسب با جنس یادگیری است.
نقش جنسی ممکن است متضاد با هویت جنسی در آید.
شخص ممکن است با همجنس همانند سازی گروه ولی در عین حال لباس.
آرایش مو.
یا سایر خصوصیات جنس مقابل همانند سازی کرده و به اقتصاد موقعیت خصوصیات رفتاری همجنس را انتخاب نماید.
ناسازگاری جنسیGender Nonconformity ناتوانی شخص برای سازش با خصوصیاتی که جامعه برای نقش جنسی انتخاب کرده است.
این اصطلاح معمولا در مورد کودکانی که به اسباب بازی ها و بازی های جنس مقابل علاقه بیشتری نشان می دهند و قرائن بارز نقش جنسی را نشان نمی دهد بکار می رود.
معهذا این حالت در سطحی بسیار پائینتر از اختلال هویت جنسی کودکی قرار دارد.
اختلال هویت جنسی Gender Identity Disorder بر چسبی کلی برای اختلالاتی که با احساس نا متناسب بودن خصوصیات تشریحی و فیزیولوژیکی جسمی و نیز نقش جنس مشخص هستند .
این اصطلاح بطور عمده ترانس و سیستم _ترانس سکسوآلیسم و اختلات هویت جنسی کودکی را شامل می گردد.
یا


دانلود دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی 16 اسلاید

دانلود اختلالات شخصیتی 16 اسلاید تحقیق اختلالات شخصیتی 16 اسلاید مقاله اختلالات شخصیتی 16 اسلاید اختلالات شخصیتی 16 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 627 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی 16 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : اختلالات شخصیتی ارائه دهندگان : رحیمه نیرومند – مریم محمد زاده استاد راهنما: دکتر ناصری بهار 87 2 3 اختلالهای شخصیتی یا اختلال های رفتاری جای تردید وجود ندارد که هر دستگاهی اختلال پیدا می کند؛ مثلاً موتور اتومبیل ،هواپیما،کامپوتر و .
.
.
همیشه اختلال پیدا می کنند و لازم می شود که دوباره تعمیر شوند.
دستگاه عصبی مرکزی (مخ، نخاع و اعصاب) نیز اختلال پیدا می کند و این اختلال در رفتار منعکس می شود.
4 طبقه بندی اختلال های رفتاری 1- اختلالهایی که معمولاً در دوره های اول و دوم کودکی یا در دوره ی نوجوانی ظاهر می شوند.
2- اختلالهای زوال عقل 3- اختلالهایی که در اثر سوء استفاده از الکل و مواد مخدر به وجود می آید 4- اختلالهای اضطرابی 5- اختلالهای جسمانی 6- اختلالهای غذایی 5 7-اختلال های خُلقی 8- اختلال های جنسی 9- اسکیزوفرنی و سایر اختلالهای سایکوتیک 10– اختلال های خواب 11- اختلال های سازگاری 12- اختلالهای شخصیت 6 اختلال های اضطرابی اختلال های اضطرابی نشانه های ذهنی و جسمی دارند.
در میان نشانه های ذهنی می توان به ترس از بدبختی ، ترس از کنترل نداشتن بر خود ، ناتوانی در راحت بودن و رفع خستگی اشاره کرد.
نشانه ی جسمی اضطراب عبارت است از فعالیت شدید شاخه ی سمپاتیک دستگاه عصبی خودکار که با لرزش ، عرق ، سرعت و شدت تپشهای قلبی ، بالا رفتن فشار خون (سرخ شدن چهره) و سرگیجه همراه است.
7 اختلالهای جسمانی شکل اختلال های جسمانی شکل به مواردی گفته می شود که در آنها فرد ناراحتیهای جسمی نشان می دهد ، مثل فلج شدن و احساس درد ، یا عمیقاً اعتقاد پیدا می کند که به بیماری وحشتناکی مبتلا شده است ، اما عملاً هیچ نوع نابهنجاری جسمی نشان نمی دهد.
دو نمونه از این اختلالها عبارت اند از : 1- اختلال تبدیلی 2- اختلال هیپوکندری 8 اختلالهای غذایی اختلالهای غذایی عبارت اند از : 1- بی اشتهایی عصبی 2- روانی و پر اشتهایی بی اشتهایی عصبی اختلالی است که زندگی را با خطر مرگ رو به رو می کند و با افت شدید وزن بدن همراه است.
افرادی که به بی اشتهایی عصبی مبتلا هستند ، از جسم خود تصویر بسیار غلطی دارند و خیال می کنند که خیلی چاق هستند.
9 اختلالهای خُلقی اختلال های خُلقی به اختلالهایی گفته می شود که با آشوبها و دگرگونیهای شدید هیجانی همراه هستند.
آشوبهای هیجانی معمولاً از طریق افسردگی یا برانگیختگی بیش از اندازه منعکس می شوند.
10 اسکیزوفرنی ویژگی اصل اختلال اسکیزوفرنی در افکار است که از طریق زبان و سایر رفتارهای آشکار تجلی می کند.
تداعیهای اسکیزوفرنها اغلب سست است.
به این معنی که ارتباط بین رویدادها را از دست می دهد اسکیزوفرنها اغلب به شیوه ی غیر منطقی و سازمان نیافته فکر می کنند.
11 اختلالهای شخصیت اختلالهای شخصیت ، مثل صفات شخصیت ، از روی الگوهای رفتاری پایدار تمیز داده می شوند ؛ با این تفاوت که اختلالهای شخصیت ، انعطاف ناپذیر و ناسازگارند.
آنها عملکردهای شخصی و اجتماعی را مختل می کنند و برای فرد و اطرافیانش استرس می آفرینند.
مشهور ترین اختلالهای شخصیت عبارت اند از : 1- اختلالهای پارانویای


دانلود دانلود پاورپوینت اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید

دانلود اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید تحقیق اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید مقاله اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
دانلود پاورپوینت اختلال وابستگی به مواد 28 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 28 صفحه

وابستگی به مواد توصیفات رفتاری 1-تغییر مشهود در رفتار؛یعنی دوری گزینی از خانواده ودوستان نزدیک،فقدان علاقه به انجام فعالیتهای معمول،انرژی پایین،خواب زیاد،افت نمره های تحصیلی.
2-مسمومیت ویااستفاده از داروبرای دو یا چند موقعیت.
3-نوسان خلقی.
4-عدم حضوریاتاخیرمتوالی برای حضوردرمدرسه.
5-تغییرگروه همتاها به گروهی که به طورقابل توجهی در کار مصرف موادهستند.
6-((تصویرخود))ضعیف،توصیف خودبه عنوان یک فردشکست خورده،هنگام گفتگوبادیگران تماس چشمی بسیارکمی دارد.
7-دیدگاه خصومت آمیزیا منفی نسبت به زندگی و افراددیگر.
8-داشتن وسایل مربوط به مصرف مواد.
9-تشویش درمورددزدیدن مشروبات الکلی ازیک مغازه،منزل، دوستان یاوالدین.
10-دستگیری به خاطرخلافهای کوچک یاجریمه شدن به خاطر رفتارهای نابجاناشی از مستی ومصرف مشروبات الکلی.
11-داشتن سابقه خانوادگی درخصوص وابستگی به مواد.
12-گزارش شخصی ازمصرف روزانه یک ماده تغییردهنده خلق یا مصرف ماده به صورت منظم تا به حالت خوشی برسد.
هدفهای بلند مدت 1-وجود اعتیاد و وابستگی به مواد تایید یا رد شود.
2-خویشتن داری کلی فردنسبت به مواد تغییردهنده خلق هنگام اجرای برنامه بازپروری.
3-هنگام اجرای طرح درمان،درخصوص مسایل مربوط به عود مجدد،هشداری لازم داده شودتافرد نسبت به فرایندبازپروری کاملامطلع وهشیارشود.
4-وابستگی به مواد به عنوان یک موضوع خانودگی شناخته شده ودرخانواده مطرح شود.
5-مهارتهای لازم برای حفظ یک زندگی بدون دارووالکل ایجادشود.
6-سطح تنیدگی خانواده درارتباط باوابستگی به مواد کاهش یابد.
7-پیوندورابطه بافامیل وگروههایی که بهبودی را حمایت کرده وبازپروری راپیش میبرند،تثبیت شود.
8-درک وفهم درست ازالگوی عودمجددوراهبردهای مقابله موثر برای حفظ بهبودی بلندمدت ایجادشود.
هدفهای کوتاه مدت ومداخلات درمانی آن 1- یک ارزشیابی کلی از وابستگی به مواد به عمل آورید.
(1،2،6) الف:یک ارزشیابی کامل وابستگی به مواد از مراجع به عمل آورید.
ب:الگوی سوءمصرف موادرا بامراجع موردبررسی قراردهید.
ج:برای ارزشیابی وابستگی به موادبه مراجع وخانواده آنهاتوصیه های لازم رانموده وآنهارابه متابعت ازآن تشویق نمایند.
2-الگوی استفاده ازموادراصادقانه(بدون انکار)تائیدکند.
(2،3،8،12) الف:الگوی سوءمصرف موادرابامراجع موردبررسی قراردهید.
ب:ازمراجع بخواهیدتاالگوی سوءمصرف مواد رادرجلسات گروه درمانی موردبحث قراردهد.
ج:مراجع راموظف کنیدکه فرم درخواست ترک مشروبات الکلی رابه عنوان اولین گام پرکندوسپس آن را درجلسه گروه درمانی به درمانگرارائه نمایدتابازخوردلازم رادریافت نماید.
د:باافکارمراجع مقابله کنیدوبرای پذیرفتن وابستگی اش به مواد در جلسات گروهی وانفرادی به وی کمک کنید.
3-باهرگونه درخواست برای سنجش اولیه(مصرف)موادموافقت کند.
(4،6،10،11) الف: تمام ارزیابیهای دارویی رابرای مراجع انجام داده وموردبررسی قراردهید.
ب:برای ارزشیابی وابستگی به مواد به مراجع و خانواده آنها توصیه های لازم را نموده و آنها را به متابعت از آن تشویق نمائید.
ج:در نگارش و امضای یک موافقت نامه برای خودداری از مصرف مواد به مراجع کمک کنید.<


دانلود دانلود پاورپوینت آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید

دانلود آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید تحقیق آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید مقاله آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 226 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
دانلود پاورپوینت آنتی اکسیدان ها 37 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 37 صفحه

آنتی اکسیدان ها آنتی اکسیدان ها عمل آنتی اکسیدانها در بدن انسان سبب آسیب رساندن به غشای سلولی، پروتین های سلولار، لیپید ها، و دی.
ان.
ای (DNA) می شود.
در طی فرایند متابولیسم اکسیژن، رادیکالهای آزاد به وجود می آیند که به الکترونها هجوم آورده و باعث آسیب وارد آوردن به مولکولها می شود.
بدن این توانایی را دارد که بر میزان معینی از رادیکالهای آزاد فائق آمده و از آنها به نفع خود استفاده کند، اما تجمع بیش از اندازه رادیکالهای آزاد سبب ایجاد برخی بیماری ها نظیر: بیماری های قلبی، کلیوی، و انواع خاصی از سرطانها می شود.
اکسیداسیون به موجب استرس، استعمال دخانیات، الکل، نور خورشید، آلودگی هوا و عوامل دیگر افزایش پیدا می کند.
آنتی اکسیدانها در برخی از مواد غذایی خاص وجود دارند و سبب خنثی سازی رادیکالهای آزاد می شوند.
در این میان می توان به غذاهایی که شامل ویتامین C،A وE هستند و مواد معدنی نظیر مس، روی و سلنیوم اشاره کرد.
فیتوکمیکال هایی که در گیاهان یافت می شوند و زوکمیکال هایی که در فراورده های حیوانی وجود دارند نیز مقادیر بیشتری ضد اکسنده در بر دارند.
از فیتوکمیکال ها می توان به لیکوپنزو( Lycopenes ) که در گوجه فرنگی و آنتی اکیانینز (Anthocyanins) که در زغال اخته وجود دارد، اشاره کرد.
تاثیر رادیکالهای آزاد برخی شرایط بحرانی که بر اثر وجود رادیکالهای آزاد ایجاد می شوند به شرح زیر می باشند: بد شدن وضعیت عدسی چشم که منجر به کوری می شود.
تورم مفاصل ( رماتیسم ) آسیب رساندن به سلولهای مغزی که نهایتا منجر به ایجاد پارکینسون و آلزایمر می شود.
تسریع فرایند سالخوردگی افزایش ریسک انسداد شرائین، از آنجاییکه رادیکالهای آزاد سبب تقویت لیپو پروتئین های کم چگال می شوند ( (LDLدرنتیجه کلسترول به دیواره رگهای خونی می چسبد .
سرطانهای مختلف به همراه تخریب دیواره سلولی و از بین بردن DNA آنتی اکسیدان های ضد بیماری رژیم غذایی که حاوی مقادیر بسیار زیادی ضداکسنده باشد می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها نظیر بیماری های قلبی و سرطان های مختلف جلوگیری بعمل آورد.
آنتی اکسیدان ها مانند تنظیف عمل کرده و بدن را از رادیکالهای آزاد پاک می کنند.
تاثیرات موثر ضد اکسنده ها در سراسر جهان در حال تحقیق و بررسی است.
به عنوان مثال پژوهشگران به این نتیجه دست پیدا کرده اند که آقایونی که در رژیم غذایی خود از ضد اکسنده لیکوپی استفاده می کنند (آنتی اکسیدانی که در گوجه فرنگی یافت میشود)در مقایسه با سایرین احتمال کمتری در ابتلا به سرطان پروستات دارند.
لوتئین (ماده زرد رنگی به فرمول که C40H56O2)که بیشتر در اسفناج وذرت یافت میشود از فساد عدسی چشم جلوگیری می کند و کوری را در افراد سالخورده در حد بسیار زیادی کاهش میدهد.
فلاوانوئید که در چای سبز یافت میشود توانسته در ژاپن درصد ابتلا به بیماری های قلبی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.
نقش آنتی اکسیدان ها در جلوگیری از صدمات ناشی از اتانول در مغز بدیهی است که اتانول با افزایش Apoptosis به تکامل سیستم عصبی آسیب می زند و افزایش Apoptosis با کاهش فعالیت ساختمان عصبی phosphatidyl inositol 3kinaseوdown stream تخلیه ژنهای قبل از بقا همراه است.


دانلود دانلود پاورپوینت آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید

دانلود آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید تحقیق آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید مقاله آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید
دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
دانلود پاورپوینت آموزش وبلاگ در سایت blogfa 18 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 18 صفحه

به نام خداوند بخشنده مهربان موضوع:اموزش وبلاگ گرداورنده : نسرین نخلی آموزش وبلاگ در سایت blogfa.
com سایت بلاگفا از جمله سایتهاییه که سرویس رایگانی رو برای ایجاد وبلاگ ارائه میده.
بلاگفا دومین سرویس وبلاگ فارسی زبان است که روز به روز پیشرفت قابل توجهی داشته و هر روز به کاربران اون اضافه میشه.
معرفی سایت بلاگفا دلیل انتخاب این سایت برای ساختن وبلاگ سادگی کار و پرطرفدار بودن اون میان وبلاگ نویسان است.
در این سایت ظرف مدت چند ثانیه میتونید یک وبلاگ برای خودتون بسازید.
برای ورود به سایت کافیه آدرس: www.
blogfa.
com رو وارد کرده Enter رو بزنید.
عضویت در سایت بلاگفا اولین قدم برای داشتن وبلاگ عضویت در سایت بلاگفاست.
برای این کار روی گزینه ایجاد وبلاگ جدید کلیک کنید.
با این کار فرم ثبت نام برای شما باز میشه.
که حاوی فیلدهایی است ـ استفاده از حروف فارسی در شناسه کاربری مجاز نیست ـ عنوان وبلاگ شما معرف شخصیت و طرز فکر شماست.
در انتخاب آن دقت کنید ـ کلمه عبور یا همونPassword نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس است.
ـ در نوشتن آدرس پست الکترونیتون دقت کنید.
چون بعد از ارسال فرم عضویت نامه ای به ایمیلتون ارسال میشه تا Password و سایر اطلاعات وارده برای شما ارسال شود.
و فیلدهای دیگر را هم بنا به در خواست بلاگفا پر کنید و پس از قبول شرایط سرویس دهی روی دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ کلیک کنید مرحله اول : در این صفحه مهم ترین چیز نام کاربری می باشد چرا که نام کاربری شما نام وبلاگتان می ماند وقابل تغییر نیست بنابراین در انتخاب نام کاربری دقت کنید در عکس زیر ما نامasrshop را برای وبلاگ مان انتخاب کرده ایم ودر انتها نام وبلاگ مان به صورت asrshop.
comدر آمده است ورود به سایت: برای ورود به وبلاگتان دوباره وارد سایت www.
blogfa.
com میشوید در همان صفحه اول بلاگفا در قسمت سمت راست می تونید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبورتون و سپس زدن دکمه ورود وارد مدیریت بلاگتان شوید اکنون یک صفحه وبلاگ در این سایت به شما اختصاص داده شده که آماده ثبت نوشته هایتان می باشد.
در شکل 3 ابتدا در کادر عنوان مطلب موضوع مورد نظر را وارد کنید.
در کادر مرکزی نیز شروع به نوشتن یادداشت مورد نظر پیرامون همان عنوان مطلب موضوع نمائید.
از آیکونهای ویرایشی بالای این کادر نیز میتوانید استفاده کنید.
با کلیک روی صورتک خندان میتوانید سایر علائم احساسی را در متن نوشته هایتان بکار ببرید و.
.
.
در نهایت روی دکمه ثبت مطلب و بازسازی وبلاگ کلیک کنید اگر بخواهید کلمه یا عبارتی از متن وبلاگتون رو به صفحه خاصی در وب لینک کنید کافیست پس ازانتخاب متن مورد نظرتون روی آیکون افزودن لینک کلیک کنید.
با این کار پنجره ای مطابق شکل چهار باز میشود در کادر مربوط به این قسمت باید آدرس Url صفحه ای که می بایست لینک به آن ارجاع افزودن لینک در وبلاگ: اگر بخواهید کلمه یا عبارتی از متن وبلاگتون رو به صفحه خاصی در وب لینک کنید کافیست پس ازانتخاب متن مورد نظرتون روی آیکون افزودن لینک کلیک کنید.
با این کار پنجره ای مطابق شکل چهار باز میشود در کادر مربوط


دانلود دانلود پاورپوینت آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید

دانلود آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید تحقیق آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید مقاله آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 53 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
دانلود پاورپوینت آموزش طرح کسب و کار 42 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 42 صفحه

1 آموزش طرح کسب و کار تهیه و تنظیم: مجتبی ناهید دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی سازمانی 2 نکته سرا طرح کسب و کار هر روز هزاران سیب در اطراف ما از درختان فرو می ریزد ، اما آنچه وجود ندارد دیدگان نیوتنی است.
****** و یک نکته مهم : مطالعه و داشتن اطلاعات بروز، فاکتور بسیار مهم در موفقیت کسب وکار در بازار امروز می باشد.
3 طرح کسب و کار فلسفه پیدایی طرح کسب و کار: انسان های بیشماری دارای افکار و تصورات ذهنی خلاقانه و خاصی می باشند که برای عملیاتی کردن آن نیاز به مطرح ساختن آن به غیر دارند ، اما به دلیل عدم توانایی در تصویر سازی آن هیچگاه موفق به پیاده سازی افکار خود نمی گردند .
باید باور داشت اگر این افراد توانایی پیاده سازی تصورات ذهنی خود را داشته و یا می داشتند امروز شاید در زمره موفقترین انسانها بوده و باعث تغییر مسیر زندگی خود می شدند .
در مقابل انسان هایی نیز بودند که می توانستند این تصورات را به واقعیت تبدیل نمایند اما به دلیل سرعت تغییرات در عصر کنونی که به عصر عدم تداوم شهرت یافته که در آن اندوخت ها وتجارب گذشته لزوما تضمین کننده آینده نمی باشد و با پیچیده تر شدن تجارت و بازارها حضور و بقا در عرصه های داد و ستد و تجارت تخصصی تر گشته و به تبع آن تبدیل کردن ایده ها به واقعیت و به محصولات و خدمات به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به شریک و یا سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها به یک نیاز راهبردی و گسترده در عصر حاضر مبدل گشته است.
4 طرح کسب و کار از این رو ، جهت مستندسازی اطلاعات اینگونه طرح ها و نحوه بررسی دقیق تر به نقاط ضعف و قوت آنها ،تلاش برای دست یابی به یک برنامه عمل را ایجاب نمود.
این برنامه عمل باعث گردید تا جهت پیاده سازی تصورات ذهنی و ایده ها و جهت ایجاد یک روال همسان ، فرمتی بوجود آید تا هم شرکا و سرمایه گذاران و هم صاحب ایده بتواند مسیر و روشهای حرکت خود تا هدف مطلوب را به صورت سیستماتیک نمایان سازد ، این مهم از سال 1970 میلادی و با نام طرح کسب و کار رواج یافت و باعث تحول در ساختار اقتصادی کسب و کارها ، مخصوصا کسب و کارهای کوچک گردید.
5 طرح کسب و کار تعریف طرح کسب و کار: برنامه عملی است که در آن نقشه و مسیر حرکت را بسوی غایت نهایی طرح مورد نظر جهت کسب موفقیت نشان داده و به صاحبان ایده امکان مهندسی نمودن(مجدد) ساختار نقشه و مسیر را جهت بهبود مکرر حتی در میانه راه را نیز فراهم می نماید.
6 طرح کسب و کار چرا طرح کسب و کار برای تعریف دقیق و مشخص یک جمله: من در چه کسب و کاری هستم؟
ایجاد یک نقشه راه برای اقدام به ریسک موفقیت آمیز برای چک کردن بسیاری از ایده ها و نظر ها در شرایط واقعی امکان سنجی ایده کسب و کار برای تصمیم گیری بهتر داشتن ابزاری برای راهنمایی و اندازه گیری میزان موفقیت و پیشرفت ایجاد اعتماد در شرکاء و یا سرمایه گذاران و دریافت کمکهای مالی نقد واقعی ایده و کسب و کار پیش رو قبل از اینکه دیگران از آن مطلع گردند .
7 طرح کسب و کار می توان چرایی طرح کسب و کار را از دو منظر دیگر نیز مورد واکاوی قرار داد: الف: چرایی از منظر درونی کسب و کار: یک ابزار مناسب و کلیدی برای وسعت بخشیدن به


دانلود دانلود پاورپوینت آموزش الکترونیک 35 اسلاید

دانلود آموزش الکترونیک 35 اسلاید تحقیق آموزش الکترونیک 35 اسلاید مقاله آموزش الکترونیک 35 اسلاید آموزش الکترونیک 35 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 6280 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
دانلود پاورپوینت آموزش الکترونیک 35 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 35 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم آموزش الکترونیک مقدمه فناوری اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جایگاه خود رابه عنوان مهمترین عامل گذار جامعه ازعصرصنعتی به دوران اطلاعاتی مستحکم ساخته است به طوریکه تغییرات ناشی از ان درتمام نسوج زندگی انسان تاثیر گذار بوده وتقریبا تمام مفاهیم ومعاملات را به طور چشمگیری تحت تاثیر قرار داده است.
به طورکلی عمده ترین الزامات به کارگیری سیستم های اموزشی نوین عبارتند از: 1-نیاز به تعلیم تربیت بیشتر 2-انفجار دانش 3-شهروندی درجامعه مدرن 4-بی سوادی توسعه واقعی روش الکترونیک ازدهه 1990به بعد وهمزمان با جهانی شدن شبکه اینترنت رخ داده است.
این شیوه اموزش دارای اهداف زیراست ایجادفرصت برای فراگیران فرصت تحصیل ازدست داده تقویت نیروی انسانی کارامد از لحاظ علمی وفنی بهبود کیفیت اموزش الکترنیک اموزش های مرتبط با نیازهای جامعه اموزش مستمربرای شاغلین ایجاد فرصتهای اموزشی برای کارکنان مفهوم اموزش الکترنیک امروزه به کار گیری روز افزون تکنولوژیهای نوودرنتیجه نیازبه اموزش بیشترو به تبع ان هزینه بیشتر مراکزاموزشیوشرکت ها را بران داشته تابه استفاده راه کارهای نوین اموزشی روی اورند.
یکی ازاین راه ها اوزش الکترونیک است.
اموزش الکترونیک عبارت است از به کارگیری ابزار های فناوری اطلاعات در امر اموزش وتربیت نیروی انسانی جهت بهبودکیفیت اموزش وفراگیری ونیز فراهم کردن سازوکارهایی همچون تعامل وهمکاری ازراه دوردراموزش.
مهمترین تعاریف اموزش الکترنیک 1-اموزش الکترونیک نوعی فراگیری فراهم شده ازطریق اینترنت است وترکیبی ازتحویل محتوادراشکال متعدد مدیریت تجربه فراگیری واجتماع شبکه ای شده ای از فراگیران توسعه دهندگان محتواومتخصصان میباشد.
2-اموزش الکترونیکبه مجموعی وسیعی از نرم افزارهای کاربزدی وشیوه های اموزش مبتی برفناوری اطلاعات اعم از کامپیوتر دیسک فشرده شبکه اینترنت واینترانت کامپیوترمجازی گفته می شود که امکان اموزش ویادگیری را برای فرددرهرزمینه درهرزمان ومکان به صورت مادام العمر فراهم میسازد.
3-اموزش الکترونیک اموزش سریعتردرجهت کاهش هزینه هاافزایش دسترسی به فراگیری وپاسخگویی روشن برای همه شرکت کنندگان در فرایند یادگیری است.
تفاوت اموزش سنتی واموزش مدرن هرم ارزش اموزش الکترونیک : ارزش یادگیری الکترونیک به چهارسطح محتوا ابزارها وتوانمندسازها فراهم کنندگان خدمات فراگیری وهاب ها وبالاخره e-tail ها تقسیم شده است.
LSP HUBS TOOLS/ENABLERS ویژگی های عمده یادگیری الکترونیک : الف- اکتشاف ب- تجربه ج-شیفتگی د-سهولت استفاده ه-توانمند سازی (اختیار وقدرت ) انواع مدل های اموزش الکترونیک 1-اموزش الکترونیکی از لحاظ کاربران الف-اموزش عالی ب-کمک اموزشی ج-اموزش عمومی د-اموزش ضمن خدمات کارکنان 2-اموزش الکترونیکی از لحاظ نحوه دسترسی الف-ارائه محتوابه وسیله وب وازطریق اینترنت ب-ارائه محتوااز طریق شبکه های محلی *اموزش الکترونیکی ازطزیق لوح های فشرده چند رسانه ای وکتاب های الکترونیکی اموزشی الف-اموزشی الکترونیکی از طریق لوح های فشرده وکتاب های الکترونیکی اموزشی ب-اموزش الکترونیکی ازطریق لوح های فشرده وکتاب های عمومی 3-اموزش الکترونیکی بر حسب ارائه الف-اموزش الکترونیکی همزمان ب-اموزش الکترونیکی غیر همزمان روش های اصلی سیستم


دانلود پاورپوینت پرینه در بارداری و زایمان

پاورپوینت پرینه در بارداری و زایمان
دسته بندی پزشکی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 4097 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
پاورپوینت پرینه در بارداری و زایمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پاورپوینت پرینه در بارداری و زایمان

قسمتی از اسلاید پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 45 صفحه

پرینه در بارداری و زایمان. پرینه پایین ترین قسمت تنه است که کف لگن را تشکیل می دهد.شامل: پوست ٬آپونوروز٬ اعصاب٬ عروق٬ نقاط erectiles و مجاری ویژگی پرینه دو نقش متفاوت دارد: منطقه گذر است زیرا سه سوراخ احشایی در این منطقه وجود دارد. محافظ تنه از پایین است ( فونداسیون بدن) از یک طرف دارای هماهنگی حسی و حرکتی و انعطاف پذیری برای اینکه مجاری به درستی کار کنند. از طرف دیگر دارای قدرتی بزرگ (force) برای حفظ و حمایت دیگر ارگان های داخلی.
محافظ استخوانی پرینه پرینه توسط لگن و به خصوص لگن حقیقی به هم متصل میشود.
این چارچوب استخوانی که همه احشا و ماهیچه های پرینه را در بر می گیرد نسبتا متحرک است.
تجسم لگن ما از ساختار این کمر بند استخوانی تصویری نادرست داریم.
تحرک استخوانهای لگن بین ساکروم و استخوان خاصره حرکات کوچکی امکان پذیر است ،استخوان عانه نیز درگیر میشود: Nutation Counter nutation احساس تحرک لگن تحرک جانبی تحرک پویای لگن نکته: استحکام پویای لگن نیز در حمایت عضلات اهمیدیت دارد Anteversion-Retroversion تعریف: چرخش لگن حقیقی از طریق حرکات استخوان خاصره بر روی سر ران. محل چرخش را خار خاصره فوقانی قدامی در نظر می گیریم. اگر چرخش به سمت جلو و پایین باشد: Anteversion اگر چرخش به سمت عقب و کمی به بالا باشد: Retroversion Anteversion&retroversion فواید تحرک لگن üتغییر شکل لگن üتحرک مفاصل و ماهیچه ها و احشای آن üافزایش فعالیت جریان خون و لنف üسلامت لگن لگن در بارداری سه استخوان بزرگ: ساکروم ایلیاک ها به طور فزاینده ای حرکت می کنند در نتیجه بعضی اوقات لگن stable نیست.
( که منجر به حرکت و جابجایی سمفیز نیز میشود.) عوارض: درد در استخوان عانه درد مفاصل ساکروایلیاک که حتی می تواند عصب سیاتیک را نیز درگیر کند. درمان: تمرینات تقویت ماهیچه های سرینی نکته: این تمرینات تا پایان ماه هشتم ارزشمند است. تمرین کف لگن را به همراه دم و بازدم میتوان هماهنگ انجام داد. طی روزهای بارداری وقتی لگن استیبل نیست مفید است. برای روزهای رگل نیز مفید است. لگن در پایان بارداری بیشتر بر روی تحرک لگن کار می کنیم که انطباق بیشتر با عبور جنین ایجاد کند. نکته: تحرک ارگان های مجاور مثل منطقه کمری نیز توصیه میشود. طی حاملگی چرخش به جلو و هیپر لوردوز به خاطر وزن تشدید میشود ولی به دلیل انعطاف پذیری مفاصل نگرانی ایجاد نمیشود مگر اینکه موجب درد شود.
پرینه قدامی-پرینه خلفی ساختار استخوانی لگن دارای چهار برجستگی است: Pubis Coccyx Ischions شکل لوزی پرینه را می سازد این لوزی توسط ماهیچه های عرضی سطحی به هم ارتباط دارد دو مثلث پرینه قدامی و خلفی را از هم جدا میکند عضلات سطحی و عمقی پرینه عضله های سطحی عرضی عضله بولبوکاورنوس عضله ایسکیو کاورنوس اسفنکتر خارجی مقعد عضله بالا برنده مقعد ایسکیوکوکسیژین شکاف ادراری تناسلی رافه پرینه(نقطه اتکا) منطقه ای است که اکثر ماهیچه های این منطقه در آن به هم میرسند. فایده: باعث مقاومت بالای این ماهیچه ها میشود.
ارتباط رافه پرینه و زایمان رافه پرینه نقش حمایتی دارد و به دلیل تحت گشش قرار گرفتن آن حین زایمان باید: تمرینات بدنی حین بارداری انجام شود ارتباط این تمرینات در موقعیت های مختلف ز


دانلود دانلود پاورپوینت آمادگی برای زایمان 32 اسلاید

دانلود آمادگی برای زایمان 32 اسلاید تحقیق آمادگی برای زایمان 32 اسلاید مقاله آمادگی برای زایمان 32 اسلاید آمادگی برای زایمان 32 اسلاید
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل zip
حجم فایل 2800 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود پاورپوینت آمادگی برای زایمان 32 اسلاید

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 32 صفحه

آمادگی برای زایمان لیلا هادی پور جهرمی کارشناس ارشد مامایی اداره سلامت مادران وزارت بهداشت اهداف آمادگی برای زایمان تاریخچه 1- Dick – Read Method 2- Lamaze Method 3- Bradley 4- Leboyer 5- Kitzinger DICK-READ METHOD PSYCHOPHYSICAL درد زایمان نتیجه ترس – تنش – درد می باشد آگاهی موجب شکسته شدن این چرخه می شود آموزش اطلاعات ، تمرینات ورزشی ،ریلاکسیشن آگاهانه ، الگوی تنفسی نقش همراه LAMAZE METHOD PSYCHOPROPHYLAXIS پیشگیری از درد با استفاده از ذهن فرد بر اساس نظریه شرطی شدن پاولف (درک درد یک پاسخ شرطی ) تاکید بر کنترل ذهنی تلفیق تکنیک تنفس و ریلکسیشن کنترل شده توجه به جنبه روانی و آموزش به مادر برای هماهنگ عمل کردن حین زایمان BRADLEY METHOD HUSBAND COACH مشاهده رفتار حیوانات ( کپی از طبیعت) تاکید به نقش همسر به عنوان هماهنگ کننده تکید بر عملکرد هماهنگ با بدن ،کنترل تنفسی ،تنفس شکمی، شل کردن کل بدن تاکید بر مصرف نکردن دارو نقاط مشترک روش های آمادگی برای زایمان تاثیر بر سه فاکتور فیزیولوژیک سایکولوژیک بیولوژیک اصول کلاسهای آمادگی دادن اطلاعات دقیق به منظور کاهش ترس و اضطراب یادگیری تکنیک های ریلکسیشن ، کنترل عضلات، تکنیک تنفس ایجاد یک محیط آرام و حمایت کننده از مادر اهداف کلاسهای آمادگی دادن اطلاعات به منظور کاهش استرس افزایش اطلاعات در مورد برنامه های مراقبتی و بهداشتی کاهش اضطراب و اصلاح تفکرات نادرست آموزش مهارتهای عصبی عضلانی کمک به مادر برای کاهش و کنترل درد با حداقل استفاده از دارو افزایش اعتماد به نفس اهداف کلاسهای آمادگی 7.
مستحکم کردن ارتباط اعضای خانواده 8.
کمک به والدین برای کسب تجربه خوشایند 9.
شیردهی موفق 10.
تطابق مناسب با دوره پس از زایمان 11.
آموزش روشهای تنظیم خانواده 12.
کسب رفتارهای بهداشتی مناسب خصوصیات مطالب آموزشی مرتبط با اهداف ساده و قابل فهم تاکید بر عوامل روحی رفتارها و نقش والدی تکنیک های قابل استفاده در لیبر فواید کلاسهای آمادگی افزایش اطلاعات در مورد بارداری ،زایمان و نگهداری کودک کاهش مصرف دارو در لیبر و زایمان کاهش درد کاهش استرس و هیجان کسب مهارت برای مقابله با درد آماده کردن پدر و اعضای خانواده کمک به والدین برای کسب تجربه خوشایند مکانهای آموزش بیمارستان زایشگاه دانشگاه مراکز بهداشتی درمانی مطب منزل تشکیل تیم سیار اجزای اساسی برنامه های آموزشی آموزش تئوری شامل : آناتومی ،فیزیولوژی،علایم خطر،تغذیه ،بهداشت فردی،بهداشت روانی،تغییرات فیزیولوژیک،رشدو نمو جنین تکنیک های کمک به خود(self help) تکنیک های حمایتی نقش اجنماعی روحی روانی نقش پرسنل بهداشتی حق انتخاب روش زایمان و سپری کردن لیبر اجزای اساسی برنامه های آموزشی 7.
مسئولیت های مادر باردار در مراقبت از خود و کودک 8.
زایمان پر خطر و فرآیندها مورد نیاز و مشارکت مادر 9.
آماده شدن پدر و مادر 10.
تور بخش زایمان ،لیبر، بعد از زایمان 11.
آشنایی با ارایه دهندگان خدمت Practices That Promote Normal Birth .
Research reveals not only the dangers of interfering in the natural process of birth, but also maternity care practices that help keep birth normal Labor should begin on it